| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Haziran 2025 08:35

Trabzonspor'da Onuachu'da imza an meselesi! İşte anlaşılan rakam

Trabzonspor'da uzun süredir gündemde olan Onuachu için yeni bir gelişme yaşandı.

Trabzonspor, geçtiğimiz sezon kiralık olarak kadrosuna kattığı Nijeryalı golcü Paul Onuachu’nun bonservisini almak için temaslarını sürdürüyor. Bordo-mavililer, oyuncu için son olarak 6 milyon Euro'luk bir teklif sunmuş, ancak bu teklif İngiliz temsilcisi Southampton tarafından reddedilmişti.

Edinilen son bilgilere göre Southampton, tecrübeli forvet için Trabzonspor'dan 8 milyon Euro talep ediyor. Karadeniz ekibi, bu rakamı kabul etmesi halinde transferi resmiyete dökerek Onuachu'yu yeniden kadrosuna katacak.

Trabzonspor’un teknik heyetinin de kadroda görmek istediği Onuachu’nun, kulüplerin anlaşması durumunda kısa süre içinde Trabzon’a gelerek sağlık kontrollerinden geçmesi bekleniyor.

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Z
Ziyaretçi
1 yıl önce

Milletten sermaye artırımıyla para toplayıp bu paraları bunlara saçmazlar umarım. Uygun fiyatlı genç başarıya aç parlatılacak yetenekler bulmak lazım.

F
Fethi Canlı
1 yıl önce

Bıktık da. Bırakın habu işleri. Okumayacağım daha sizi.

T
TS
1 yıl önce

Birde imza haberi olsun bugun yarın son aşama vs lafları bıktırdı

S
Sahin K
1 yıl önce

6 ay sonra adama 2 milyon € vermek var iken, simdi 8 milyon € veriyorsun. Yok böyle bir sey abi.. Hangi oyuncu 2. gelisinde verim verebildi? bu da öyle olacak

O
Ofluu61
1 yıl önce

Yahu bu ne akıl tutulması??? 31 yaşını bitirmiş hele de sözleşmesi önümüzdeki sezon bitecek bir adam için 6-8 milyon euro ne? Hatırlayın biz Bakasetası sözleşmesi bitecek diye kaça sattık! Ya da Trezeuguet'i hatırlayın adam bizi tehdit etti. Ya bırakırsınız beni ya da ben futbolu bırakırım. O da bedavaya gitti sayılır. Onuachudan kulübüne karşı böyle bir tavır duydunuz mu? hani bizi çok istiyormuş ya??? Geçin bunları. Yönetim bu adamın peşini derhal bırakmalı...

Tüm Yorumlar (17)

Z
Ziyaretçi
1 yıl önce

Milletten sermaye artırımıyla para toplayıp bu paraları bunlara saçmazlar umarım. Uygun fiyatlı genç başarıya aç parlatılacak yetenekler bulmak lazım.

F
Fethi Canlı
1 yıl önce

Bıktık da. Bırakın habu işleri. Okumayacağım daha sizi.

T
TS
1 yıl önce

Birde imza haberi olsun bugun yarın son aşama vs lafları bıktırdı

S
Sahin K
1 yıl önce

6 ay sonra adama 2 milyon € vermek var iken, simdi 8 milyon € veriyorsun. Yok böyle bir sey abi.. Hangi oyuncu 2. gelisinde verim verebildi? bu da öyle olacak

O
Ofluu61
1 yıl önce

Yahu bu ne akıl tutulması??? 31 yaşını bitirmiş hele de sözleşmesi önümüzdeki sezon bitecek bir adam için 6-8 milyon euro ne? Hatırlayın biz Bakasetası sözleşmesi bitecek diye kaça sattık! Ya da Trezeuguet'i hatırlayın adam bizi tehdit etti. Ya bırakırsınız beni ya da ben futbolu bırakırım. O da bedavaya gitti sayılır. Onuachudan kulübüne karşı böyle bir tavır duydunuz mu? hani bizi çok istiyormuş ya??? Geçin bunları. Yönetim bu adamın peşini derhal bırakmalı...

M
Murat69
1 yıl önce

Bu kadar para verilmez lütfen bunun değeri en fazla birmilyon eder. 8 milyona ne gençler alınır

A
acg
1 yıl önce

Trabzonspor için çok yüksek. Sıfır geliri olan bir kulüp. Borç bu gün itibari ile ödenecek bonservisler maaşlar ve cari hesap üzerine binecek yeni sezondaki transferler hariç yaklaşık 40 milyon Euro borca eklenecek. 5,4 milyar borç var. %55 faiz. Bu borcun faizini bile ödeyemez durumda. Trabzonspor yönetimi bu sevdadan vazgeçmeli. Rahmetli Özkan Sümer başkan olduğundaki modele dönmesi lazım. Alt yapı ve bedava Yattaralar ve bedava Aurelloler , Somersler .. gibi Ağaoğlu dnmde Ekuban,şorlot vb.

Y
Yatırımcının helal parası çarçura devam
1 yıl önce

Bu sene Avrupanız yok , şampiyonluk bedellide var sahada yok. Bir yıl sonra boşa çıkacak 31 yaşındaki son durağı TS olacak bir topçu için 8 milyon euro çok büyük saçmalık ve şaibedir. 4 milyon eurodan ne çabuk 8 çıktınız bekleyin seneye alırsınız. Ekonomi sitelerinde TS yatırımcısından epeyce beddua alıyorsunuz . Böylemi borcu sıfırlayacaksınız. Bırakın U19 oynasın emin olun ilk üçte sezonu kapatırlar. Siz bedelli işleriyle yatırımcıyı soymaya devam edin bu kafayla bu borç asla sıfırlanmayacak.

Y
Yalcin
1 yıl önce

Gidipte geri gelen hangi topcu ts de başarılı olmuştur

B
Borç da bedellide bitmez
1 yıl önce

Hepsini saçmıyorlardır. Üç yılda yapılan ve gönderilen topçuları mercek altına alınırsa üç kuruşluk topçuya iki üç kat ödemeler ve geri gönderip kadroyu tekrar boşatmalar. Kim yaptı nasıl yaptı paralar kime gitti. Araştırılmadan ne borç nede yatırımcının soyulması bitmeyecek. Yatırımcının hissesinin yarısına kataküllü bir şekilde çöküldü sorulmayacak mı bu soygunun hesabı?

H
Hasan
1 yıl önce

Alınmasın net. . Taraftar tepkisine göre kulüp yönetilmez. Kasımdan bu tarafa bir oyuncu belirlenmemişse bu becerizsizlik. Şampiyon olunacak ve eksik bir oyuncuysa eyvallah

D
don bas
1 yıl önce

ya yapmayin 31 ysaindaki adama bu para verilmez.sunki bu vereceginiz paranin geri dönüsü yok.8mil üzerine 2 daha koyun gelecegi olan bir genc alin.

M
Mustafa
1 yıl önce

Transfer politikasi masallah müthis. Nereden buluyorlar böyle yeni yeni futbolculari hic anlamiyorum. Yaziklar olsun böyle yönetime. Sacma sapan Transfer yapip, kalitesiz futbolculara Para verip sonrada lige neden hemen havlu atdigimiz belli.

A
Ali
1 yıl önce

Bu yönetim iyi ama futboldan anlamıyor .Gittmeleri em kendileri için emde Trabzonspora daha fayda salayacak .Banzaya 1 yıl da 5 milion euro veren yönetim Pepeyi iyleṣmesi için para veren yaptıkları transferlerin yüzde 90 tutmadı para ver al para ver gönder .ṣimdide transferin son günü nekadar sakat oyuncu varsa yine alırlar sistemleri yok

O
Osman61
1 yıl önce

Sakin €8milyon vermeyin bence hic almayin ayni wakayeme gibi olacak hantal oyuncu koṣamiyor bir oynar üç dört mac sakatlanir

M
mehmet
1 yıl önce

Hazır var bizde. Enis destan var, o na ne dersin. Yada bizim köyde araboğun torunu var o olurmu. Birazcık mantıklı olun.

T
TS 61
1 yıl önce

O.saha komple yeni yıldız oyuncular olmalı