| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Mayıs 2025 21:26 Güncellenme tarihi: 10 Mayıs 2025 21:35

Trabzonsporlu futbolcu net konuştu! "Kupayı kazanacağımıza eminim"

Trabzonspor'da Pedro, Galatasaray maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 35. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Galatasaray'ı konuk etti ve sahadan 2-0 mağlup ayrıldı.

Bordo mavili takımda Pedro, Galatasaray müsabakası sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Pedro'nun açıklamaları şu şekilde:

Maça aslına iyi başladık. Galatasaray'ın oyun oynamasını engelledik. Fırsatlar da bulduk ama bunları değerlendirmeyi başaramadık. Golü bulabilsek farklı gidebilirdi. Ancak kaybettik. Yapacak çok şey yok. Düşünmemiz gereken bir final maçı var.

Lig ile kupa tamamen farklı olacak. En öz güvenli şekilde kupayı kazanacağımıza eminim.
 

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
ozgur ata
1 yıl önce

pedro, mendy, cham, lundstram bal yapmayan arilar. Zupkov, Sican, Waka ve Visca eh iste. Banza kac haftadir kayip. Ligin en zayif ve berbat kadrosu bizde. O forma yüzünden düşmedi bu kulup, yoksa futbolculara kalsa isimiz nanay

M
mahmuTS
1 yıl önce

tabi taabi alırız.boşa kendımı avutma şeklim

K
Klm
1 yıl önce

Bu futbollami kazanacaksiniz hayal görmeyin

O
Oflu
1 yıl önce

2 lig ekibi İskenderunspor'u yenemeyen bizim kalitesiz takım hiç bir kupayı kazanamaz.

K
Kamil Uyar
1 yıl önce

Bu oyunla süt kupasını alırsınız. Yetenekli oyuncu bile sizin içinize girince yeteneklerini unutuyor.

Tüm Yorumlar (15)

O
ozgur ata
1 yıl önce

pedro, mendy, cham, lundstram bal yapmayan arilar. Zupkov, Sican, Waka ve Visca eh iste. Banza kac haftadir kayip. Ligin en zayif ve berbat kadrosu bizde. O forma yüzünden düşmedi bu kulup, yoksa futbolculara kalsa isimiz nanay

M
mahmuTS
1 yıl önce

tabi taabi alırız.boşa kendımı avutma şeklim

K
Klm
1 yıl önce

Bu futbollami kazanacaksiniz hayal görmeyin

O
Oflu
1 yıl önce

2 lig ekibi İskenderunspor'u yenemeyen bizim kalitesiz takım hiç bir kupayı kazanamaz.

K
Kamil Uyar
1 yıl önce

Bu oyunla süt kupasını alırsınız. Yetenekli oyuncu bile sizin içinize girince yeteneklerini unutuyor.

6
61 TS
1 yıl önce

YİNE UTANDIK PEDRO REZİL ETTİNİZ BIKTIK. 3 SEZONDUR 3 İST TAKIMIN İÇERDE DŞARDA RAHAT KOLAY YENİLEN TS OLDU AYIPTIR BU NE KEPAZELİK SİNİRDEN BIKTIKKK. GS YENİLE YENİLE BIKMADI 3 SEZONDUR BU YÖNETİM FUTBOLCU HOCA YETER

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Sevgilli trabzon taraftari antepe gitmeye gerek yok

A
Aslan
1 yıl önce

Göreceğiz böyle futbol ile ağrı sporu bile yenemezsiniz çok yazık taraftara bu takım komple değişmesi lazım

A
Aslan
1 yıl önce

Böyle bir takım yakışmıyor Trabzon'a bu takım ağrı sporu bile yenemez taraftara çok yazık oldu

S
surmena
1 yıl önce

Siz fark yemeden atlatın da kupa maçını da hayırlısıyla, sizin gibi bir kadro için başarı olarak kabul ederiz.

İbo can
1 yıl önce

Bizim futbolcuların hepsi çok kötü :( Trabzonspor da kupa maçında yine yenilecek

E
Ercan
1 yıl önce

Bu oyunla kupa hayal

D
DeliDalga
1 yıl önce

Yav heeee heeee Pedro. Bende yedim. La bi adam gibi uzaktan şut çekmediniz. Adam gibi bi atağa çıkamadınız. Neymiş….? Alacuuuk. Neyi? Yeduk yeduk inanduk

M
Mimera
1 yıl önce

Aç tavuk kendini darı ambarında görürmüş. Oynadığınız futbolla küme düşmediğinize dua edin. Kupa finali bu maçın tekrarı olur, hatta hemen hemen şampiyonluğu garantilemiş GS çok daha ezici bir futbolla sizi çimlere gömer.

S
Son soz
1 yıl önce

Gaziantep'ten kupanın kulpunu alırız döneriz.