Süper Lig'in 17. haftasında Trabzonspor'un sahasında 1-0 mağlup ettiği Bodrum FK'nın teknik direktörü Volkan Demirel, karşılaşmanın ardından basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
Demirel şöyle konuştu;
"Trabzonspor'u kutluyorum. Oyuncularımı da kutluyorum. Ben burada çok sayıda maça çıktım. Ve bu kadar pozisyon bulup da atamadığımız maç 1-2 tanedir. Trabzonspor'un yakaladığı 1-2 tane şut var.
Birisi çok güzel bir gol oldu. Tebrik ediyorum. Oyunda her istediğimizi yapmaya çalıştık. Kazandığımız toplarda geçiş oynamaya çalıştık. Yapacak bir şey yok.
Benim camialara saygım her zaman sonsuzdur. Hayatımda iki kez zorlandım. Biri babamın vefatı diğeri de deprem zamanı. Biz cenaze ararken bizim futbol oynayabileceğimiz söylendi, bunu Şenol hoca söyledi.
Ölülere saygısı olmayanın dirisine saygım olmaz. Bu beni üzdü, gördüğümde söyleyecekti. Tünelin başında beni bekledi ben onunla fotoğraf vermeyeceğimi söylemiştim. Bu benimle ilgili bir şey. Yanlış anlaşıldıysa kamuoyundan özür diliyorum ama Şenol Güneş'ten özür dilemiyorum."
Tüm Yorumlar (29)
İbo can
1 yıl önceVolkan Demirel pislik miş !!!
İvan
1 yıl önceBu konuda kesinlikle haklıdır.
ozgur ata
1 yıl önceŞenol hocanın ayakkabisinin bağı > Voki
Oflu
1 yıl önceSen kötü ve terbiyesiz bir insansın.
Envr yldrm
1 yıl önceTrabzonSpor kazandı rahat bir nefes aldık yalnız şenol güneş hoca değildir teknik, taktik ,oyncu değişiklikleri yok böyle bir şey.
MEHMET ODABAŞ
1 yıl önceBU ADAMI ASLA SEVMEM AMA DOĞRULARI SÖYLÜYOR VE ŞENOL OCA O ZAMAN HATA YAPMIŞTIR.
Akçaabat
1 yıl önceSenin kötü bir insan olduğunu yanlış anlamadık.
Ahmet
1 yıl önceAdam haklı
1461
1 yıl önceAdam haklı
nzfr
1 yıl öncevolkan şaşırtmadı... yaşadıklarından da ders almamış.
niketre
1 yıl önceterbiyesiz adam.ohhhh iyi oldu ....kümeye düşeceniz ......
Temiz futbol
1 yıl önceŞenol Güneşin kalitesini ve insanlığını herkes bilir kimse tartışılmaz...
Şef
1 yıl önce...YOK ÖYLE YAĞMA, UZANAN ELE YUMRUK SIKILMAZ, DİŞ BİLENMEZ.
farozzz
1 yıl önceİnsan diyim hadi,7 sinde neyse 70 inde de o dur,işte ispatı..
Genco61
1 yıl önceİt ürür kervan yürür... Şu hayatta futbolda en nefret ettiğim iki topçu vardır , biri Emre Belözoğlu biri bu meymenet...
Ts61
1 yıl önceSeni ne futbolcuyken nede çakma teknik adamken seviyoruz sen bir pisliksin ve hep öyle kalacaksın sen ne anlarsın insanlıktan şikeci hırsız
fuat kaplan
1 yıl öncebu iti bir daha trabzona getirmeyin katliam cıkar demedi demeyin
Bordo mavi
1 yıl önceUtanmaz herif volkan, bi sensin düşünen vs yaw terbiyesiz senin asıl sıkıntın 201gates1 den şike yaptınız garezin ordan , milli maçtan kaçtın oynamadın 2014 de , ts otobüsünden futbolcu aldıracaktın R ladin, gazetecilere saldırdın, gelmişsin burda şenol hocaya terbiyesizlik yapıyorsun.
Trbznlu
1 yıl önceMısırın değirmende az öğütülme işlemine YARMA mı diyorlardı ?
Tursun
1 yıl önceKıçıyla top tutan adam insanlık dersi veriyor tıpkı insan öldürüp 2 gün sonra maç oynayabilen Emre gibi FB de birşeyler var aşırı dürüst namuslu iyi aile çocukları (sadri alışık rahmet istedi)hepsi şikecilerden çıkıyor
Erkan
1 yıl önceZurnanın son deliği volkan
Hüseyin Ok
1 yıl önceBenzer şeyleri Malatyaspor üzerinden eski başkanları Adil GEVREK'te yapardı. Sonra Yeni Malatyaspor'u nerelere kadar indirdiğini mahvettiğini biliyorsunuz. Bu türden normalde spor adamı olmaması gereken kişiler, zaten en büyük zararı kendi kulüplerine verir. Volkan Demirel'de öyle birisi olduğu için göreceksiniz Bodrumspora neler yapacak. Adil Gevrek ne yaptı ise Volkan Demir onu yapar, hatırlayın bu sözümü.
Özgür Ustaoglu
1 yıl önceKonuştukça dahada çìrkinleşiyor bu tipsiz
Hasan
1 yıl önceDepremde topladığı sempatiyi antipatiye dönüştürüyor . Sana uzanan el 70 yaşında. Ayıp denen birşey var. Elini sıkarsın ayıbı varsa da yüzüne söylersin. Çok ayıp
Bordo
1 yıl önceşikeci utanmaz terbiyesiz herif fb livolkan kendine yakışamı yaptı. Şenol hoca nın en büyük hedefi 2.maçlarda Bodrum'u volkan, fb ve gs maçlarını kazanmak mümkünse farklı kazanmak TEK hedefi olmalı.
Kara Hasan
1 yıl öncebomboş bir adam Volkan, oyunculuğu döneminde yapmadığı çirkeflik kalmamış, her türlü rezilliği yaşamışsın, provakasyonun kralını yapmış, şimdi gelmiş deprem üzerinden duyar kasma peşinde. Acı yaşamış da falan filan, Eşini çocuğunu kaybeden senin kadar konuşmuyor. maalesef şunlar hoca olup ekran karşısına geçiyorlar sonra da ahkam kesiyorlar.
Osman61
1 yıl önceBunu sen istedin volkan lan iki ayakli yaratik sen kimsin ki şenol hocaya dil uzatiyorsun yavşak haddini bil anladin galiba
serkan
1 yıl önceNe olduğunu gösterdi yine
ali yoruk
1 yıl öncevolkan ,emre ,mert hakan,irfancan eğribayat. bunları ..................