| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Ocak 2025 18:13 Güncellenme tarihi: 12 Ocak 2025 18:25

Trabzonspor'da Visca maç sonu konuştu! "Hedefimiz her zaman..."

Trabzonspor'da Edin Visca müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 19. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Antalyaspor'u konuk etti ve sahadan 5-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımı müsabakada galibiyete taşıyan goller Banza, Pedro(3) ve Cham'dan geldi.

Trabzonspor'da Edin Visca yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:

"Farklı bir galibiyet aldık. Moral ve özgüven olarak buna ihtiyacımız vardı. Pedroyu'da hat-trick için tebrik ederim. Hepimiz çok iyiydik. 4 gün önce de kupada kalemizi kapattık. Bu da önemli. 

Burası çok büyük bir camia. Hedefimiz ilk 5'e girmek olacak. Önümüzdeki hafta Sivasspor maçında da taraftarı bekliyorum.

Her zaman asist yapmak istiyorum. Bizim için en önemlisi kalemizi kapatıp 3 puanı almak. Uzun bir yol bizi bekliyor. Henüz hiçbir şey kazanmadık."

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
1 yıl önce

Adamsın adam seni seviyoruz

M
Mavi
1 yıl önce

Komutan visça herzaman mücadele ediyor bravo. Böyle devam. Tüm takıma tebrikler. Bordo mavi şampiyon Trabzom.

M
Mehmet gayret
1 yıl önce

Sizler zaten bu trabzon sporun güllerisiniz inşallah Kral başkanımız ve şenol hocamiz sizlerle birlikte olmak için ellerinden geleni yaparlar tekrardan hepinize saygılar sunuyorum trabzonspor a başarılar dilerim

O
Osman61
1 yıl önce

Bugün iyi oynadik sebebi nedir anlayan varmi Tebrikler devamini bekleriz Bize her yer Trabzon

A
Araz
1 yıl önce

Visca her zaman kalitesini ve klasını konuşturan bir maestro •Mükemmel .