| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Nisan 2024 19:36

Trabzonspor'dan Göztepe'ye tebrik

Trabzonspor, Süper Lig'e yükselmeyi garantileyen Göztepe'yi tebrik etti.

İzmir temsilcisi Göztepe, Trendyol 1. Lig'in 32. haftasında evinde ağırladığı Gençlerbirliği'ni 2-0 mağlup ederek Süper Lig'e yükselme başarısını garantiledi. Goller, maçın son bölümlerinde Fırat Can Üzüm ve Pascal Lundqvist'ten geldi.

Göztepe, bu galibiyetle puanını 66'ya yükselterek ligin bitimine 2 hafta kala ikinci sıradaki yerini sağlamlaştırdı ve Süper Lig'e çıkmayı matematiksel olarak garantiledi. Sarı-kırmızılılar, önümüzdeki sezon Türkiye'nin en üst düzey futbol liginde mücadele edecek.

Trabzonspor Kulübü ise, Süper Lig'e yeni yükselen Göztepe'yi kutlayarak, "Trendyol Süper Lig'e yükselen Göztepe'yi tebrik eder, yeni sezonda başarılar dileriz." ifadelerini kullandı. Bu centilmenlik dolu tebrik, iki kulüp arasındaki dostane ilişkileri de pekiştirmiş oldu.

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Erhan Aydın
2 yıl önce

Kim kaldı koca Türkiye de şehir takımı?Bir biz bir de Göztepe..Tebrikler.