| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 22 Aralık 2024 22:12 Güncellenme tarihi: 22 Aralık 2024 23:12

Trabzonspor'da Şenol Güneş'ten sert sözler! "İt de gelse oraya benim için fark etmez"

Şenol Güneş, Bodrum FK maçı sonrası konuştu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 17. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Bodrum FK'yı konuk etti ve 1-0 galip sahadan ayrıldı.

Bordo mavili takımda Teknik Direktör Şenol Güneş mücadele sonrası basın toplantısında açıklamalarda bulundu.

Güneş'i açıklamaları şu şekilde:

"Benim görevim, gelene hoş geldin demek. Bekledim ama daha önceden planlanmış bir şey. Benim kamuoyuna verdiğim beyanatı kafasında kurgulamış.

Deprem zamanında, ölüler üzerinden kendisine menfaat sağlayıp duygu sömürüsü yapanları normal insan olarak görmem.

Deprem döneminde 'Maçlar oynanmasın' denildiğinde 'Bunları böyle yaparak kazanamazsınız' dedim. Bunun ölülerle ilgisi yok, TFF'nin aldığı kararla ilgili olarak söylüyorum.

Doğru olmadığını söyledim. Hatay'da benim dünürüm var. Ben Hatay'a yardıma gittim, aklınca şark kurnazlığı ile bir şeyler söylemeye çalışıyorsunuz.

Hoş geldin demek benim görevim, it de gelse oraya benim için fark etmez. Ona da hoş geldin demek zorundayım. Benim için fark etmez. Sen hareket olarak onu bana yaparsan, kendini kaybediyorsan, ondan sonra otur oturduğun yere."

Yorumlar (23)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

6
61 TS
1 yıl önce

HOCAM , BOŞVER BU ŞİKECİ VOLKAN AYKUT AZİZ ÖZAT SANA GAREZLERİ VAR 2011 DE f b ŞİKE YAPTI BUNLAR OGÜNDEN GAREZLİLER BUNLARA SELAM VERME YOKSAY.

G
Gümüshaneli
1 yıl önce

It bu Cakaldan iyidir hocam.

T
Temiz futbol
1 yıl önce

Hocam mükemmel cevap verdiniz.aynen öyle it ürür kervan yürür...

P
Paydos
1 yıl önce

Büyük Hocasın Sayın Güneş her anlamda dersini verdin.. 5-0 olsa bu kadar acıtmazdı 1-0 çok makbul oldu..

B
Bordos
1 yıl önce

Ta düşmanlığını farklı yerlere duygu sömürüdü yaparak göstermeye çalışıyor volki efendi .ama milyonlarca insan senin o pis hareketlerini terbiyesiz konuşmalarını unutmadı

Tüm Yorumlar (23)

6
61 TS
1 yıl önce

HOCAM , BOŞVER BU ŞİKECİ VOLKAN AYKUT AZİZ ÖZAT SANA GAREZLERİ VAR 2011 DE f b ŞİKE YAPTI BUNLAR OGÜNDEN GAREZLİLER BUNLARA SELAM VERME YOKSAY.

G
Gümüshaneli
1 yıl önce

It bu Cakaldan iyidir hocam.

T
Temiz futbol
1 yıl önce

Hocam mükemmel cevap verdiniz.aynen öyle it ürür kervan yürür...

P
Paydos
1 yıl önce

Büyük Hocasın Sayın Güneş her anlamda dersini verdin.. 5-0 olsa bu kadar acıtmazdı 1-0 çok makbul oldu..

B
Bordos
1 yıl önce

Ta düşmanlığını farklı yerlere duygu sömürüdü yaparak göstermeye çalışıyor volki efendi .ama milyonlarca insan senin o pis hareketlerini terbiyesiz konuşmalarını unutmadı

O
Osman Kaya
1 yıl önce

ŞENOL HOCAM LAFI GEDİĞİNE KOYMUŞSUN, VOLKAN DENEN ŞAHIS DÜRÜST DEĞİL TRABZONLU TRABZONSPORLU GÖRÜNCE KUDURUYOR DEMEKKİ İT LİK VARKİ KUDURUYOR

Şef
1 yıl önce

...BAK BU SÖZLERİNİ ALDIM HOCA

F
farozzz
1 yıl önce

Bravo hocam,güzel söylemişsin,anlamaz ama 85 de füzeyi yedi..

İhsan Saral
1 yıl önce

Volkan haklı.

G
Golani
1 yıl önce

Hayret Bodrum'u nasi yendi bubrakim..adamlar karşı karşıya 4 net golü kaçırdı..Bu pozisyonlar Samsun'a verilirse eyvah

T
Tamtra
1 yıl önce

Hocam it değilde ayı gelmiş ayı oğlu ayı.

F
fuat kaplan
1 yıl önce

volkana kapak olsun

T
Tursun
1 yıl önce

Ben 2 depremide yaşadım ilkinde (Gölcük İzmit)insanlığımı yitirdim anlatmıştım şimdi 2. Sinde gördüklerimden sonra hemen hükümeti uyardım yağmayı kısmen engellediler hükümetin taraftarı değilim ama Sahra hastanesini kurduklarında oradaydım ve 10 metre ötemizde futbolcu eskisi siyasete soyunan bir soytarı orada hastane yok diye malum tv ye anlatıyordu bunlar bu tip insanlar bizzat gördüm

S
Siliyman
1 yıl önce

Kendi özel Sorunkari bizimle paylasmayin.Daha kisilikli olun bizim bilmemiz gerekmez böyle çirkin davraniskari.Sizin olsun.

R
Renatti
1 yıl önce

İki stoperde yok. Önde mendy etkisiz. Ben olsam hemen satar bedava siopisi geri alırım. Mendy bir açık kapıyorsa siopis 10 açık kapar. Ayrıca konu ile alakasız o adınıda değiş.

Özgür Ustaoglu
1 yıl önce

Ben bu mahluku deprem zamanda affettiydim yanılmışım pislik her zaman pislikmiş..

V
Veysi İleri
1 yıl önce

Volkan kendini çok akıllı sanıp yine çocukça demogojiler peşinde ama büründüğü kuzu postunun içinde ne sakladığını bilen biliyor. Bu ikircikli hesaplar ve aldatmaca, kandırmaca hareketler futbolda hep bir fairplay sorunu olagelmiştir. Topluma böylemi spor adamlığı örneği veriyor Volkan. O zaman toplumda herkes el sıkmamaya yumruk sıkmaya dayalı bir mesaj versin. Bu mudur spor adamlığı Volkan? Gençlere çocuklara örnek oluyorsun diyecem ama sanmam onlar daha akıllı ve kişilikli galiba.

H
Hasan
1 yıl önce

Bu alemde Şenol Güneş 'ten daha dğrüstü beyefendisi yok. Ülkenin yetiştirdiği üç büyük hocadan biri üstelik. Oyuncusuna hiç oyunun çıkar tarafını öğretmez. Örnek Cihan Çanak'ın pozisyonu. Eğer o pozisyon Mertense yapılsa penaltıyı alır o oyuncuyu da maçtan attırırdı. Hoca böyle bir adam. Yanlış söylemiş hoca. İt ile ayıyı karıştırmış. O bir kocaoğlan

A
Ahmet NAİR
1 yıl önce

Tam da o söz. İt de gelse oraya. Öyle oldu zaten.

T
TS
1 yıl önce

Futbolun neticesi tesadüftür. Ciddi iş değildir. İnsanların futbola merakı bu işle ilgilenenlere nimet oluyor.

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Ugurcan hocasina hakaret edene gitib sariliyor asil saykisizlik budur Kiniyorum

H
Hakikat Şudur
1 yıl önce

Şenol hocam, onun derdi başka ben söyleyim; opet'in eski kurucusu ve yönetim kurulu başkanı ve şu anki kulüp başkanı koyu bir fenerli olan Fikret Öztürk. Bodrumspor, adı öyle olsa da bir istanbul kulübüdür. Faal olmadan iki ay önce İST'da kurulan Güvenok AŞ ye aittir. Volkan, TS a karşı bu çıkışı ile Fikret başkanın taktirini kazanacak ve ikinci yarının sonuna kadar takımın başında kalacak şekilde birilerine sempatik görünmüş olacak, asıl "camiasına sevimli görünmeye çalışan" o. Hakikat budur.

B
Borabay
1 yıl önce

Şenol hocam yanlış yaptın. It’e it muamelesi, insana insan muamelesi yapacaksın’ki itler kendini insan zannetmesin.!!!