Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 17. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Bodrum FK'yı konuk etti ve 1-0 galip sahadan ayrıldı.
Bordo mavili takımda Teknik Direktör Şenol Güneş mücadele sonrası basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
Güneş'i açıklamaları şu şekilde:
"Benim görevim, gelene hoş geldin demek. Bekledim ama daha önceden planlanmış bir şey. Benim kamuoyuna verdiğim beyanatı kafasında kurgulamış.
Deprem zamanında, ölüler üzerinden kendisine menfaat sağlayıp duygu sömürüsü yapanları normal insan olarak görmem.
Deprem döneminde 'Maçlar oynanmasın' denildiğinde 'Bunları böyle yaparak kazanamazsınız' dedim. Bunun ölülerle ilgisi yok, TFF'nin aldığı kararla ilgili olarak söylüyorum.
Doğru olmadığını söyledim. Hatay'da benim dünürüm var. Ben Hatay'a yardıma gittim, aklınca şark kurnazlığı ile bir şeyler söylemeye çalışıyorsunuz.
Hoş geldin demek benim görevim, it de gelse oraya benim için fark etmez. Ona da hoş geldin demek zorundayım. Benim için fark etmez. Sen hareket olarak onu bana yaparsan, kendini kaybediyorsan, ondan sonra otur oturduğun yere."
Tüm Yorumlar (23)
61 TS
1 yıl önceHOCAM , BOŞVER BU ŞİKECİ VOLKAN AYKUT AZİZ ÖZAT SANA GAREZLERİ VAR 2011 DE f b ŞİKE YAPTI BUNLAR OGÜNDEN GAREZLİLER BUNLARA SELAM VERME YOKSAY.
Gümüshaneli
1 yıl önceIt bu Cakaldan iyidir hocam.
Temiz futbol
1 yıl önceHocam mükemmel cevap verdiniz.aynen öyle it ürür kervan yürür...
Paydos
1 yıl önceBüyük Hocasın Sayın Güneş her anlamda dersini verdin.. 5-0 olsa bu kadar acıtmazdı 1-0 çok makbul oldu..
Bordos
1 yıl önceTa düşmanlığını farklı yerlere duygu sömürüdü yaparak göstermeye çalışıyor volki efendi .ama milyonlarca insan senin o pis hareketlerini terbiyesiz konuşmalarını unutmadı
Osman Kaya
1 yıl önceŞENOL HOCAM LAFI GEDİĞİNE KOYMUŞSUN, VOLKAN DENEN ŞAHIS DÜRÜST DEĞİL TRABZONLU TRABZONSPORLU GÖRÜNCE KUDURUYOR DEMEKKİ İT LİK VARKİ KUDURUYOR
Şef
1 yıl önce...BAK BU SÖZLERİNİ ALDIM HOCA
farozzz
1 yıl önceBravo hocam,güzel söylemişsin,anlamaz ama 85 de füzeyi yedi..
İhsan Saral
1 yıl önceVolkan haklı.
Golani
1 yıl önceHayret Bodrum'u nasi yendi bubrakim..adamlar karşı karşıya 4 net golü kaçırdı..Bu pozisyonlar Samsun'a verilirse eyvah
Tamtra
1 yıl önceHocam it değilde ayı gelmiş ayı oğlu ayı.
fuat kaplan
1 yıl öncevolkana kapak olsun
Tursun
1 yıl önceBen 2 depremide yaşadım ilkinde (Gölcük İzmit)insanlığımı yitirdim anlatmıştım şimdi 2. Sinde gördüklerimden sonra hemen hükümeti uyardım yağmayı kısmen engellediler hükümetin taraftarı değilim ama Sahra hastanesini kurduklarında oradaydım ve 10 metre ötemizde futbolcu eskisi siyasete soyunan bir soytarı orada hastane yok diye malum tv ye anlatıyordu bunlar bu tip insanlar bizzat gördüm
Siliyman
1 yıl önceKendi özel Sorunkari bizimle paylasmayin.Daha kisilikli olun bizim bilmemiz gerekmez böyle çirkin davraniskari.Sizin olsun.
Renatti
1 yıl önceİki stoperde yok. Önde mendy etkisiz. Ben olsam hemen satar bedava siopisi geri alırım. Mendy bir açık kapıyorsa siopis 10 açık kapar. Ayrıca konu ile alakasız o adınıda değiş.
Özgür Ustaoglu
1 yıl önceBen bu mahluku deprem zamanda affettiydim yanılmışım pislik her zaman pislikmiş..
Veysi İleri
1 yıl önceVolkan kendini çok akıllı sanıp yine çocukça demogojiler peşinde ama büründüğü kuzu postunun içinde ne sakladığını bilen biliyor. Bu ikircikli hesaplar ve aldatmaca, kandırmaca hareketler futbolda hep bir fairplay sorunu olagelmiştir. Topluma böylemi spor adamlığı örneği veriyor Volkan. O zaman toplumda herkes el sıkmamaya yumruk sıkmaya dayalı bir mesaj versin. Bu mudur spor adamlığı Volkan? Gençlere çocuklara örnek oluyorsun diyecem ama sanmam onlar daha akıllı ve kişilikli galiba.
Hasan
1 yıl önceBu alemde Şenol Güneş 'ten daha dğrüstü beyefendisi yok. Ülkenin yetiştirdiği üç büyük hocadan biri üstelik. Oyuncusuna hiç oyunun çıkar tarafını öğretmez. Örnek Cihan Çanak'ın pozisyonu. Eğer o pozisyon Mertense yapılsa penaltıyı alır o oyuncuyu da maçtan attırırdı. Hoca böyle bir adam. Yanlış söylemiş hoca. İt ile ayıyı karıştırmış. O bir kocaoğlan
Ahmet NAİR
1 yıl önceTam da o söz. İt de gelse oraya. Öyle oldu zaten.
TS
1 yıl önceFutbolun neticesi tesadüftür. Ciddi iş değildir. İnsanların futbola merakı bu işle ilgilenenlere nimet oluyor.
Akcaabatli
1 yıl önceUgurcan hocasina hakaret edene gitib sariliyor asil saykisizlik budur Kiniyorum
Hakikat Şudur
1 yıl önceŞenol hocam, onun derdi başka ben söyleyim; opet'in eski kurucusu ve yönetim kurulu başkanı ve şu anki kulüp başkanı koyu bir fenerli olan Fikret Öztürk. Bodrumspor, adı öyle olsa da bir istanbul kulübüdür. Faal olmadan iki ay önce İST'da kurulan Güvenok AŞ ye aittir. Volkan, TS a karşı bu çıkışı ile Fikret başkanın taktirini kazanacak ve ikinci yarının sonuna kadar takımın başında kalacak şekilde birilerine sempatik görünmüş olacak, asıl "camiasına sevimli görünmeye çalışan" o. Hakikat budur.
Borabay
1 yıl önceŞenol hocam yanlış yaptın. It’e it muamelesi, insana insan muamelesi yapacaksın’ki itler kendini insan zannetmesin.!!!