Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak ve spor yorumcusu Gökmen Şahin, "Saha Kenarı" programında Trabzonspor gündemini yorumladı.
Trabzonspor'un Onuachu için temaslarının sürdüğünü aktaran Gökmen Şahin, bordo mavililerin taksitli bir ödeme planı sunduğunu, Southampton'un ise parayı peşin istediğini, iki kulüp arasındaki pazarlıkların devam ettiğini belirtti.
Programda açıklamalarda bulunan Şahin, "Ben Onuachu transferinin bittiğini düşünüyordum. Öyle de bilgiler geliyordu. Sanıyorum bu transfer bitecek fakat ödeme takvimi ile ilgili bazı görüşmeler var" ifadelerini kullandı.
Şahin, Trabzonspor’un oyuncuyu taksitli ödeme planı ile kadrosuna katmak istediğini, ancak İngiliz kulübünün peşin ödeme talebinde ısrarcı olduğunu belirtti. Bu nedenle sürecin uzadığını vurgulayan Şahin, yaşanan belirsizliğin hem kulübün gündemini hem de enerjisini olumsuz etkilediğini söyledi.

Tüm Yorumlar (17)
Çınar
1 yıl önceUzatmayın neyin taksidi ? Alın gelin artık yılan hikayesine döndü. Elalem bak neler indiriyor ? Almayacaksanız oldu o kadar bekleyin 1 ocak 2026 da sözleşmesi bitiyor bonservissiz alırsınız.
Taraftar61
1 yıl önceArtık şaka bi yana bu yönetim Ertuğrul doğan ile Trabzonspor uçuruma götürüyor bu işin tadı kaçtı koskoca Trabzonspor ne hale geldi ben böyle zarar veren bi yönetim görmedim herkes istifaya davet etmeli
Ts61
1 yıl önceYönetim istifa
Yönetim istifa
1 yıl önceAnlaşılan bu yönetimlen trabzonsporu çok kötü günler bekliyor
ZORLU
1 yıl önceKEM, KÜM.. ALLEM KULLEM... Derken bir de bakmışız transfer dönemi sona ermiş... Onachu gelmemiş. 8 ve 10 numara alınmamış
Murat Altuntaş
1 yıl önceBıktirdınız vallaha başka golcü mü yok adamlar romelu memoli biryerden buluyor her anadolu takiminda yirtici golcü var biz hala Onuachi , ilk geldiğinde alinsaydi tamam adam gitti bir sene yedek şimdi yine Onuachi Nawakeme işine döndü 1 Million fazla vermedin 3 sene gecti ölmüş adami geri aldiniz . Sizi anlamak mümkün değil
Abc123
1 yıl önceNe Onuachusu arkadaş adam gelmiş kaç yaşına koşamıyor o fiziği peşine çekemiyor artık. Kafayı mı yediniz bu paralar buna verilir mi? Ben artık farklı düşünüyorum bu transferleri yapanlar hakkında göz göre göre bu şekilde transfer olmaz
Vtnds
1 yıl önceDoğru
Alıntı
1 yıl önceAlın bunu alın alın
sıradan vatandaş
1 yıl önceTrabzonspora tekrar alınan eski futbolculardan hangisi iyi sonuç verdi.Paraya yazık almayın kardeşim menejerleri zengin etmeyin şampiyonluk hayal ise harcamayın paranızı kalsın cebinizde
TS 61
1 yıl önceARTIK ONACHU 10 8 NUMARA TRANSFER EDİLDİ DİYE HABERLER GELSİN BU SESSİZLİK SEZON BAŞINI YİNE BULURSA KOMPLE HOCA YÖNETİM GİDER EGER SAVİC DRAGUS LUN ÇAM OZAN VB KALIRSA VAHHH TS UMUN HALİNE BIKTIKK YETERR
Osman61
1 yıl önceTama arkadaş acunun ekmegini verdik faydasinida gördük fakat bu saaten sonra almayin onacuyu adam aynen wakayeme gibi olacak koşamiyor son kez sölüyorum almayin almayin
TRABZON61
1 yıl önceKabak tadı vermeye başladı artık...
Ercan
1 yıl önceÇöp toplamaya devam genclesemiyoruz neden çünkü ezik olmalıyız geçen sene hangi maçı rahat izledik bu kafa bizi 2 lige hizla ilerletiyor
halkıniçinden
1 yıl öncene onuachu su, bu kadar para bu adama verilmez, gidin yetenekli genç sayılabilecek bir alternatif bulun, her zaman daha iyisi vardır. Artık kronik isimlerden uzak durun, duygusal değil profesyonel olun.
Son söz
1 yıl önceTrabzonspor yönetimi son 3 sezonda transferde yaptığı yanlışları yapmaktan vazgeçmiyor.
aaaaa
1 yıl önce3 senedir düşüremediniz gitti 1 lige