| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Haziran 2025 08:53

Trabzonsporlu futbolcu 3 takımı peşine taktı

Trabzonspor'da Avusturyalı futbolcu Cham'ın 3 kulübün radarında olduğu öne sürüldü.

Trabzonspor’un geçen sezon başında 4 milyon euro bonservis bedeliyle kadrosuna kattığı Muhammed Cham, Avrupa kulüplerinin radarına girdi.

24 yaşındaki Avusturyalı orta saha, bordo-mavili forma altında gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çekti. Geçtiğimiz sezon tüm kulvarlarda 37 resmi maça çıkan Cham, 6 gol atıp 12 de asist yaparak takımına önemli katkılar sağladı.

Yetenekli oyuncuya Fransa’dan Rennes ve Nantes’ın yanı sıra Yunanistan’dan AEK’nın talip olduğu ileri sürüldü. Basına yansıyan iddialara göre, özellikle AEK Atina’nın Cham transferi konusunda daha ısrarcı olduğu ve oyuncu için resmi adım atmaya hazırlandığı belirtiliyor.

Trabzonspor cephesinin ise oyuncuya gelecek teklifleri değerlendirme aşamasında olduğu öğrenildi.

chama-talipler-1.webp

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Erdem
1 yıl önce

Menajer tam gaz. Bize çaktı, inşallah yunanlılara da çakar. Kapış kapış Cham maşallah. Ne Cham mış beee, biz niye bir kabiliyet göremedik ?

Çınar
1 yıl önce

Cham yetenekli bir oyuncu ve geleceği var. Bir yaz kampı üstünden geçsin, biraz da moral ve motivasyona ihtiyacı var. Çünkü Tolunay çocuğun yüreğine vurdu çok ayıp. Eleştirirsin de yüreğe vurmak ne demek. Gencecik çocuk gelişmeye açık sen kapatıyorsun. Kendini değerli kılmak için gencecik çocukların hayatını karartmayalım. Onlara yol gösterelim. Yetenekli olmasaydı onca transfer teklifi gelir miydi? Vasatlara niye teklif yok?

E
Ertan
1 yıl önce

Yeteneği var ama kendisi mevcut yeteneğini çok çok üstünde olduğunu sanıyor bu yüzden de savaşmıyor ve yırtıcı olmuyor.Kendini geliştirmezse sıradan bir futbolcudan öteye gidemez hatta bu yaşta savaşmayan adam gelecekte yeteneğini de kaybeder.Bence 1 sene daha şans verilmeli.

K
Karakoncolos
1 yıl önce

Trabzonspor geçmişte de elindeki değerlerin kıymetini bilemedi. Bizden ayrılıp tecrübe kazandıktan 2-3 sene sonra patlama yapan oyuncular oldu. Biz anca hazır oyuncu arayalım. Diğer takımlar da hazır oyuncularını tepsiyle sunuyorlar ya(!) Hem kaliteli hem hazır oyuncular artık 10 milyon euro civarında, şu istemezükçü taraftarlar paralarını ödeyebiliyorsa transferleri onlar yapabilir

G
Genco61
1 yıl önce

İyi paraya Satarsanız cham da kayısı...daha ne olsun

Tüm Yorumlar (6)

E
Erdem
1 yıl önce

Menajer tam gaz. Bize çaktı, inşallah yunanlılara da çakar. Kapış kapış Cham maşallah. Ne Cham mış beee, biz niye bir kabiliyet göremedik ?

Çınar
1 yıl önce

Cham yetenekli bir oyuncu ve geleceği var. Bir yaz kampı üstünden geçsin, biraz da moral ve motivasyona ihtiyacı var. Çünkü Tolunay çocuğun yüreğine vurdu çok ayıp. Eleştirirsin de yüreğe vurmak ne demek. Gencecik çocuk gelişmeye açık sen kapatıyorsun. Kendini değerli kılmak için gencecik çocukların hayatını karartmayalım. Onlara yol gösterelim. Yetenekli olmasaydı onca transfer teklifi gelir miydi? Vasatlara niye teklif yok?

E
Ertan
1 yıl önce

Yeteneği var ama kendisi mevcut yeteneğini çok çok üstünde olduğunu sanıyor bu yüzden de savaşmıyor ve yırtıcı olmuyor.Kendini geliştirmezse sıradan bir futbolcudan öteye gidemez hatta bu yaşta savaşmayan adam gelecekte yeteneğini de kaybeder.Bence 1 sene daha şans verilmeli.

K
Karakoncolos
1 yıl önce

Trabzonspor geçmişte de elindeki değerlerin kıymetini bilemedi. Bizden ayrılıp tecrübe kazandıktan 2-3 sene sonra patlama yapan oyuncular oldu. Biz anca hazır oyuncu arayalım. Diğer takımlar da hazır oyuncularını tepsiyle sunuyorlar ya(!) Hem kaliteli hem hazır oyuncular artık 10 milyon euro civarında, şu istemezükçü taraftarlar paralarını ödeyebiliyorsa transferleri onlar yapabilir

G
Genco61
1 yıl önce

İyi paraya Satarsanız cham da kayısı...daha ne olsun

F
Fanatik
1 yıl önce

Almak istediğiniz topçular cham dan kaç gömlek üstünlerki bunun yerine düşünüyorsunuz. Bu kadro ile 6 gol 12 asist yaptı. Düşünülen oyuncular 40 küsür maç oynamış 2 gol 5 asist yapmış. O zaman bu değişim neden. Daha iyisini alamıyorsan.