Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 18. hafta mücadelesinde Samsunspor'a konuk oldu ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.
Bordo mavili takımda Serdar Saatçı müsabakanın ardından açıklamalarda bulundu.
Serdar'ın açıklamaları şu şekilde:
"Son Bodrum maçında galibiyet aldık. Bu galibiyetten sonra çıkış yakalamak istiyorduk, Trabzonspor'un yeri burası değil çünkü. Bugün ilk yarıda kötü performansımız vardı ama ikinci yarıda toparladık. Ne diyeceğimi bilmiyorum. Çok üzgünüz."
Tüm Yorumlar (22)
ozgur ata
1 yıl önce2. golden once topu gereksiz yere kornere attin
Faran
1 yıl önceSizde suç yok.. suç Bandırma sporda bile kadroya giremeyecek kadar yeteneksiz olan sizleri bir o kadar beceriksiz, kulübü oltanın fındık fabrikası zanneden o lavuk adamda…
Mustafa
1 yıl önceKusura bakma siz Trabzonspor’un Oyuncuları değilsıniz.
Doğrucu
1 yıl önceİki golde de ozan ile gol yememize yardımcı oldunuz. TS nin futbolcusu değilsiniz.
Normal
1 yıl önceNormal ..Samsunspora yenildiniz sonuççta.
Bayro
1 yıl önceUtanmadan konuşuyorsunuz. Bu kadar yüzsüz olmaz insan
Oflu
1 yıl önceÇok haklısın, bizim kalitesiz takımın yeri kesinlikle 14. lük değil. Bizim kalitesiz takımın yeri 18. lik olmalı.
TS 61
1 yıl önceYETERR , TS U OZAN EREN LUNDSTRAM SERDAR SAVİCTEN KURTULUR İNŞALLAH, HOCA DA BERBAT.....FUTBOLCULAR YÖNETİM HOCA YEMİN ETMİŞ TARAFTARI ÇILDIRTMAK İÇİN. TAKIMI YAKTILAR KÜMEYE GİDİYOR. ŞENOLUN İLK GÜNDEN BUGUNE HİÇ KATKISI YOK, FUTBOLCULAR MAÇ SEÇİYOR BURASI TS MAÇ SEÇİLMEZ DİYEN YOK, KULUP DİNGONJN AHIRI OLMUŞ YAZIKLAR OLSUN. EREN OZAN GICIK EDİYOR ARTIK SAT GİTSİN
Doğrucu
1 yıl öncesüper lig oyucusu değil
farozzz
1 yıl önceTıpu ozan kornere attı nerenle seyrettin acaba ..
Oktay
1 yıl önceOzan Kalası attı. Serdar deģil.
Hasan
1 yıl önceHocanız kornerlerde size hiç adam markajını göstermedi mi? Holsenin ilk golünde hakeme neden itiraz etmediniz
Genco61
1 yıl önceOzan olmasın o
Ahmet Güneş
1 yıl önceKusura bakma sen bu takımın topcusu değilsin
Gurbetçi
1 yıl önceSende suç yok yeğen kapasiten bu kadar o kornerde yere yatmayıp kafayı vursan ikinci gölü yemeyecektik azacık ayakta kalmayı öğrenin özellikle Ozan ve o adını bile anmak istenediğim eren denen kazma…
ozgur ata
1 yıl öncepardon arkadaslar, yanlis gormusum. Lafimi geri aliyorum. Ozan kalasini Hull City geri alsa ne guzel olurdu
Genco61
1 yıl önceAlt yapıda serdardan betahovdan çok daha iyileri varken neden bu vasatları bize izlettiriyorsunuz, Güneş ısıtmıyorsun...
Yorgun fırtına
1 yıl önceSöylemene gerek yok zaten görünen köy kılavuz istemez..
Fatih
1 yıl önceÇok kabiliyetsiz yeteneksiz bir oyuncu grubuyuz diyebilirsin, yani bizim izlerken gördüğümüz o. Sen nasıl yorumlamak istersen artık.
Çebi61
1 yıl önceTakım ne hale gelmiş, İstanbul takımlarının öyle ya da böyle gönderdiklerinden fayda bekliyoruz!!! Bu stoperler, bekler Trabzonsporun oyuncusu olamaz. Her maç aynı 5 metreye top atamıyorlar, topu kaptırıp gol yiyorlar……faul itirazı yok çünkü kazanma hırsı yok. Sağ sol bek düşünün tek bir ortaları yok isabetli, savunma var mı, o da yok maalesef…
Mücahit
1 yıl önceOzanın iki golde de katkısı büyük (Samsunspor adına). Ama asıl şunu göremiyoruz. Şenol hocayı haftalar öncesinden şehre getirip kulisini yapıp Abdullah hocanın gönderilmesine sebep olanlardan ses çıkmıyor. Haydi Trabzonspor'un akil adamları sahne sizin çözüm bekliyoruz.
Çorumlu
1 yıl önceAlt yapıdan gençleri çıkarın. Paraları boşa harcamayın. Çorumspordan zargo tourre yi getirin.