Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 35. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Galatasaray'ı konuk etti ve sahadan 2-0 mağlup ayrıldı.
Bordo mavili takımda Pedro, Galatasaray müsabakası sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Pedro'nun açıklamaları şu şekilde:
Maça aslına iyi başladık. Galatasaray'ın oyun oynamasını engelledik. Fırsatlar da bulduk ama bunları değerlendirmeyi başaramadık. Golü bulabilsek farklı gidebilirdi. Ancak kaybettik. Yapacak çok şey yok. Düşünmemiz gereken bir final maçı var.
Lig ile kupa tamamen farklı olacak. En öz güvenli şekilde kupayı kazanacağımıza eminim.
Tüm Yorumlar (15)
ozgur ata
1 yıl öncepedro, mendy, cham, lundstram bal yapmayan arilar. Zupkov, Sican, Waka ve Visca eh iste. Banza kac haftadir kayip. Ligin en zayif ve berbat kadrosu bizde. O forma yüzünden düşmedi bu kulup, yoksa futbolculara kalsa isimiz nanay
mahmuTS
1 yıl öncetabi taabi alırız.boşa kendımı avutma şeklim
Klm
1 yıl önceBu futbollami kazanacaksiniz hayal görmeyin
Oflu
1 yıl önce2 lig ekibi İskenderunspor'u yenemeyen bizim kalitesiz takım hiç bir kupayı kazanamaz.
Kamil Uyar
1 yıl önceBu oyunla süt kupasını alırsınız. Yetenekli oyuncu bile sizin içinize girince yeteneklerini unutuyor.
61 TS
1 yıl önceYİNE UTANDIK PEDRO REZİL ETTİNİZ BIKTIK. 3 SEZONDUR 3 İST TAKIMIN İÇERDE DŞARDA RAHAT KOLAY YENİLEN TS OLDU AYIPTIR BU NE KEPAZELİK SİNİRDEN BIKTIKKK. GS YENİLE YENİLE BIKMADI 3 SEZONDUR BU YÖNETİM FUTBOLCU HOCA YETER
Akcaabatli
1 yıl önceSevgilli trabzon taraftari antepe gitmeye gerek yok
Aslan
1 yıl önceGöreceğiz böyle futbol ile ağrı sporu bile yenemezsiniz çok yazık taraftara bu takım komple değişmesi lazım
Aslan
1 yıl önceBöyle bir takım yakışmıyor Trabzon'a bu takım ağrı sporu bile yenemez taraftara çok yazık oldu
surmena
1 yıl önceSiz fark yemeden atlatın da kupa maçını da hayırlısıyla, sizin gibi bir kadro için başarı olarak kabul ederiz.
İbo can
1 yıl önceBizim futbolcuların hepsi çok kötü :( Trabzonspor da kupa maçında yine yenilecek
Ercan
1 yıl önceBu oyunla kupa hayal
DeliDalga
1 yıl önceYav heeee heeee Pedro. Bende yedim. La bi adam gibi uzaktan şut çekmediniz. Adam gibi bi atağa çıkamadınız. Neymiş….? Alacuuuk. Neyi? Yeduk yeduk inanduk
Mimera
1 yıl önceAç tavuk kendini darı ambarında görürmüş. Oynadığınız futbolla küme düşmediğinize dua edin. Kupa finali bu maçın tekrarı olur, hatta hemen hemen şampiyonluğu garantilemiş GS çok daha ezici bir futbolla sizi çimlere gömer.
Son soz
1 yıl önceGaziantep'ten kupanın kulpunu alırız döneriz.