Trabzonspor’da sezonun beklentilerin altında geçmesiyle birlikte, kadro yapılanmasında köklü değişiklikler için çalışmalar sürüyor. Bu süreçte teknik direktör Fatih Tekke'nin sunduğu detaylı raporlar, kulübün transfer stratejisine yön veriyor.
Tekke'nin değerlendirmeleri doğrultusunda, bordo-mavili ekip transferde önceliğini forvet, orta saha ve bek bölgelerine verirken; stoper transferinde ise daha temkinli bir yaklaşım benimsiyor. Özellikle genç oyuncular ile kadroda durumu belirsiz olan isimlerin kaderi, sezon öncesi kamp sürecinde netleşecek.
Performanslara göre bazı oyuncularla yollar ayrılabilir, bu da transferde ikinci dalga hareketliliğin rotasını belirleyecek.
Sezon başında kadroya katılan Portekizli sağ bek Pedro Malheiro’nun Al-Wasl’a transferi, ayrılıkların ilk halkası oldu. Şimdi gözler diğer yabancı oyunculara çevrilmiş durumda. Yönetim, Fatih Tekke’nin performans raporları ışığında gelecek teklifleri masaya yatırıyor.
Gidenler ve kalanlar Tekke’nin talepleri doğrultusunda belirleniyor.
Uğurcan Çakır, Batista Mendy, Zubkov, Batagov, Draguş ve Sıkan gibi oyuncuların geleceği, teknik direktör Fatih Tekke'nin vereceği kararlara bağlı. Kulüp, sportif başarıyı sürdürürken ekonomik dengeyi de koruyacak bir planlama doğrultusunda hareket ediyor.
Strateji belli
Fatih Tekke’nin futbol vizyonu ve teknik bilgisi, yönetimin transfer hamlelerini şekillendiriyor. Genç yeteneklere yatırım, yüksek potansiyele sahip isimlerin satışı ve nokta atışı yabancı transferler kulübün ana stratejisini oluşturuyor
Transfer teklifleri masada
Yeni transferlerin merakla beklendiği bordo-mavili ekipte, mevcut oyunculara hem yurt içinden hem yurt dışından ciddi teklifler gelmeye devam ediyor. Yönetim, her teklifi titizlikle değerlendirirken, son kararı yine Fatih Tekke verecek.
Tüm Yorumlar (8)
ERDEM
1 yıl önceHer yıl sil baştan yapmayın, üzerine koyarak gidin. Sanırım en makul değişim budur.
Erdem
1 yıl önceNokta atışı transfer nasıl oluyor çok merak ediyorum böyle menajere gidip hocam biz nokta atışı transfer yapacağız kaç para mı deniliyor ? Manajer de virgül 3m€, noktalı virgül 5, nokta 8 mı diyor. Parmak, Yusuf Yazıcı, Ömür zamanında U19 final oynamadı ama A takıma gayet faydalı oldular bunlar Avcı beyinli galiba Fatih Bey, sen Avcı kafasındasın anlaşılan U19 dan faydalanın benden söylemesi
AhMeT
1 yıl önceLig biteli 1 ay oldu, Gitmesi gerek en az 15 futbolcu var,tık yok
Şehri Trabzon
1 yıl önceSistemi varmı bilmemde çok iyi rötosyon yapıyor Ziraaat Türkiye kupasını öyle aldı
Vatandaş
1 yıl önceEy yönetim . Gidecekleri ve genel planlamayı sadece T.drektöre bırakmayın. Yönetim olarak ağırlığınızı koyun, işinizi yapın. İşe yaramaz, formsuz. Takım oyunu oynamayan, bencil oyuncuları yönetim olarak siz göndermeniz gerekir. T. Drektör bu keskin kararları almaya cesaret edemeyebilir. Vişca, wakame, Ozan, serdar muhakkak gitmeli..
İhsan ÇAKIROĞLU
1 yıl önceAğalar, Beyler;bu takımın aidiyeti yani il ve bölge bir de Türkiye aidiyeti arttırılmadıkça başarı vasat olur. Önceki başarılar ve şampiyonluklar nasıl ❓ kazanıldı??? Unuttunuz mu??? Kaliteli 5,6 yabancı futbolcu olabilir.
Tonyalı
1 yıl önceSiz bu tekkede ısrar edin 10 hafta kovmak zorunda kalacaksınız bu tekkeyi bari sikan zupkov ve diğer defansı sattırmayın tek oynayan onlar bu Rusya’da oynadı onlara kin besliyor başka açıklaması yok bundan hoca olursa Papa teknik direktör olur
Cyberpolice
1 yıl önceGalatasaray hep yerli ondan şampiyon oluyor desene. Aidiyetin yerliyle yabancıyla alakası yok. Osimhen adam topu yiyordu.