Trabzonspor'da bir süredir İspanya'da tedavisini sürdüren Savic Trabzon'a geldi.
Teknik Direktör Şenol Güneş, oyuncunun kente geldiğini ifade ederken, yakın zaman içinde antrenmanlara başlayacağını belirtti.
Güneş konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada, "Savic bugün geldi. Okay ve Savic antrenmanlara başlar" dedi.
Öte yandan Savic'in Trabzonspor - Alanyaspor maçını tribünden takip edeceği öğrenildi.
Tüm Yorumlar (8)
TS-6161
1 yıl önceOooo güzel haftaya oynar o zaman
Xman
1 yıl önceNe yıldız 1 maç var 10 maç yok yıldızda kralı kerata
Bilal
1 yıl önceOyuncu sakat ve bir işe yaramaz siz bu durumda az çok oynayan eren elmalıyı ğs te sattınız oyuncu alacağınıza oynayan ı satın bakalım
ali şükrü arslan
1 yıl öncealanya maçını izlemeyemi geldi
61 TS
1 yıl önceSakat oyuncu halen geldi gitti oynar VS konuşmalar böyle kazık transfer olmaz.
Gugudali
1 yıl önceEmlakçı dan galericiden yönetici olursa topcusuda sakat olur
Adalet
1 yıl önceYıldız görmeyene yıldız
tshayati
1 yıl önceşehri geztirin yiyin içsin iyi ağırlayın sonra özel uçakla ülkesine gezmeye gönderin