Trabzonspor’un Ukraynalı golcüsü Danilo Sikan, FootballHub platformuna verdiği röportajda hem takımda geçirdiği süreci hem de teknik direktör Fatih Tekke ile olan ilişkisini değerlendirdi. Sikan, son dönemde forma şansı bulamamasından duyduğu memnuniyetsizliği dile getirdi.
Genç oyuncu, teknik direktör Fatih Tekke ile herhangi bir sorun yaşamadığını vurgulayarak, “Hocayla aramda bir anlaşmazlık yok. Fakat içinde bulunduğum durum biraz kafa karıştırıcı. Menajerimle de konuştum ama kimse bunun neden böyle olduğunu net olarak bilmiyor” ifadelerini kullandı.
Sikan, bu konuda doğrudan bir diyalog kurma girişiminde bulunmadığını da belirtti.
"Bu tür şeyler hakkında teknik direktörle tartışmak bana göre değil. Ben sadece antrenmanlara odaklanıyor ve kendimi geliştirmeye çalışıyorum"
Daha önce Shakhtar Donetsk’te de benzer süreçlerden geçtiğini hatırlatan Ukraynalı oyuncu, bu durumu kişisel olarak fazla önemsemediğini belirtti.
“Artık böyle durumlara alıştım. Kalbime alıp kendimi yıpratmak yerine, çalışmalarıma odaklanarak devam ediyorum”
Tüm Yorumlar (10)
Arsenlii61
11 ay önceŞu adamı yiyecek çok bilmiş fatih
Korkut KAYA
11 ay önceHarikasın senin kariyerin oynadığın futbol taktire şayan oynama sürenden dolayı haklısın bir ileri bir geri olmaz.Fatih hocanın kadro mühendisliğine ve performansı geçen sezon kötü idi inşallah bu sene iyi olur yoksa ilk 6 hafta beklenir kendi performansı kötü olursa gönderilir.Bu sonuç Trabzon spora tüm sezonu kaybetmiş anlamına gelir.Fatih hoca bunu iyi düşünmeli.Bu takımın amatör bir takım olmadığını görmeli..
Mehmet Ali
11 ay önceSiz iyi oyuncusunuz sorun hocada
Türker
11 ay önceSorun nedir tam olarak biz de bir bilsek...
Oflu
11 ay önce58 yaşında fanatik ve her hafta maç izleyen bir taraftarım. Gencecik çocuk, bizim Fatih'ten daha olgun konuşmuş.
Taraftar
11 ay önceİki maçta ilk onbirde çıktın üç gol attın. Teknik direktör olsun, kimsenin hakkını yemez, liyakata önem verir diye desteklediğimiz Fatih Tekke seni anında takımdan kesti. Doğrusu biz de bir şey anlamadık ve kafamız çok karıştı Sikan.
Reissssss
11 ay önceBu uşağa gerçekten 6 milyon mu verdi bizim başkan….E Başkan Onakuya 8 den fazla vermem diyor….Eğer Fatih Tekknin elinde sahanın her yerine 90 dakika basacak başka adam varsa bu çocuğu oynatmasın, ama yoksa Fatihin yaptığı Başkan ile danışıklı dövüş..Zihni içinde başka bir durum varrrrrrr…TRabzona kimi getirip oynatıp verim alacaklarını hiç kimse bilmiyor..uşağın eksiği varmış ? Fatih kimin eksiği yokkkkkk..Sen takım kuracaksın bireyin eksiğini diğer oyuncu kapatacak şekilde ...akıllı olun
Gökhan tan
11 ay önceTekke GS kupa maçında Sikanı oynatmayarak kendini bitirdi
Borabay
11 ay önceSorun tekkenin egosu, Kendini hoca zannetmesi!!!
ZORLU
11 ay önceAh uşağım bir bilsen bizim kafamız senden de karışık. Ve da niçün oynatılmaduğuni inan biz sendan daha fazla merak edeyirik. Ama anlayırim ki kabahat sende değil, bu takıma iki gömlek küçük gelen hocada.