Trabzonspor’un kaptanı ve milli kalecisi Uğurcan Çakır’a Avrupa’dan ve Türkiye’den ciddi ilgi var. Haber61 ekranlarında yayınlanan Saha Kenarı programında konuşan Haber Müdürü Okan Çıtlak ve spor yorumcusu Gökmen Şahin, bordo-mavili kulübün transfer gündemini değerlendirdi.
Programda açıklamalarda bulunan Gökmen Şahin, Uğurcan Çakır için Shakhtar Donetsk’in ilgisinin sürdüğünü, ancak transferde en somut adımın Monaco’dan geldiğini belirtti. Fransız ekibinin resmi teklif sunduğunu ifade eden Şahin, Galatasaray’ın da bu süreci yakından takip ettiğini ve dolaylı yoldan Monaco’nun teklifinin üzerinde bir bonservis bedelini Trabzonspor’a ilettiğini iddia etti.
"Galatasaray dolaylı yoldan teklifini iletti"
Şahin, “Trabzonspor’un oyuncusunu almak kolay değildir. Uğurcan Çakır için Shakhtar’ın ilgisi var deniyor. Monaco istiyor ve iş resmi teklife dönüştü. Şu an bekleyip ne olacağını göreceğiz. Bana gelen bilgi, Galatasaray, Monaco’nun teklifinin üstündeki bir bonservisi dolaylı yoldan Trabzonspor’a iletti. Ben Uğurcan’ın Avrupa’da oynamasını isterim, bizi gururlandırır. Fakat kulüp de kendi menfaatlerini düşünerek hareket edebilir” dedi.

Tüm Yorumlar (34)
Rifat K
1 yıl önceMonaco 12 milyon Euro veriyorsa Gs veya herhangi bir Türk takımı 18 milyon Euro verecek ki bu iş kabul görsün taraftarın tepkisi asgariye indin. Hiç değilse rakibi ekonomik olarak zayıf düşürelim.
DÜZCELİ
1 yıl önceBu iş dönüp dolaşıp Uğurcan'ın GS'a gitmesi ile sonuçlanacak. Bütün yollar oraya çıkıyor. GS hiç bir şey yapamaz hale gelirse bu işi HÜLLE ile çôzer. Daha önce de yaptı. Uğurcan Avrupa'da bir takıma transfer olur, oradan GS gelir. DEMEDİ DEMEYİN. Başkan ve yönetim kurulu seyirci protestosundan çekindikleri için ille de yurt dışı diye işi dolandırıyor. Uğurcan İstanbul'a dünden razı
Neco
1 yıl önceSatın satın önce malheiro şimdi Uğurcan na kadar iyi oyuncu varsa satın sonra da 3000 liraya yeni sezon forması alın deyin.
Trabzonsporlu_61
1 yıl önceUmarım Galatasarayın Trabzonsporu alt yapısı gibi kullanmasına izin vermezsiniz. Bu takımın kaptanları, başka takımda oynamamak için futbolu bıraktı. Rakibini güçlendirmek.... Başkanın ağzından söz bir kere çıktı.. Göreceğiz sözünün eri mi?
ts61
1 yıl önceAdamlardaki gurura bak biz yok dedikce inat ediyorlar ve sonunda alacaklar yetmedi Trabzonspor’dan kandirarak aldıkları oyuncular
Abc61
1 yıl önceTransfer tamam gibi hadi hayırlı olsun Monacoya
niketre
1 yıl önce12 milyonu kim verirse satın gitsin....zaten gittiği takımda ancak yedek olur....
GS
1 yıl önceSelçuk, Bedeva, Engin, Ceyhun Bedeva Kral Burak 5 milyon avro, Eren üç milyon Umut Bulut aldığımız futbolcularla tam 7-8 defa şampiyon olduk . Türkiyenin en iyi altyapısı bizde. Verin Uğurcan 'ı kükremeyi öğrensin. Gelir 5-0 sallar gideriz. Teşekkürler Ertuğrul Doğan, iyi ki Ağaoğlu'nu gönderdin..
Taraftar
1 yıl önceOyuncu aman aman beni satın" demiyor. Becerip iyi paraya Avrupa'ya gönderemiyorsanız ne demeye satılığa çıkarıp kafa karıştırıyorsunuz. Sizde olmayabilir ama Trabzonspor taraftarının bir gururu , onuru var. Saviç, Lustram, Eakme gibileri göndermek içn Zubkov, Uğurcan gibi en kaliteli oyuncuları pazara çıkaramazsınız. Saviç gibileri kim aldırdıysa kesesinden ödesin tazminatı.. Her maç sonrası ben sizin yerinize de utanıyorum merak etmeyin. Neredesin Ağaoğlu, Sadri Şener çıkın ortaya
Bayro
1 yıl önceCincon 30 milyonda verse ugurcanı onlara satarsalar evdeki bütün formaları ve bayrağı yakacağım. Bir daha bu takımı desteklemeyecem. Trabzonsporun en büyük düşmanıdır cincon
Bayro
1 yıl önce5 milyona monacoya verin ama cincona satmayın.
taraftar
1 yıl önceTrabzonspor maçında forma giyemez maddesi koyun yurt içinde satışı olsun.
taraftar
1 yıl önceArtık bu tür kafa yapısını bırakmalıyız.Trabzonsporun menfaati herşeyin üstündedir.Bir kaleciylemi bize engel olacaklar.Güldürmeyin insanı.Takımın nasıl kurulacağı çok önemli.Biz iyi olduktan sonra rakibin kim olduğu önemli değil.
Mehmet
1 yıl önceTabi alışıksınız gs FB oyuncu yetiştirip vermeye sende onların çöplerini alırsın bunada normalleştirirsiniz içimizdeki İstanbul sevdalıları
Selami
1 yıl önceGalatasaray yağmurlu havada su yok bizim en büyük düşmanımız. İki katıda verseler sakın verilmesin.
Yuksel AK
1 yıl önceGS de oynarsa GS de Avrupada olacak zaten.
ÖZŞİMŞİR
1 yıl önceTS BAŞKANI KAPTANI YERLİ BİR TAKIMA VERMEYECEĞİNİ YABANCI BÜYÜK BİR KLÜP CİDDİ TEKLİF YAPARSA KOLAYLIK SAĞLAYACAĞINI SÖYLEDİ,BU SÖZLERDEN SONRA Kİ BUNU BAŞKAN SÖYLÜYOR YERLİ BİR TAKIMDAN TEKLİF GELMEZ,OLSA OLSA BU HABER KAPTANINI İSTANBULA GİTMESİNİ ARZU EDENLERİN VEYA EDENİN ASPARAGAS HABERİ OLABİLİR, SHATKAR DA İSTANBUL TAKIMIDA RESMİ TEKLİF YAPMAZ,,,
BENHAKAN
1 yıl öncegalatasaray anca 3+1 i alır yönetim istifa etmek istiyor tekke gitmek istiyorsa versinler o biraz sıkar 25 mil bile verseler gs ye gitmez nokta
Muharrem
1 yıl önceGs ya giderse şampiyon kadrodan çıkar.
niketre
1 yıl önce12 milyona uğurcan satılmalı...yerine olimpiyakosun kalecisi tzolakis alınmalı....
Bordo
1 yıl önceUgurvan monaco shaktar vb kulüplere giderse devre arası veya sonu gs ya gider çünkü gs hülle transfer uzmanı onun için ugurcan nereye giderse gitsin eger ts geri dönüş olursa yalnız ts da oynar diye kontrat yapmasa anlayın ki kulup içinde de gs ya yol açanlar vardır ve bunu taraftar asla istemez komplo değişikllik olur agaoglu gibi kontrat yapmalı ts yönetimi sorloth yusuf a yaptıgı gibi
TS 61
1 yıl öncegs fb de UGURCANIN ANCA ÇORABINI ALIR O DA TS CLUPTAN BOŞ HABERLER İKİ ŞİKECİ HAKEMLE MAÇ KAZANAN REZİL KULPTE UGURCAN TRANSFERİ HABERLERİ SAÇMA ASPARAGAS
Hasan
1 yıl önceBu kafalara isterse formada altın olsun almam. Eldeki işe yararları satıyorlar ne için biliyor musunuz? Saviç, Lustram, Barisiç gibilerin fesih ödemesi yirmi milyon avroyu geçiyor. Bu paranın çıkması için taliplisi olan iyi futbolcular satılıyor. Saviç, Lustram, Barsiç, Ozan bunlara kim kuruş verir. Bunları alırken aklınız neredeydi? Trabzonsporu Galatalı Abdullaha teslim ederken aklınız neredeydi? Şenol ve Fatih'in yerinde olsam bu enkazı teslim alıp kariyerimi riske atmazdım.
Hasan
1 yıl önceDevre arası Şenol Güneşin aldıkları Zubkov, Mustafa, Folcarelli bedava, Sikan satılığa çıkarın hava da gider. Çünkü Şenol Güneş kulübü büyütenlerden, kendileri efsane olurken kulübü de büyük kulüp yaptılar onlar. Altyapıya gelen efsane Güngör Şahinkaya U 19'u Avrupa'da final oynattı. Adama sahip çıkın Yıllarca TFF de altyapı sorumlusu oldu. Geldi altyapıyı ayağa kaldırdı. Adam Türkiye'de tek başka Güngör yok. Seneye yine ses getirir
Oflu
1 yıl önceGalatasar önce 50 milyon Euro versin.
Ali oku
1 yıl önceUğurcan takımın kaptanı yani onurudur asla satılamaz bunu bilmeyen taraftar müsveddeleri başka kapıya!
Serkan
1 yıl önceGS ye gitmez kaldiki Türkiye'de hiçbir takımda oynamaz..
ultrAslan
1 yıl önceOnuda veririz be kardeş bizde para çok
Asıl TS lu
1 yıl önceTS parayı kim verirse oraya verir.. kulübün menfaatleri var.. oyuncu alicak taksit ödeyecek..basket takımı var.. değirmen neyle dönüyor.2 sezon sonunda bedava versen fayda etmez...
hasan
1 yıl öncealda görek kardeş ts den trabzon doğumlu kimseyi satın alamazsınız zzz dışarıdan gelenleri alabilirsiniz geçmişte yaptığınız sahtekar transferler gibi burak ceyhun tolunay selçuk gibi
TS1974
1 yıl önceMonaco ya gider büyük ihtimalle,Galatasaray zayıf bir ihtimal tabi çok para verirlerse oraya da gider ,millet artık ekmek derdinde
Bayraktar
1 yıl önceUğurcan çakır GS ye neden gidecekmiş.. rakibe en iyi silahını neden verir bir takım... Boş haber bunlar.. Uğurcan GS den daha iyi takımlara layık..Türkiye de Trabzonspor'da oynuyor zaten . Yurtdışına gitsin Uğurcan ,daha çok aşama yapar .
TS 61
1 yıl önceTS da para çok , ts istemezse çöp alamaz hiç bir takım.
kral
1 yıl öncesiz ts düşmanımısınız başkan türkiyede hiçbir kulübe satmayacağım diyor yaptığınız habere bak. siz yada gs limisiniz