| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Aralık 2024 16:31

Trabzonsporlu futbolcu için flaş sözler! "O akşam biletini alıp gönderirdim"

Haluk Ayyıldız, Galatasaray - Trabzonspor maçı ile ilgili olarak değerlendirmelerde bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 16. hafta mücadelesinde deplasmanda Galatasaray'a 4-3 mağlup oldu.

Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve spor yorumcusu Haluk Ayyıldız, "Spor Gündemi" programında Trabzonspor'a dair değerlendirmelerde bulundu.

Dragus'un performansına yönelik eleştirilerde bulunan Haluk Ayyıldız, "Hoca bir şans veriyor, bu kadar olumsuz değerlendirilemez" dedi.

dragus.webp

Haluk Ayyıldız'ın değerlendirmeleri şu şekilde:

"Ben yönetici olsam, o akşam biletini alıp gönderirdim"

Dragus'un son anlarda net bir pozisyonu var. Topa bir aban, plase vurma. Hami Mandıralı o pozisyonda kendi kendini yemiştir. O vursa, ağları yırtıp atardı. O pozisyonunun dönüşünde, Dragus yine gereksiz bir faul yapıyor. O duran top da gol oluyor. Ben yönetici olsam, o akşam biletini alıp gönderirdim. Bu kaçıncı oldu?

"Burası Trabzonspor"

Yine bir deplasman maçında kornere çıkarken topa müdahale etti, Trabzonspor golü yedi. Senin kafan nerede? Ailevi sorunları varmış. Burası Trabzonspor, ne Antep ne de Kayseri. Paranı alıyor musun? Tıkır tıkır alıyorsun, o golü atacaksın. Trabzonspor taraftarının duygularını bir anda kalbinden aldın. Hoca bir şans veriyor, bu kadar olumsuz değerlendirilemez. Kaçırdığı gol, Uğurcan ile Mendy'nin de birbiriyle tartışmasına sebep oldu. Paranı alamasan hakkını aramak için her yere başvurursun, Trabzonspor'un hakkını kim arayacak? Kendisini beğeniyordum, şu anda hiç beğenmiyorum. Belki kendisini ilerleyen süreçte düzeltir.

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

G
gago
1 yıl önce

futbol bu fair play için ortam sağlanmalı .

Z
zübük
1 yıl önce

haklı. ts'nin gelmiş geçmiş en kötü yabancı oyuncularından biri dragus'tur.

M
Mustafa
1 yıl önce

Adami gönderin artik bosa para aliyor

T
TS 61
1 yıl önce

NASIL TAHAMMÜLDÜR BÖYLE LAKAYIT İŞE YARAMAZ TAKIMA ZARAR VEREN DRAGUS DENEN TARAFTAR SİNİR EDİYOR 4 5 HAFTADIR YETERR GÖNDERİN ŞUNU ARTİST HERİF

C
Coridyali
1 yıl önce

kac bir kere sans verildi? Bu futbolcuyu alan oynatan da sorumlu!

Tüm Yorumlar (12)

G
gago
1 yıl önce

futbol bu fair play için ortam sağlanmalı .

Z
zübük
1 yıl önce

haklı. ts'nin gelmiş geçmiş en kötü yabancı oyuncularından biri dragus'tur.

M
Mustafa
1 yıl önce

Adami gönderin artik bosa para aliyor

T
TS 61
1 yıl önce

NASIL TAHAMMÜLDÜR BÖYLE LAKAYIT İŞE YARAMAZ TAKIMA ZARAR VEREN DRAGUS DENEN TARAFTAR SİNİR EDİYOR 4 5 HAFTADIR YETERR GÖNDERİN ŞUNU ARTİST HERİF

C
Coridyali
1 yıl önce

kac bir kere sans verildi? Bu futbolcuyu alan oynatan da sorumlu!

C
Can
1 yıl önce

Bu kan kaybı nereye kadar gidecek bilinmez lakin birileri buna dur demeli. Birileri diyorum çünkü yönetimin bunu yapabilecek gücü ve yeteneği yok. Maç sonu yaptığı zehir zemberek açıklamaların çok daha azını yapan önceki yönetimlerin söylemleri sonrası hakemler düdük asar, federasyonun bacakları titrerdi. Görünen o ki Trabzonspor Başkanının söylemlerinin Türk futbol kamuoyunda bir karşılığı yok en büyük tehlike bu.

S
ST pauli
1 yıl önce

Futbol ZEKASI sıfır.10 yaşındaki bir topcu Draguş dan daha zekidir

O
ozgur ata
1 yıl önce

adami gonderin diyorsunuz da kapi gibi sozlesme yapmislar, nasil gondereceksiniz? Peki lundtrami, malheito'yu, muzmin sakat savic'i, gozden cikarilmis barisic'i? Hep bol keseden yapilmis kontratlar elimizi bagliyor. Peki kim aldirdi ve kim yaptirdi bu kontratlari? Geldigi takimda 500 bin euroya oynayan topculara 1,5-2 milyon euro neden veriyorsunuz?

C
CAPT,M,D,
1 yıl önce

POSTALAMAK KOLAY DA NAVLUN PARASINI KİM ÖDEYECEK?

M
Mert
1 yıl önce

Adam maçı Galatasaray verdi ama onu oynatanda asıl suç ise alanda

A
Aga
1 yıl önce

Agalar! Dragusu yerinde oynatmiyorlar.

Z
zafer
1 yıl önce

hoca bu kadar vasat topçuyu iyi oynatıyor. çoğu ikinci lig topçusu adamlarda yetenek sıkıntısı var hoca yinede üst düzey performans almaya çalışıyor