| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Mart 2025 17:29 Güncellenme tarihi: 06 Mart 2025 17:29

Trabzonspor'da Şenol Güneş ve oyunculardan U19 takımına tebrik ziyareti

Trabzonspor'un U19 takımına kazandıkları Atalanta zaferi sonrası Şenol Güneş ve oyunculardan tebrik ziyareti.

Trabzonspor U19 takımı, UEFA Gençlik Ligi'nde Atalanta'yı yenerek çeyrek finale adını yazdırmıştı.

Trabzonspor A takım teknik ekibi, Yöneticileri ve futbolcular, U19 takımını ziyaret edip tebrik ettiler.

Asbaşkan Zeyyat Kafkas, U19 Takımımızdan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Ali Beyazlı, Teknik Direktör Şenol Güneş ve Futbol A Takımı oyuncuları, UEFA Gençlik Ligi’nde Çeyrek Final’e yükselen U19 Takımımızı tebrik etti.

Kısa bir konuşma yapan Şenol Günel "Bu bir sonuç değil başlangıçtır ifadelerini kullandı. 

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

R
Rıfkı
1 yıl önce

Boş işler filazof anca hikaye anlatır hiçbir genci cesaret edip oynatamaz..

E
Erol
1 yıl önce

Nemalanma zamanı.

T
Temiz futbol
1 yıl önce

Çok güzel hareketler bunlar.tebrikler...

H
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önce

Rahat bırakın uşakları, kafalarını karıştırmayın, !!!!!

A
Ali
1 yıl önce

Yandık Artık Maçta Alamaz Bu Çocuklar Sizin Olduğunuz Yerde Ot Bitmiyor Neden Böyle Birşey Yaptınız Yazık Gençlere .

Tüm Yorumlar (6)

R
Rıfkı
1 yıl önce

Boş işler filazof anca hikaye anlatır hiçbir genci cesaret edip oynatamaz..

E
Erol
1 yıl önce

Nemalanma zamanı.

T
Temiz futbol
1 yıl önce

Çok güzel hareketler bunlar.tebrikler...

H
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önce

Rahat bırakın uşakları, kafalarını karıştırmayın, !!!!!

A
Ali
1 yıl önce

Yandık Artık Maçta Alamaz Bu Çocuklar Sizin Olduğunuz Yerde Ot Bitmiyor Neden Böyle Birşey Yaptınız Yazık Gençlere .

M
Muhtar
1 yıl önce

Aman u19 dan uzak dur çocuklarıda mahvedersin şimdi.