Trabzonspor Sportif Yatırım ve Futbol İşletmeciliği Ticaret A.Ş, kayıtlı sermaye tavanı artırımına ilişkin gelişmeleri Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) bildirdi.
KAP’a yapılan açıklamada, daha önce 11 Nisan ve 21 Mayıs 2025 tarihlerinde duyurulan kayıtlı sermaye tavanı artırımının kabul edildiği belirtildi.
Buna göre, Trabzonspor’un mevcut 10 milyar TL olan kayıtlı sermaye tavanı 37,5 milyar TL’ye çıkarıldı. Ayrıca, kayıtlı sermaye tavanı kullanım süresi 2025-2029 yılları olarak belirlendi.
İşte yapılan o açıklama:
"Şirketimiz tarafından yapılan 11.04.2025 ve 21.05.2025 tarihli KAP açıklamalarımızda duyurulmuş olan;
1) Şirketimizin mevcut 10.000.000.000.-TL tutarındaki Kayıtlı Sermaye Tavanının 37.500.000.000.-TL'ye çıkarılması ve kayıtlı sermaye tavanı kullanım süresinin 2025-2029 yılları olarak belirlenmesi,
2) Bu amaçla Şirket Esas Sözleşmesinin 6, 7, 11 ve 35. Maddelerinin ekteki gibi tadil edilmesi,
Şirketimizin 16.06.2025 tarihinde yapılan Olağanüstü Genel Kurul toplantısında kabul edilmiştir.
İşlemlerin tescil edilmesi sonrası ayrıca bilgilendirme yapılacaktır.
Kamuoyuna duyurulur."
Tüm Yorumlar (7)
Temel
1 yıl önceBu nası iş la iflas etmiş borsada işlem gören şirket nasıl 3,5 kat takla atıyor bu işlere akıl erdirmek çok zor,erto yaptı bi okuzpokuz hadi bakalım peşinden ne çıkacak..
günah değilmi
1 yıl önceüç yılda Yapılan devasa transfer zararları alırken 2-3 kat ver oynatma giderken cebine yol harçlığı koyup gönder ve hiç kimse bunun hesabını sormasın. Zararı TS sempatisi olan yatırımcının sırtına yıkın. Önce devasa transfer zararının hesabı sorulmalı 78 kuruşluk hisseye 1 tl bedeli yapmak ve onamak. Yapılan zararın bedelini TS yatırımcısına ödetmek açıkçası soymaktır. Şanlı geçmişi olan TS adına bu bedelli kabul edilemez. Vebaldir, günahtır, yatırımcının üç kuruşuna tenezzül edip çökmektir.
Absürd Doğrular
1 yıl önceBorsa değeri 37,5 milyar TL yani 833 milyon Euro !! Trabzonspor bu kadar eder mi ? Borsadaki değer ile gerçek değeri arasında korkunç bir fark var. Şimdi biri çıkıp, Kulübü satın almak istese, kabul görüp ne kadar ödemesi lazım? Bir bilen var mı ?
TRABZON61
1 yıl önceÇakılmak için yeterince yükseldik.. .Çakılınca bunların hiç biri ortalıkta olmayacak.. Bursaspor dan beter olacağız..
Murat Baş
1 yıl önceMilletin cebinden zorla para al Türkçesi
TS 61
1 yıl önceSorloth ayrılma durumu var en azından ts kiralık vs transfer için sorlothla irtibat kurmalı
Karakoncolos
1 yıl önceSöylenecek çok şey var ama tek cümle yeter: rezilliğimize doymayalım! Kulübün bundan sonra bu tür durumlara düşmemesi adına katı mali tedbirler alınıp uygulanmalıdır. Her yıl milyonlarca euro saçılırsa bedeli de borsa yatırımcısının sırtına mı yüklenecek?! İnsaf be!