| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 05 Ocak 2025 09:02

Trabzonspor’da Ozan Tufan’a tepki! Performansı sınıfta kaldı

Trabzonspor'da Ozan Tufan'ın Samsunspor maçında gösterdiği performans tepki çekti.

Trendyol Süper Lig’in 18. haftasında Samsunspor ve Trabzonspor karşı karşıya geldi. Trabzonspor, deplasmanda oynadığı mücadeleden 2-1 mağlup ayrıldı. Bordo-mavili ekipte Ozan Tufan’ın sergilediği performans ise hayal kırıklığı yarattı.

Samsunspor İlk Yarıyı Önde Tamamladı
Karşılaşmaya etkili başlayan ev sahibi Samsunspor, 30. dakikada Carlo Holse’nin golüyle 1-0 öne geçti. Bu gol öncesinde Trabzonsporlu oyuncular, Ozan Tufan’a yapılan hareketin faul olduğu yönünde hakem Mehmet Türkmen’e itiraz etti ancak karar değişmedi. İlk yarı, Samsunspor’un üstünlüğüyle tamamlandı.

Trabzonspor Eşitliği Sağladı Ancak Devamını Getiremedi
Mücadelenin ikinci yarısında Trabzonspor, etkili oyununu sürdürdü ve 49. dakikada Simon Banza’nın golüyle skoru eşitledi. Gol, Cham’ın başarılı asistiyle geldi. Ancak Trabzonspor, yakaladığı fırsatları değerlendiremezken, 75. dakikada Carlo Holse bir kez daha sahneye çıktı ve Samsunspor’u 2-1 öne geçiren golü kaydetti. Maç bu skorla sona erdi.

Ozan Tufan Performansıyla Hayal Kırıklığı Yarattı
Son haftalarda Galatasaray’a attığı 2 golle dikkat çeken Ozan Tufan, Samsunspor karşısında beklentilerin altında kaldı. Tecrübeli futbolcu, net bir gol pozisyonundan yararlanamadığı gibi, Trabzonspor’un yediği ilk golde de top kaybı yapan isim oldu. Pozisyon sonrası faul olduğunu savunan Ozan’ın itirazları sonuçsuz kaldı.

Yorumlar (24)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Çaykara li
1 yıl önce

bundan bir şey olmaz Bi gs maçında oynadı oda fenerin işine yarasın diye hemen gonderilmeli

A
Adanali
1 yıl önce

Banza Uğurcan vakeme gerisi çöp gönderin gitsin genç çocuklar gelsin çöpler gitsin

S
Son soz
1 yıl önce

Yediğimiz 2 gol ozan tufan'in Samsunspor'a hediyesi oldu. Şenol hoca bu adamı oynatarak mağlubiyetin mimarları oldular. Teşekkürler Şenol hoca, ozan tufan.

T
TS
1 yıl önce

Ozan eren TS dan gittiğinde kente bahar gelir. TS çok formayı HAKETMEYEN oyuncu var bunlar sadece ikisi. Gerisinde yönetim düşünsün

6
61
1 yıl önce

Tarihin en gereksiz berbat transferinden biri

Tüm Yorumlar (24)

Çaykara li
1 yıl önce

bundan bir şey olmaz Bi gs maçında oynadı oda fenerin işine yarasın diye hemen gonderilmeli

A
Adanali
1 yıl önce

Banza Uğurcan vakeme gerisi çöp gönderin gitsin genç çocuklar gelsin çöpler gitsin

S
Son soz
1 yıl önce

Yediğimiz 2 gol ozan tufan'in Samsunspor'a hediyesi oldu. Şenol hoca bu adamı oynatarak mağlubiyetin mimarları oldular. Teşekkürler Şenol hoca, ozan tufan.

T
TS
1 yıl önce

Ozan eren TS dan gittiğinde kente bahar gelir. TS çok formayı HAKETMEYEN oyuncu var bunlar sadece ikisi. Gerisinde yönetim düşünsün

6
61
1 yıl önce

Tarihin en gereksiz berbat transferinden biri

M
Mehmet gayret
1 yıl önce

Ben bir taraftar olarak bundan sonraki süreçte nekar trabzon şehrini evlatlarını savunmak için variz yalniz bizim başkan başardikca istanbul ajanları nedense bizler le uğraşıyor ve ama bu ozan zaatiii gipiler icimizde ajan kati köy cinkeneleti bikdik şenol hocam neten trabzon şehrine iyanet ediyorsun gençlere 3 takikalik şans veriyorsun korkysan B İ R A K K I GENCER BİR DE OYNASIN V E EE ÇALIŞTIRAN OLSUNAMA Decre yuvarlandı kapahini bultu saykılar

M
Mustafa
1 yıl önce

Ozan 2. Yarıda çıksaydı. Lunstram tekrar sağ stopere geçerdi Umut Güneş Ortaya girerdi. Şenol Hocanın tek yapabileceği buydu. Bir hocanın elinde hiç mi alternatif olmaz.

E
Erdoğdulu
1 yıl önce

senden varya nefret ediyorum !

B
ben hakan
1 yıl önce

SADECE OZANMI SINIFTA KALDI LUNDSTRAM ACEMİSİ-BATAGOV VASATI-CİHAN BAL YAPMAYAN ARI-EREN MİSYONU BİTMİŞ -SERDAR TRABZONSPORA YAKIŞMIYOR.Ş.GÜNEŞ ARTIK EMEKLİ OLMALI BAŞKANSA SADECE PARA DERDİNDE ACEMİ

O
Ogün Ç.
1 yıl önce

Ozan Tufan'ı yıldız transfer diye sundular. Sonuç ortada. Diğerleri de farklı değil. Yıllık 5.000.000 Euro maliyeti olan Saviç iki maç oynadı ve yaşı 34. Böyle transfer mi olur. Şenol Hoca hiç katkı sağlayamadı, önce Ozan oyundan çıkmalıydı. Radikal değişiklikler gerekiyor takımda. Acilen.

M
Mavi.
1 yıl önce

Bunun suçu yok. Bızım kının beynı sulanmış

M
Mehmet
1 yıl önce

Zaten çok ağır hantal 15 dakikalık oyuncu başka bir şey bekleme golude onun yüzünden yedik, tehlikeli bölgede çalım atacak artistik yapıyor, sistimi yerde yatıyor, bilerek kalkmıyor, dinlenmek için tehlikeli yerde top şansa bırakılmaz uzaklaştırılır, ağır olduğu için hızlı hareket edemedi rakip bastırdı hata yapmasını sağladı topu kaptırdı, kendini yere attı, hakem sana kendini yere atmaktan kart gosterdi daha ne yere yatiyon, hakem sana faul bile calmayacagini bile bile yere yatıp gol yedik

M
Mehmet
1 yıl önce

Şenol hoca ozana bu kadar tolarans sagliyarak işte kendi sonunu hazırladı, ozansiz neredeyse takım kurmuyor, futbol bilgiside bitmiş hocaninyaslandikca bizi hoca ozan ikilisibitirdi

A
Adnan
1 yıl önce

Cihan değil Ozanın çıkması gerekirdi.

6
60
1 yıl önce

Suma güreşçisinden futbolcu icat edip bu transfere her kim sebep olduysa faturasını cebinden klüp kasasına iade etsin ,maça gelince : ölmüş kişinin yaşayan kişiden eksikliği sadece ruhtur. Trabzon şehir olarak siyasetin güdümünde olduğundan koskoca kulüp başkanı tüm başarısızlığını rağmen tek aday olarak sandıktan çıkıyor. Taraftar saha sonuçlarına endeksleşmiş ,yönetimin siyasetten arınıp şeffaf bir yapıda olması kimsenin umurunda değil.

B
Bilal
1 yıl önce

Biri tercüme edebilir mi vah halimize vah ki vah

A
Abdullah
1 yıl önce

Artık yazıcak kelime bolamıyor yorumsuzum

T
Taraftar
1 yıl önce

Ozan bu maç kötü olabilir doğrudur da ana ilk gol öncesi faulü vermeyen hakeme ne demeli.bu sene en az 15 puanımızı gaspettiler vicdansızlar.TS umuz üzerine sanki büyük oyunlar oynanıyor.biz de bu rezilliğe prim vermeyelim.takimizi her şartta ve ortamda destekleyelim yıl sonu gelince en ağır eleştirileri yaparız.bizim başka Trabzonsporumuz yok...

Y
Yakup
1 yıl önce

O hayal kırıklı şenol güneş olmasın o takıma getirmek için oyunlar oynayan bin bir türlü dalavera çevirip trabzonspor başına geçirdiniz

O
Oflu
1 yıl önce

2. yediğimiz golde de topu kornere atan insandı, insan diyorum çünkü futbolcu demeye dilim varmıyor.

T
Tahsin Aydoğdu
1 yıl önce

Ozan Galatasaray maçında Fenerbahçe için oynadı, bunu göremiyor musunuz?

D
Defolun gidin
1 yıl önce

Milletin aklıyla alay etmeyin ulan. Ne ozanı defolsun gitsin yönetimide hocası da ozanı da.

Ömer
1 yıl önce

Dokunmayın şehzade hazretlerine...

N
niketre
1 yıl önce

trabzon düşmanı acun bilerek ozanı trabzonspora gönderdi. o da oynuyormuş gibi yapıyor.