| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Haziran 2025 13:58 Güncellenme tarihi: 08 Aralık 2025 21:56

Trabzonspor'dan Dev Adım: Kayıtlı Sermaye Tavanı Tam 37.5 Milyar TL'ye Yükseltildi!

Bordo-mavili kulüp, Olağanüstü Genel Kurul kararıyla kayıtlı sermaye tavanını 10 milyar TL'den 37.5 milyar TL'ye çıkararak önemli bir finansal esneklik sağladı; bu karar, tavan kullanım süresini 2029 yılına kadar uzatacak.

Trabzonspor Sportif Yatırım ve Futbol İşletmeciliği A.Ş., Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamada sermaye tavanı artışıyla ilgili önemli gelişmeleri kamuoyuyla paylaştı.

Trabzonspor'dan yapılan KAP açıklaması şu şekilde:

Şirketimiz tarafından yapılan 11.04.2025 ve 21.05.2025 tarihli KAP açıklamalarımızda duyurulmuş olan;

1) Şirketimizin mevcut 10.000.000.000.-TL tutarındaki Kayıtlı Sermaye Tavanının 37.500.000.000.-TL'ye çıkarılması ve kayıtlı sermaye tavanı kullanım süresinin 2025-2029 yılları olarak belirlenmesi,

2) Bu amaçla Şirket Esas Sözleşmesinin 6, 7, 11 ve 35. Maddelerinin ekteki gibi tadil edilmesi,

Şirketimizin 16.06.2025 tarihinde yapılan Olağanüstü Genel Kurul toplantısında kabul edilmiştir.

İşlemlerin tescil edilmesi sonrası ayrıca bilgilendirme yapılacaktır.

Kamuoyuna duyurulur. Saygılarımızla.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Erdem
1 yıl önce

Borsa sözüşleme kahramanı Erto

Y
Yatırımcı
1 yıl önce

Yatırımcının cebinden borcu ödetme operasyonu. Onca pahalı ve gereksiz yapılan transferin hesabı sorulmadan yatırımcıya yıkmak vebaldir,günahtır.

S
St Pauli
1 yıl önce

adamın işi güçü sermaye artırımı böyle giderse yakında elinde sermaye kalmayaçak

K
Kozmonot61
1 yıl önce

Sürekli haksız sermaye artışı yapılıyor. Yatırımcılar Bi kez bu hisselerden çıkabilirlerse Bi dahada ellerini sürmezler. Vur kaç yaparsın günü kurtardım sanırsın ama uzun vadede acısı çıkar

M
Manual
1 yıl önce

arihin en kotu baskani