Trabzonspor’un Afrika Kupası’nda final oynayan iki yıldızı Onuachu ve Pepe’den haber var.
İki ismin takıma ne zaman katılacağı ve sahaya ne zaman çıkacağı merak ediliyordu.
Kupayı kazanan Pepe ve final oynayan Onuachu’nun geliş tarihinin Cuma günü olacağı öğrenildi.
İki futbolcunun form durumlarına göre, hafta sonu oynanacak Pendikspor karşılaşmasında forma giyip gimeyeceği belli olacak.
Bilindiği üzere teknik direktör Abdullah Avcı, yıldız isimler için “Gelir gelmez oynamalarını beklemeyin” ifadelerini kullanmıştı.
Tüm Yorumlar (12)
Ragip
2 yıl önceYoruldular rahat birakin Fildisi baskani 50 milyon dolar dagitmis oyunculara birde 1 milyonluk villa dagitmis bu paranin üstüne biraz dinlensinler
Sahin K
2 yıl önceForm Durumu derken? Ölüsü Takima güc katar.
diyabate
2 yıl öncepepe dinledi derken sözleşmesi biter, fenerbahçeye atar imzayı da görürsünüz. akıl işi değil bu.
61 merkez
2 yıl önceYaaaaa birak mucip birakda oynasinlar egonu yen
abdullah
2 yıl önceaynı yorumu Trezeguet'e için de yazmıştım. O da geç gelmişti. Bu disiplinsizliktir, lakaytlıktır. Takımımızın durumunun kötü olmasının sebebi bu Burada iş yönetime, teknik direktöre düşer. Bu futbolcular en geç yarınki antrenmanda yer alacak şekilde Trabzon'da olmalıydılar. Ne zaman oynayacaklar, sezon bitiyor, çok da para alıyorlar herkes sorumluluk sahibi olmalı
Tr sezgin
2 yıl önceŞaşırdığımız adamlar ülkesinde takıma giremiyorlar bırakın oyalama taktiklerini bakalım ligi besinci bitirebilecekmisiniz hayırlısı demekten başka diyeceğimiz kalmadi
Yalnız TS
2 yıl önceFenerli djiku elenir hemen 2 gün içinde döndü. Besiktaslı colley elendi hemen 2 gün içinde döndü. Bunlar h hiç oynamadı gibi bisey nerdeyse 1 hafta oldu dönecekler tam bir disiplinsizlik, tam bir lakayıtlık.Aldıgıniz parayı hakedin kardesim
hikmet karadeniz
2 yıl önceGelmelerine gerek yok .Lig bitti zaten. Menejerlerini ayrıca tebrik etmek lazım bu adamları bize kilitledikleri için.
BLUEB
2 yıl öncegs nin oyuncusu çarşamba dönüyor bizimkiler cuma neden acaba
abdullah
2 yıl önceGalatasaray, Pepe ile aynı milli takımda oynayan yeni transferi sağ beki getirmiş, bizimkiler yarın gelecek OLMAZ KAÇ HAFTADIR, KAÇ MAÇTIR BU OYUNCULARI BEKLİYORUZ Yönetim, Teknik Direktör bu sorunu çözmeliydi önceden planları yapılıp, bu oyuncular özel uçakla getirilmeliydi
Yalnız TS
2 yıl önceAfrika kupası biteli 1 hafta olacak ve hala gelmediler. Beşiktaş'taki colley ve fenerli djiku takımları elenir elbet gelip takımlarına katıldılar. Takımlarının banko oyuncuları olsalar hadi tamam da Toplam oynadıkları süre ortada bu ne gecikmesi.Anlasilan Pendik maçına da cikmayacaklar
BEN HAKAN
2 yıl önceafrika kupasında final oynayan futbolculara kulupleri 5 gün ila 1 hafta izin vermek zorundalar kural var o yüzden anca geliyorlar bu biiirrrrr ikincisi form grafikleri ve testlerden geçmek zorundalar bu da ikiiiii anladınız kapiş.yok öyle gel hemen oyna saygılar..