Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 16. hafta mücadelesinde deplasmanda Galatasaray'a konuk oldu ve sahadan 4-3'lük mağlubiyetle ayrıldı.
Trabzonspor'da Ozan Tufan müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Ozan Tufan'ın açıklamaları şu şekilde:
2 hafta önce bir demeç okumuştum Güntekin abinin, Ozan hazır değil diye. Yıllardır bu işi yapıyorum. Oynadığım ve oynamadığım süreçte en iyi şekilde hazır olmaya çalışıyorum.
Tabii ki insanın yorumları olacaktır. Kamuoyuna daha doğru bilgi vermelerini rica ederim. Yalan yanlış, hazır değil, fit değil gibi söylemlerle algı yaratmak kamuoyunu sarsar, beni sarsar.
3 haftadır süre almıyordum, bugün sahada iyi oynadığımı düşünüyorum. Takım olarak da iyiydik. Ama skor anlamında tatmin olmadığımız bir durum var.
Trabzonspor olarak bugün taraftarlarımızın bizimle gurur duyması gerekiyor. Sahada çok iyi bir mücadele verdik. Galatasaray'ın kalitesi ortada ama bugün kendimizi ezdirmedik. Hücum oynamaya geldik ve bunun karşılığını aldık.
Yediğimiz goller bizimde hatamız vardı ama Banza'nın pozisyonunda faul yoktu. Sonrasında golü yedik. Buradan üzülerek ayrıldık ama ayağa kalmasını bileceğiz. Bu şekilde güzel futbol oynamaya devam edeceğiz.
Tüm Yorumlar (18)
Türker
1 yıl önceHer maç sonu seni eleştirdik.Keşke her maç bu maçın yarısı kadar oynasan.Yine de teşekkürler.
Oflu
1 yıl önceOzan haklı, bizim kalitesiz için müthiş bir sonuç, 5 golden az yedik. Bizim kalitesiz takımla gurur duyuyorum.
Bayro
1 yıl önceAllah sizi bildiği gibi yapsın Allahtan bulun hepiniz.
KOCA YALAN !!!
1 yıl önceAyağa kalkacakmış ligden düşünce mi. bu draguj kimdir ya resmen gs nin 12. adamıydı.bunu kim futbolcu yaptı.
61 TS
1 yıl önce"Galatasaray'ın kalitesi ortada ama bugün kendimizi ezdirmedik" OZAB BOŞ KONUŞMA BURASI NE EZDİRMEMESİ BURASI HULL CİTY FB DEGİL, GİTDE BANZADAN DEMEÇ ÖGREN, YÖNETİMİ FUTBOLCUSU TS U NERDEYSE PENDİKE ÜMRANİYESPOR A ÇEVİRDİLER YAZIKLAR OLSUN
Sebahattin
1 yıl önceSeni bu koca takıma aldılar. Yazık. İyi oynamış. Ne yaptın? Gol attın o mu? Fener maçında niye atmadın? Fenerliyim de ondan. Galatasaray olunca oynadın. Bir sonraki Galatasaray maçına kadar tatildesin.
0061
1 yıl önceTopla bılını birtini s.ik.ol git fener maçında senin ihanetini ne mal olduğunu çok iyi gördük her kuruş sana harammolsun
TS 61
1 yıl önceTAKIMI ÇİN PAZARINA ÇEVİRDİLER fb İÇİN OYNAMA EZDİRME NE DEMEK BURASI TS OZAN EFENDİ
Taraftar
1 yıl önceEzdirmek ne demek!!! Trabzonspor zaten ezilemez.
Taraftar
1 yıl önceSen yeter ki böyle oyna.sana inanıyor ve güveniyoruz. Eski günlerine yakında döneceksin İnşallah.
Beytullah
1 yıl önceSuan isten ciktim yorumlari okurken bu ozanin ezdirmedik sözü yakismadi biz trabzonsporuz biz ezilmeyiz ozan! Trabzonu iyi arastir kardes.
Okur
1 yıl önceHep söylüyorum ,Ozan sen Milli Takim oyuncususun.
Aristo
1 yıl önceŞu bir gercekki ozan Tufan fener maçında göstermediğini bu maç yaptı fener şampiyon olsun diye samimiyetine aidiyetine zerre inanmiyorum draguş denen adami acil gondermeli
doğan yıldız
1 yıl öncetopmu oynadın
Ali
1 yıl önceBu takımı Draguşun kibri yaktı. Kafasını eğip çizgiye gidiyor.içeride kimse yok. Futbolu sadece orta kafa gol zannediyor. Romanya milli takımıyla 1 gol attı diye sene başı burnu havalarda geziyordu, piyasa yaptık keşke gelmeseydik diyordu hala da öyle. Bir gol bir insanı bu kadar şımartır Ne golmüş ya Messi senin kadar kibir yapmadı.
Ercan
1 yıl önceTakımın alayı çöp diyenler sus pus. Bula bula Draguşu buluyoruz yollayacak. Evet takım en iyi mücadeleyi bu maçta verdi. Bu oyuncular çöp değil elbette. Kötüydüler ve böyle bir maçta çok iyi oynadılar. Eksikleri , hataları elbette vardı. Takıma 3 bilemedin 4 adam alınmalı. Abartmaya , sil baştan yapmaya gerek yok. Sakin kalmalı. Hep destek , tam destek.
6141
1 yıl önceYa bırakın adam iyi oynar niye oynadın kötü oynar niye oynadın re ne yapacak bizim taraftarımız kadar futbolu bildiğini zanneden fakat anlamayan boşa konuşan başka bir taraftar yoktur herhalde
61 TS
1 yıl önceGitmesi gerekenlerden ozan dragus sırf fb için oynadı fb ye ayakla atmadıgımı gs ye ayakla attı yok gs ye ezdümemiş yaw ozan ne dediğini bil burası TS hiç bir zaman eziklik olmaz yaw seni TS a kaxıklaysn avcı acuna yazıklar olsun reziller