Bir dönem Trabzonspor'da da forma giyen Umut Bulut, katıldığı bir spor programında bordo-mavili takımda geçirdiği günlere dair açıklamalarda bulundu.
Umut Bulut, Trabzon'da yaşayan herkesin Trabzonspor'u sevdiğini ve hayatlarında büyük bir yeri olduğunu vurgulayarak şu ifadelere yer verdi;
"Trabzon insanının Trabzonspor ile yatıp kalktığını gördükten sonra daha farklı oluyor. Her gün her yerde Trabzonspor konuşuluyor. Hafta sonu maçı yenerseniz rahat rahat yemek yemeye gidebiliyorsunuz ama yenemezseniz dışarıya çıkamıyordunuz. Trabzon halkı bu anlamda samimiydi. Sevdiğinde tam seviyordu."
Tüm Yorumlar (8)
Ahmet C.
1 yıl önceCim Bomda oynadigin dönem Trabzonda bedavadan alakasi olmayan bir Penalti kazandirdiginida unutmamissindir.
Yorum
1 yıl önceSeni her zaman Galatasaray maçındaki yaptığın abartılı sevinçlerle hatırlayacağım eksik kalan takıma yaptıklarını unutmayacağım
Oflu
1 yıl önceŞu anda bizim takımda bu adamlar gibi ruhu olan ve kaliteli topçu yok.
Surmeneli
1 yıl önceEmek hırsızi, GS ile 8 kişiye karşı kendini attı, bizde paraları aldı 10 pozisyonda bir gol üretti
Alp
1 yıl önceGs maçındaki hareketlerini unutulmayacak!!!
Bordolu mavi
1 yıl önceGS li olarak hatırlanıyorsun... O maçta ki penaltı da unutulmadı!!!!
TRABZON61
1 yıl önceFATİH TEKKE nin GAZİANTEP teki abartılı sevincini unutmuş gibi görünüyorsun...
TRABZON61
1 yıl önceKendini bilmezlere bakın hele... Adam TRABZONSPOR da oynadığı sürece aldığı paranın kat ve kat fazlasını verdi yetmedi giderken de TRABZONSPOR a para kazandırdı... Birileri gelmiş adamı eleştiriyor....