| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Aralık 2023 22:52 Güncellenme tarihi: 23 Aralık 2023 23:05

Trabzonspor’un yıldızı yuhalandı Avcı’dan açıklama geldi “Bunlara alıştı”

Trabzonspor’un yıldızı Abdülkadir Ömür Başakşehir maçında oyundan çıkarken yuhalandı.

Trabzonspor, Süper Lig’in 18. Haftasında evinde Başakşehir ile karşılaştı.

Bordo mavililer 1-1 biten karşılaşma sonrasında 1 puana razı oldu.

Karşılaşmaya ilk 11’de başlayan ikinci yarının sonlarına doğru oyundan alınan Abdülkadir Ömür taraftarlar tarafından yuhalandı.

Basın toplantısında bu konunun sorulduğu Abdullah Avcı, Abdülkadir Ömür için “Bunlara alıştı” ifadelerini kullandı.

Avcı “Ömür bu yörenin çocuğu ve buna alıştı. Etkilenmemesi gerekiyor. Bir kısım alkışlıyor, bir kısım protesto edebiliyor. Taraftarlarımızı da anlayışla karşılıyoruz. Fedakarlık yapıp gelip galibiyet görmek istiyorlar. Bunları anlayışla karşılıyoruz.” İfadelerini kullandı.

Yorumlar (23)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
NK
2 yıl önce

Abdüş'ü bilmeyiz de, biz Avcı'ya alışamadık

E
Envr yldrm
2 yıl önce

hoca, bunlara alıştı derken ne demek istiyorsun? önemsemiyor artık anlamında söylüyorsan taraftarlara saygısızlık yapıyorsun.babasının çifliği değil orası oynamak zorunda bedava oynamıyor.

D
derbeder
2 yıl önce

futbol oynayın bunaltınız milleti ileri geri sağa sola nedir bu yahu

T
Taraftar
2 yıl önce

Ömür neden yuhalamıyor biliyor musunuz?Allah vergisi bir yeteneği var ama maçlarda hiç riske girmeyerek sıradan bir futbolcu gibi oynuyor.insanlar onu çok seviyor ve üstün özelliklerini artık sergilemesini bekliyor.korkak degil cesurca oynamasını bekliyor...

S
Sero
2 yıl önce

Seninde zamanın doldu AVcı

Tüm Yorumlar (23)

N
NK
2 yıl önce

Abdüş'ü bilmeyiz de, biz Avcı'ya alışamadık

E
Envr yldrm
2 yıl önce

hoca, bunlara alıştı derken ne demek istiyorsun? önemsemiyor artık anlamında söylüyorsan taraftarlara saygısızlık yapıyorsun.babasının çifliği değil orası oynamak zorunda bedava oynamıyor.

D
derbeder
2 yıl önce

futbol oynayın bunaltınız milleti ileri geri sağa sola nedir bu yahu

T
Taraftar
2 yıl önce

Ömür neden yuhalamıyor biliyor musunuz?Allah vergisi bir yeteneği var ama maçlarda hiç riske girmeyerek sıradan bir futbolcu gibi oynuyor.insanlar onu çok seviyor ve üstün özelliklerini artık sergilemesini bekliyor.korkak degil cesurca oynamasını bekliyor...

S
Sero
2 yıl önce

Seninde zamanın doldu AVcı

K
Kuzeyli
2 yıl önce

Trabzonspor taraftarı bence artık daha farklı düşünmeli.Bu bizim evladımız.En çok asist oyuncumuz.Sakat olmasına rağmen oynamak istemiş.Ne yapalım,yok mu edelim!!!!! El insaf artık ..,

H
Hüseyin
2 yıl önce

Sene alıṣtın hoca ya yenilmeye yada berabere elindeki futbolcuları kendi mehvikelirinde oynatta bir görelim

Özgür
2 yıl önce

Orası kesin.Zaten kulak assaydı bu hallere düşmezdi.Trabzobsporun ofansif orta sahası koskoca sezonu 3 gol 4 asistle bitiren ne ala.

T
Ts_61
2 yıl önce

Boş oyuncu, hiç bir gelişme yok maalesef...

V
Volkan Dölek
2 yıl önce

Acaba oda neden yuhlandigini anliyormu sahadaki kaçak topçu

A
Ali Başkan
2 yıl önce

Yuhlanması gereken kişi Abdullah AVCI'dır.

A
Ali Başkan
2 yıl önce

Yeterrrr Abdullah Avcı Yeterrrrrr

6
6161
2 yıl önce

Trabzonspor taraftarı görüyor Abdülkadir bu takımın 10 numarası değil…Sen hala ısrar ediyorsun.Acil bir stoper ve 10 numara alınmalı aksi taktirde maalesef 3.olmamız bile hayal.

T
T61s
2 yıl önce

Ömür sacini kessin öyle daha iyi oynuyor

V
vega
2 yıl önce

normal

N
Nadi61
2 yıl önce

Agzina saglik kardes 7senedir bunu diyorum

E
Erol Öztürk
2 yıl önce

Abdulkadir ve Uğurcan bir an önce satilmali nedir bu ya biri ya hep sakat ya da uflesen yıkılıyor biri de maşallah her maç mutlaka gol yiyor satın gitsin

T
Türk
2 yıl önce

Onu sen yuhalattin Avcı.Sen hoca olsan bu durum olmazdı.Geri pas yan pas hocası.Defol git bu takımdan Avcı

L
Laziko
2 yıl önce

Kabahat ömürde değil ona bu formayı veren ve yine onu bu kadar şımartan bilinçsiz taraftarlarda bulunmaz hint kumaşı mübarek yeni oyuncuların önünü bu gibi kötü oynayan futbolcu da ısrar edenler kapatıyor !!!!

H
Hüseyin Akyüz, almanya
2 yıl önce

Abdüş,kendine bir sorsun bakalım, aklı kesiyorsa, neden ben hocanın talimatı olsa bile, oynadığım 80dk.boyunca,rakip kaleye tek bir şutum yok diye,bir tek rakibi bile çalım atarak niye geçmiyorum diye, forvetlerimizi bir kere olsun pozisyona sokmiyorum diye,yemin ederim abdüş'ün oynadığı topu ben şu 47 yaşimla bende rahatlıkla oynarım,al topu ver sağa, sola,geri,ne adam eksilt,ne rakip kaleye yaklaş, !!!! yazık vallahi billahi yazık!!!!

A
Ahmet Can
2 yıl önce

Sen hoca olsaydın bu çocuğu dinlendirir taraftarın önüne yem olarak atmazsın. Sürekli oynatarak zarar veriyorsun. Bu çocuğa en kısa zamanda psikolog tutun. Futbolu unuttu. Oynatmakta ısrar ederek çocuğun futbol hayatıni bitiriyorsun

A
Ahmet Can
2 yıl önce

Bizim taraftarın Uğurcan ve ömür takıntısi nedir arkadaş. Uğurcan ne alaka tamam ömür kötüde diğerleri çok mu iyi. Mesela Eren Mehmet Can larsen denswil trezege bakesatas bunlar her maç şov yapıyor degilmi. Ömür un kötü oynamasının tek sebebi bizim çok bilmiş taraftarın baskısı

O
Osman
2 yıl önce

Abdulkadir bundan sonra derhal satılmalı yaşı genç inat ediyor oyundan ayrılıyor önündeki topa vuramıyor bu saatten sonra gönderilmeli.Trabzonsporlulara yaranması zor.Oyun sistemi içindede bence fazla.Rakibi 13 kişi oynatıyor.(seyirci 12.)