Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve spor yorumcusu Haluk Ayyıldız, "Spor Gündemi" programında Trabzonspor gündemine dair değerlendirmelerde bulundu.
Ayyıldız, Trabzonspor'da 7 milyon Dolar bonservis bedeli karşılığında Al Wasl'a transfer olan Pedro Malheiro için değerlendirmelerde bulundu.
"Daha güçlü bir Trabzonspor'da daha iyi bir fiyata gidebilirdi"
Haluk Ayyıldız konuyla ilgili olarak yaptığı değerlendirmede, "Pedro, Trabzonspor'a 2 milyon Dolar'a geldi. 7 milyon Dolar'a satıldı. Başarı gibi gözüküyor. Oyuncu 23 yaşında, yerine şimdi bir oyuncu alacaksınız. Sürekli oynayan bir oyuncuydu. Mendy'nin de satılma durumu var. Onuachu gelirse, 3 yıllık da anlaşma yapılırsa, iki oyuncudan gelen para tamamen 30 yaşındaki futbolcuya gitmiş olacak. Bir yandan da gidenlerin yerini dolduramazsan sıkıntı olacak. Pedro bence satılmayabilirdi. Daha güçlü bir Trabzonspor'da daha iyi bir fiyata gidebilirdi. Eğer bu oyuncuları satıp da para Onuachu'da harcanırsa yazık olur. Eğer bir kadro kurulacaksa, ilk 11 oyuncuları satılmamalı. Eğer yıkıp yeniden yapılıyorsa, bu da ayrı bir sıkıntı olur. Şu an Trabzonspor almadan, güçlenmeden satmaya başladı" dedi.
Tüm Yorumlar (28)
Ali Altun
1 yıl önceBaşkan ve yönetim 3 yılda Trabzonspor u getirdigi nokta lig kupa ve Avrupada sıfır sportif başarı. Derhal istifa etmelidirler. Başa oynayacaksan elindeki iyi adamları tutacaksın. Şimdi bu adamın satışından gelen para ile yıldız diye yapmış olduğunuz çöp transferlerinizin Savic, Ozan ve Serdar in garanti milyon eurluk parasına yetmez.
Sayup
1 yıl önceKatiliyorum. Her sene ayni palavra. Güclü bir kadro kuracagiz diye kandiriyorlar bizi ama ellimizde iyi olan iki, üc topcuyuda satiyorlar. Gidenler kaliteli oyuncu ama almaya gelince yok. Bir tane bile somut transfer yok. Son dakika kimsenin istemedigi oyunculari alirlar artik. Adanadan Maestroyu scout izlemiyormu? Genc ve potansiyelli futbolcu. Sonra Yusuf sari. Satarken acimadan sattik ama geri alamiyoruz. Yönetim hicmi anlamiyor futboldan? Yusuf Sari Trabzondaykende iyidi. Hangi mantikla gönd
niketre
1 yıl öncepedro nun satılması iyi oldu. ileri çıktığında tamam sağ açık gibi oynuyordu fakat defansta çok açık veriyordu .penaltı yaptırıyor, adam kaçırıyor, yerini boş bırakıyor, ileri çıktığında geri dönemiyordu....7 milyona elden iyi çıkardık. onun yerine gençlerden bir yerli oynasa iyi olur..
vtnds
1 yıl önceevet gençler oynatılmalı.
Şef
1 yıl önceBARİ GÖZTEPELİ OYUNCUYU ALIN...
Akın türk
1 yıl önceDoğanın yaptığı en doğru oyuncu satışı oldu
Yuzun
1 yıl önceSağbeke eskihellaç sol beki Arif
TS
1 yıl önceFATİH VE YÖNETİM, YOUNG BOYS KAYSERİ SAMSUN GİBİ TRANSFER YASAGI OLMASINA RAGMEN OYNADIKLARI FUTBOL KULUBE SAHİPLENMİŞ HOCA FUTBOLCU HAVASINI OLUŞTURMALI KISITLI KADRO TRANSFER YASAGI OLAN SAMSUN DOGRU HOCA FUTBOLCULARLA BAŞARILI FUTBOL OYNADI HOCA FAKTÖRÜ VE FUTBOLCU AİDET İ VAR TS BUNU SAGLAMALI 3 SEZONDUR YOK TAKIM SAHADA GEZİYOR YENİ OYUNCULAR AİDET Lİ OLMALI VE UGURCAN MUSTAFA UKRAYNALILAR HARİÇ EN BAŞTA DRAGUS OZAN VB KİM VARSA SATILMALI
Abc123
1 yıl öncePedronun ve mendynin satılması doğru onachunun alınacak olması yanlış bir karar
niketre
1 yıl öncepedronun yerine kayseriden sağbek gökhan alınmalı....
ERDO61
1 yıl önceOtuz yaş ve üstündeki futbolculara yüksek rakamlar vermek mantıklı değil. Defalarca yazdım bu kulüp profesyonelce yönetilemiyor. Ağaoğlu gibi aklı başında kişilere ihtiyaç var.
nb
1 yıl öncebütün güzel oyuncuları satın.. kalanlarla idare ederiz..
Ofli
1 yıl önceBizimkiler hamsi yeduklari içun kafaları ancak bu kadar çalışayi.
Ali
1 yıl önceDeğerini bulan tüm oyuncular satılmali
Tolga
1 yıl önceElimizde 4-5 oyuncu vardı onlarda satılıyor. İşimiz zor Pedro ıyımıydı orta sevıye oyuncuydu bence ama kalıtelı kadroda en az 10-12 milyon euro edebılırdı
Hamza Öztürk
1 yıl önceBen sizlerden hiçbir şey anlamıyorum Fenerbahçe 35 yaşındaki adama 20 milyon Euro veriyor siz 30 yaşındaki adama vay efendim 5 milyon nasıl verirsiniz neyin kafasını yaşıyorsunuz siz ya
Oflu
1 yıl önceŞaka gibi, 23 yaşında kendi milli takım heyetinin takibinde olan bir oyuncu 7 milyon dolara alın Portekiz'den bakalım futbol cahilleri.
Çınar
1 yıl öncePedro nun bazı telafisi olmayan hatalar yapıyordu. İleri çıkışta müthişti ama geri gelişleri, adam kaçırmaları, iyi bir markaj yoktu.Bunun transferine izin var. İyi de kar etti Allah bereket versin.Fakat Zubkov , Batagov, Fılcarelli Mustafa , Arif, hatta Sikan a izin yok. Onlar takımın iskeleti.
Özşimşir
1 yıl önceGençler oynasın iyi öneri gibi görünüyor.Ancak hedef nedir gençler sizi bu hedefe taşır mı?
TS
1 yıl önceKayseriden gökhan transfer edilmeli Sol da mustafa sagda gökhan 2 saglam stoper defans hattını başarılı olur
Ali durkaya
1 yıl öncePedronun gitmesi doğru yerine genç Belçikalı bir mouner gibi daha iyi yetenek bulunup alınmalı sonuçta para kazandirdi
Alim
1 yıl önceYanlış bir yorum. Malherio gibi futbolcular çok var piyasada. Onaachu ile niye bağdaştırıyorsunuz. Başka malherio bul sat kar et. Onaachu gibi oyuncularla sonuca git. Bu kadar basit.
Ordulu-Trabzonsporlu
1 yıl öncePedro gibi oyuncu bulamıyorsan kulübü kapat gitsin,ilk geldiğinde eleştirilen adam şimdi neden gidiyor deniliyor
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önceBulunacaksa onacu yerine bulunsun.
Hee Trabzonliyim nooldii.
1 yıl önceHee pedro gibi adamlar iskefiyede var. Hemen bulunur daa
Davut
1 yıl önceHaluk sen değil miydin Serkan daha iyi diyen
Ramazan kol
1 yıl önceBoş yapmış satmasa neden satmadık o fiyat iyi derdi bunların amacı üzüm yemek değil bağcıyı dövme anlayana
Asıl TS lu
1 yıl önceOnachu ile TS şampiyonluk yarışı mı yapicak .ya bu koşamaya cok ağır top süremeyen hantal bı oyuncu..GS osimhen varken leroy saneyide alıyor.. onachu da obachuvdienler adam 30 yaşında değil artık 31 yaşında..iki yıl oynar 5 para kazandirmadsnda gider .apo hocaya Pedro yu aldırdı diye hakret edenler bakın Pedro malheiro TS a iyi para kazandırip gitti..