Yeni sezonda zirve yarışı verecek bir kadro kurmak isteyen Trabzonspor'da transfer mesaisi sürüyor.
Bir yandan Fatih Tekke'nin kadroda düşünmediği isimlerle yollarını ayırmayan başlayan bordo mavili yönetim diğer yandan da kadroya katılacak isimler için görüşmelerini sürdürüyor.
Pedro Malheiro'yu, 7 milyon Dolar karşılığında Al Wasl'a satan Trabzonspor'un, bu bölge için Kayserispor'da forma giyen Gökhan Sazdağı ile temasa geçtiği ifade edildi.
30 yaşındaki oyuncunun maliyetini soruşturan Trabzonspor'un, Kayserispor cephesi ile temaslarını sıklaştırdığı belirtildi.
Kayserispor ile Haziran 2026'ya kadar sözleşmesi bulunan Gökhan Sazdağı, geride kalan sezonda 30 maçta görev yapıp 4 asistlik performans sergilemişti.

Tüm Yorumlar (25)
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
1 yıl önce24 Yaşındaki Pedroyu verip 30 yaşındaki Gökhan için Transfer çalışması…Öylemi ? Yahu siz Camera şakasımısınız ?
Erol
1 yıl önce30 yaşındaki adam transfer etmek çok ahmakça
Çınar
1 yıl önceOtuzluk almıyoruz kardeş ilginize teşekkürler…Biz de bir hayli var.
Hasan
1 yıl önceSaviç 33, Wakeme 36, Visca 35 olunca 1994 doğumlu Gökhan Sazdağ genç gibi duruyor. Yine de yerli futbolcu yabancı gibi acımasız olmaz utanır en azından
Erol
1 yıl önceVisca, Nwakaeme,Savic 11 de olduğunu düşünün ilk 11 in yaş ortalaması 30 olur.Bu sefer küme düşmekten .kurtulamazsınız.
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLITIK ))
1 yıl önceYAHU BEĞENİP BEĞENMEME KİŞİYE BAĞLI..AMA YORUM YAZ NİÇİN BEĞENMEME ? 3 YILDA 50 ÇÖP ALINDI..TAKIM ÇÖPLÜĞE DÖNDÜ..HALA ÇÖPLÜK ISRARI..30 yaşındaki adam size 2 yıl oynar.Sonraaaaa ? Hala akıllanmak ders almak yok mu ? Sözün bittiği yer artık..Eyy Yönetimmm aklıma her geleni yazamıyorum..nokta
Murat
1 yıl önceBunların daha önceki transferlerini göre genç sayılır
Gugudali
1 yıl önceDüşmüş takımların topculari
Ofli
1 yıl önceİyi bir sağbek, 30 yaş en olgun yaş, Pedro 8 milyona gitti bedava değil herşeye muhalif olmayın
Melih.d
1 yıl önceTrabzonspor tarihinin en vasat başkanı sensin dedim her sayfaya yazdım bunu sıradan bir Anadolu kulübü yapmak için elinden geleni yapıyorsun sen bu kulübe 1000 beden küçük geldin vasıfsız başkan çok vasıfsızsın da bunu analdık lakin arkanda Kim var onu anlayamadım .
TS
1 yıl önceTransfer edilmeli faydalı olur 1 milyona transfer olursa bütçe olarak da faydalı olur, gökhan başarılı sag bek , yabancı bir sag bek de alınır proje amaçlı. Sol bek mustafs sag bek gökhan 2 3 sezon ts u taşır 2 saglam hızlı stoperle defans saglam olur.
Manual
1 yıl önceSag bek satisi iyi oldu kesinlikle ama baskan harbiden tarihin en kotu baskani bence
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce30 yaşındaki oyuncuya umarım bonservis parası ya da imza parası gibi saçma sapan paraları verip almazsınız ve üstelik bu adam ilk 11'de oynamayacak,,, U 19 takımında yedek bir sade koyarsın o çocuk da pişmiş olur. Asıl mevki olarak da bir Portekizli bu işi çözer
Ahmet Can
1 yıl önceVizyonuna tüküreyim başkan. Sayende sıradan bir takım olduk
Ali Altun
1 yıl önceBaşkan 35..36: yaşta futbolcu varken sen Kayserispor un 30 yaş bek futbolcusunu alma. Başarılı gençleri satarak takımı genclestirecegini söyleyen beceriksiz başkana hatırlatılır.
niketre
1 yıl öncesağ bekte iş yapar ..ligin en çok top çalan futbolcusu...
Ts61
1 yıl önceMalheironun yerinne bumu şimdi gelde gülme bu yönetimden de bu beklenirdi zaten
samet61
1 yıl öncevizyonsuz Başkandan şaşırtmayan hamleler.. öyle futbolcular gelecek ki herkes şaşıracak.. sağolsun geldiği günden beri şaşırtmadı..
Bayro
1 yıl önceGayet başarılı takımların oyuncuları ile ilgileniyorlar bu sene ligden düşemedik seneye garanti düşelim diyor yönetim.
Hugo
1 yıl önceSağ bek bir yabancı ,birde gökan sazdağı alınacak, bana göre doğru bir tercih olur ,gökan hem tecrübeli hemde iyi bir futbolcu
Çebi61
1 yıl önceYok artık doğru değildir diye düşünüyorum. 24 yaşındaki sağ beki satıp 30 yaşındakini mi alcaz? Yeniden yapılanma bu olmasa gerek! Madem öyle al U19’dan oynat!!
Haydar
1 yıl önceŞu an Türkiye’de Trabzonspor’da oynayacak değil yedek kalacak seviyede dahi futbolcu yok gereksiz para harcamaya gerek yok adam gibi yabancı futbolcu alın alamadığınız mevkileri altyapıdan tamamlayın
Haydar Öztürk
1 yıl önceŞu an Türkiye’de Trabzonspor’da oynayacak seviyede futbolcu yok yedek dahi kalacak seviyede futbolcu yok adam gibi yabancı futbolcu alan kalan mevkileri altyapıdan tamamlayın gereksiz para harcamayın
Hakan
1 yıl önceYine çöpleri toplamaya başladılar
Erol
1 yıl önceEvet alalım,yanınada bonservisi elinde Edin Dzeko,yaşı 39 ama olsun.Birde Yattara bırakmış ama olsun, yeniden başlasın.Savic,Visca, Edin Dzeko, Nwakaeme, Gökhan Sazdağ,,Yattara süper olur be.