| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Haziran 2025 21:33

Trabzonspor’dan forvete Yunan takviyesi mi? İşte Onuachu'nun alternatifi

Golcü transferinde Paul Onuachu’yu öncelik olarak belirleyen Trabzonspor, alternatif isimler üzerinde de çalışmalarını sürdürüyor.

Yeni sezon öncesi hücum hattını güçlendirmek isteyen Trabzonspor, golcü transferinde önceliğini Paul Onuachu’ya verse de alternatif isimleri de gündeminde tutuyor. Bordo-mavililer, bu doğrultuda Polonya’nın Pogon Szczecin takımında forma giyen Yunan golcü Efthymios Koulouris’in durumunu yakından izliyor.

29 yaşındaki futbolcu, bu sezon gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çekti. Pogon formasıyla 32 maça çıkan Koulouris, 28 kez fileleri havalandırarak Avrupa’da transferin gözde isimlerinden biri haline geldi. Daha önce Süper Lig’de Alanyaspor’da da kısa bir dönem forma giyen Yunan santrfor, Polonya’daki çıkışıyla yeniden Türkiye kulüplerinin radarına girdi.

Pogon Szczecin ile 2026 yazına kadar sözleşmesi bulunan golcü oyuncu için Trabzonspor cephesinden henüz resmi bir adım atılmadı. Ancak piyasa değeri yaklaşık 3,5 milyon Euro seviyelerinde olan Koulouris’in ismi, Rus kulüpleriyle de anılıyor.

Trabzonspor’un, Onuachu transferinde pürüz yaşanması halinde Koulouris için devreye girme ihtimali bulunuyor. Teknik ekibin de oyuncuyu yakından takip ettiği öğrenildi.

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
selçuk
1 yıl önce

işiniz bu seyirciyi hep yalan hani onacu tamamdı,hep yalansınız,Allah aşkına düşün bu takımın yakasından gelen kene gibi yapışıp kalıyor

A
Alp
1 yıl önce

Hala akillanmiyoruz!!! Alternatif nedir alın Onachuyu.niye oyalaniyor bu taraftar!!! Alinacak futbolcu tek mevkide oynamalı!!! Kaliteli olmalı İsmi geçen futbolculara bakıp sıradan olduğunu görmek ve Rakiplerin aldığı ve qundemdeki futbolcuları izlemek bir senenin daha heba olacağını bilmek biz taraftarları dahada üzmekten maalesef!!!

M
Mehmet
1 yıl önce

Öyle kaliteli tek oyuncumuz Uğurcan onuda satmaya çalışmayın, onu satıp üç beş tane sıradan oyuncu alırız politikası bitti, çünkü gelirken para ver giderken para ver, bu devirde bitti artık, şampiyonluğa oynayan takım şampiyon olacak takım kuracak, onaucuyu alamıyorsunuz çünkü bütün parayı çar vur ettiniz para kalmadı degilmi, yanlış politika uyguladiniz, biz gonderdigimiz oyunculara vetdigimiz parayla messiyi alırdık messiyi, bitti artık kendi cebinizden harcayarak, kaliteli oyuncu alacaksiniz

M
Mehmet
1 yıl önce

Ozan niye gönderilmedi, lugsderdam niye gönderiliyor, takımda kalacak oyuncular Uğurcan, Mustafa, zubrov, mendy, batagov, gerisini gondereceksiniz, birde vicaaa ve navakame kalacak, oluşu bile yeter yedekte, gerisini gönderip, yerlerine kaliteli şampiyonluğa oynayacak oyuncular alacaksınız başkan yada efendi efendi bırakıp gideceksiniz, bitirdiniz takımı, gelirken para öde, giderken para öde, buna canmi dayanır, devletin bütçesi bile yetmez buna, siz artık cilkini çıkardınız bu işin,

E
Erdem
1 yıl önce

Bizim izleme komitesi ne izliyor merak ediyorum Prision Break, Kurtlar Vadisi falan mı izliyor bu futbolcu takip edildi mi hakkında bi rapor var mı canlı maçları izlenip böyle çalışma yapıldı mı ? Menajer mı faks çekiyor yada bizim eski futbolcuların menajerlik şirketleri mı bunları bulup komisyon alıyor ? Yazık asgari ücretli takımı yanlız bırakmasın ama menajerler Mercedes e binen Ross Rolce binsin

Tüm Yorumlar (10)

S
selçuk
1 yıl önce

işiniz bu seyirciyi hep yalan hani onacu tamamdı,hep yalansınız,Allah aşkına düşün bu takımın yakasından gelen kene gibi yapışıp kalıyor

A
Alp
1 yıl önce

Hala akillanmiyoruz!!! Alternatif nedir alın Onachuyu.niye oyalaniyor bu taraftar!!! Alinacak futbolcu tek mevkide oynamalı!!! Kaliteli olmalı İsmi geçen futbolculara bakıp sıradan olduğunu görmek ve Rakiplerin aldığı ve qundemdeki futbolcuları izlemek bir senenin daha heba olacağını bilmek biz taraftarları dahada üzmekten maalesef!!!

M
Mehmet
1 yıl önce

Öyle kaliteli tek oyuncumuz Uğurcan onuda satmaya çalışmayın, onu satıp üç beş tane sıradan oyuncu alırız politikası bitti, çünkü gelirken para ver giderken para ver, bu devirde bitti artık, şampiyonluğa oynayan takım şampiyon olacak takım kuracak, onaucuyu alamıyorsunuz çünkü bütün parayı çar vur ettiniz para kalmadı degilmi, yanlış politika uyguladiniz, biz gonderdigimiz oyunculara vetdigimiz parayla messiyi alırdık messiyi, bitti artık kendi cebinizden harcayarak, kaliteli oyuncu alacaksiniz

M
Mehmet
1 yıl önce

Ozan niye gönderilmedi, lugsderdam niye gönderiliyor, takımda kalacak oyuncular Uğurcan, Mustafa, zubrov, mendy, batagov, gerisini gondereceksiniz, birde vicaaa ve navakame kalacak, oluşu bile yeter yedekte, gerisini gönderip, yerlerine kaliteli şampiyonluğa oynayacak oyuncular alacaksınız başkan yada efendi efendi bırakıp gideceksiniz, bitirdiniz takımı, gelirken para öde, giderken para öde, buna canmi dayanır, devletin bütçesi bile yetmez buna, siz artık cilkini çıkardınız bu işin,

E
Erdem
1 yıl önce

Bizim izleme komitesi ne izliyor merak ediyorum Prision Break, Kurtlar Vadisi falan mı izliyor bu futbolcu takip edildi mi hakkında bi rapor var mı canlı maçları izlenip böyle çalışma yapıldı mı ? Menajer mı faks çekiyor yada bizim eski futbolcuların menajerlik şirketleri mı bunları bulup komisyon alıyor ? Yazık asgari ücretli takımı yanlız bırakmasın ama menajerler Mercedes e binen Ross Rolce binsin

Y
Yakup
1 yıl önce

Efthymios Koulouris vasat bir oyuncu

Y
Yakup
1 yıl önce

Köln santrfor Damion Downs teknik ekıbı takıp alın vasat bir santrfor takıp almayın

B
Beykozlu
1 yıl önce

Umut Bulut’un prime dönemi gibi bir profile sahip. Azimli, mücadeleci, fizik gücü iyi fakat teknik özellikleri zayıf. Onuachu’nun maliyeti düşürülemezse ve uygun başka oyuncu yoksa deneyebiliriz. Yahut önümüzdeki sezonu Poyraz ve Danylo ile geçirmeye çalışacağız ve duruma göre devre arası takviye yapacağız. Olur mu demeyin, olur. Bu takımın şu buhranda hemen şampiyonluğa oynama ihtimali düşük. Gençlerimize parlama şansı doğar en azından

F
frth
1 yıl önce

ozan gibi ağır oyuncular gönderilmeli yerine koşan topçu alın .

T
taraftar
1 yıl önce

Bir ara gazı bir takviye iş tamam... Bu kadar sallama bir yönetim de, yerel basında düşman başına..