Trabzonspor, Karadağlı stoperi Stefan Savic’in doğum gününü unutmadı.
Bordo-mavili kulüp, resmi sosyal medya hesaplarından paylaştığı bir mesajla Savic’in yeni yaşını kutladı.
Kulüpten yapılan paylaşımda, “Bugün 15 numaralı oyuncumuz Stefan Savic’in doğum günü. Mutlu yıllar Savic!” ifadelerine yer verildi.
Bugün 15 numaralı oyuncumuz Stefan Savic’in doğum günü.
— Trabzonspor (@Trabzonspor) January 8, 2025
Mutlu yıllar Savic! ???????? pic.twitter.com/xghLLVw5BQ
Tüm Yorumlar (11)
Eray Kara
1 yıl öncebiraz daha para verelim.Çok faydalı oldu bize anlatamam.
Osman
1 yıl önceBende sakatlıktan döndü diye kutlama yapıyoruz sandım:))
Ersan G
1 yıl önceTakıma Verdiklerini sorgulayalım biraz da
Remzi
1 yıl önceBu ne saçmalık harbiden bu başkan ve yönetim çok ama çok acemi ve başarısız Insallah bu sene küme düşmeyiz çünkü bunlarda hiçbir numara yok karambole kulüp yönetiyorlar…
KEMAL
1 yıl önceBİZİM TAKIMDA ÖYLE BİR OYUNCU VARMIYDI YA..
Özkar
1 yıl önceDogim günü pastasi ve hediyesinide yollayin tam olsun.tabikide dogum günü kutlu olsun ama büyük ihtimal böyle sakatlik türü sacma oluyor büyük ihtimal sehri begenmedi yada ailesi artik neyse yat asagi al maasi nasilsa kapi gibi kontrat yaptim yollasalarda paeami alir giderim.bu sekilde yapilan transerlerde klübünde kendini savunma hakki olmasi lazim herseyde futboöcu hakli olmamasi lazim
Tsvk
1 yıl önce3 ayları kutlamayıp Savic'in dogum gununu kutlamak ayıptir
Erol
1 yıl önceHanı diyorlardı bir zamanlar, rüşetin belgesi mi olur, onu bilmem de BJK,gs ın sakat diye almadığı bu adamı ihanetin belgesi.
Hasan
1 yıl önceSaviçe kızmaya hiç gerek yok. Jayatta her insan değerlidir. Saviç de çok değerli bir insan şüphesiz. Hiç bir futbolcunun veremeyeceğini vermiştir almasını bilene. 1) Pahalı adam almak mutlak başarı getirmez 2) Sakat oyuncu trnsfer edilmez kariyeri ne olursa olsun. 3) Bu iki dersşik maddeyi para ile alamzsın.
Kürşad
1 yıl önceNe kadarda dinine bağlısın bu ülkede yüzde 50 faiz var ha faiz faiz faiz duydunmu neymiş resmi devlet faizi yüzde 50 imiş yani senin onun bunun imamların maaşı böyle ödeniyor anladın buna ses etme spor klübü 3 ayları kutlamamış mış ta ayıpta olmuş sevsinler ğit işine siyasi İslamcı seni kime Dindar ayağı çekiyorsun ihalemi alacaksın yoksam
Mehmet
1 yıl önceArkadaş savicmisin yoksa havicmisin cik bi oyna.