| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Ocak 2025 22:29 Güncellenme tarihi: 04 Ocak 2025 22:34

Trabzonspor'da Serdar Saatçı konuştu: "Ne diyeceğimi bilmiyorum"

Trabzonspor'da Serdar Saatçı, Samsunspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 18. hafta mücadelesinde Samsunspor'a konuk oldu ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavili takımda Serdar Saatçı müsabakanın ardından açıklamalarda bulundu.

Serdar'ın açıklamaları şu şekilde:

"Son Bodrum maçında galibiyet aldık. Bu galibiyetten sonra çıkış yakalamak istiyorduk, Trabzonspor'un yeri burası değil çünkü. Bugün ilk yarıda kötü performansımız vardı ama ikinci yarıda toparladık. Ne diyeceğimi bilmiyorum. Çok üzgünüz."

Yorumlar (22)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
ozgur ata
1 yıl önce

2. golden once topu gereksiz yere kornere attin

F
Faran
1 yıl önce

Sizde suç yok.. suç Bandırma sporda bile kadroya giremeyecek kadar yeteneksiz olan sizleri bir o kadar beceriksiz, kulübü oltanın fındık fabrikası zanneden o lavuk adamda…

M
Mustafa
1 yıl önce

Kusura bakma siz Trabzonspor’un Oyuncuları değilsıniz.

D
Doğrucu
1 yıl önce

İki golde de ozan ile gol yememize yardımcı oldunuz. TS nin futbolcusu değilsiniz.

N
Normal
1 yıl önce

Normal ..Samsunspora yenildiniz sonuççta.

Tüm Yorumlar (22)

O
ozgur ata
1 yıl önce

2. golden once topu gereksiz yere kornere attin

F
Faran
1 yıl önce

Sizde suç yok.. suç Bandırma sporda bile kadroya giremeyecek kadar yeteneksiz olan sizleri bir o kadar beceriksiz, kulübü oltanın fındık fabrikası zanneden o lavuk adamda…

M
Mustafa
1 yıl önce

Kusura bakma siz Trabzonspor’un Oyuncuları değilsıniz.

D
Doğrucu
1 yıl önce

İki golde de ozan ile gol yememize yardımcı oldunuz. TS nin futbolcusu değilsiniz.

N
Normal
1 yıl önce

Normal ..Samsunspora yenildiniz sonuççta.

B
Bayro
1 yıl önce

Utanmadan konuşuyorsunuz. Bu kadar yüzsüz olmaz insan

O
Oflu
1 yıl önce

Çok haklısın, bizim kalitesiz takımın yeri kesinlikle 14. lük değil. Bizim kalitesiz takımın yeri 18. lik olmalı.

T
TS 61
1 yıl önce

YETERR , TS U OZAN EREN LUNDSTRAM SERDAR SAVİCTEN KURTULUR İNŞALLAH, HOCA DA BERBAT.....FUTBOLCULAR YÖNETİM HOCA YEMİN ETMİŞ TARAFTARI ÇILDIRTMAK İÇİN. TAKIMI YAKTILAR KÜMEYE GİDİYOR. ŞENOLUN İLK GÜNDEN BUGUNE HİÇ KATKISI YOK, FUTBOLCULAR MAÇ SEÇİYOR BURASI TS MAÇ SEÇİLMEZ DİYEN YOK, KULUP DİNGONJN AHIRI OLMUŞ YAZIKLAR OLSUN. EREN OZAN GICIK EDİYOR ARTIK SAT GİTSİN

D
Doğrucu
1 yıl önce

süper lig oyucusu değil

F
farozzz
1 yıl önce

Tıpu ozan kornere attı nerenle seyrettin acaba ..

O
Oktay
1 yıl önce

Ozan Kalası attı. Serdar deģil.

H
Hasan
1 yıl önce

Hocanız kornerlerde size hiç adam markajını göstermedi mi? Holsenin ilk golünde hakeme neden itiraz etmediniz

G
Genco61
1 yıl önce

Ozan olmasın o

A
Ahmet Güneş
1 yıl önce

Kusura bakma sen bu takımın topcusu değilsin

G
Gurbetçi
1 yıl önce

Sende suç yok yeğen kapasiten bu kadar o kornerde yere yatmayıp kafayı vursan ikinci gölü yemeyecektik azacık ayakta kalmayı öğrenin özellikle Ozan ve o adını bile anmak istenediğim eren denen kazma…

O
ozgur ata
1 yıl önce

pardon arkadaslar, yanlis gormusum. Lafimi geri aliyorum. Ozan kalasini Hull City geri alsa ne guzel olurdu

G
Genco61
1 yıl önce

Alt yapıda serdardan betahovdan çok daha iyileri varken neden bu vasatları bize izlettiriyorsunuz, Güneş ısıtmıyorsun...

Y
Yorgun fırtına
1 yıl önce

Söylemene gerek yok zaten görünen köy kılavuz istemez..

F
Fatih
1 yıl önce

Çok kabiliyetsiz yeteneksiz bir oyuncu grubuyuz diyebilirsin, yani bizim izlerken gördüğümüz o. Sen nasıl yorumlamak istersen artık.

Çebi61
1 yıl önce

Takım ne hale gelmiş, İstanbul takımlarının öyle ya da böyle gönderdiklerinden fayda bekliyoruz!!! Bu stoperler, bekler Trabzonsporun oyuncusu olamaz. Her maç aynı 5 metreye top atamıyorlar, topu kaptırıp gol yiyorlar……faul itirazı yok çünkü kazanma hırsı yok. Sağ sol bek düşünün tek bir ortaları yok isabetli, savunma var mı, o da yok maalesef…

M
Mücahit
1 yıl önce

Ozanın iki golde de katkısı büyük (Samsunspor adına). Ama asıl şunu göremiyoruz. Şenol hocayı haftalar öncesinden şehre getirip kulisini yapıp Abdullah hocanın gönderilmesine sebep olanlardan ses çıkmıyor. Haydi Trabzonspor'un akil adamları sahne sizin çözüm bekliyoruz.

Çorumlu
1 yıl önce

Alt yapıdan gençleri çıkarın. Paraları boşa harcamayın. Çorumspordan zargo tourre yi getirin.