| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Haziran 2025 16:33 Güncellenme tarihi: 12 Haziran 2025 16:36

Trabzonspor'da Onuachu transferinde kriz mi var? Canlı yayında son durumu açıkladı

Gökmen Şahin, Trabzonspor'da Onuachu için İngiliz ekibi Southampton ile yürütülen pazarlık sürecine dair bilgiler aktardı.

Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak ve spor yorumcusu Gökmen Şahin, "Saha Kenarı" programında Trabzonspor gündemini yorumladı.

Trabzonspor'un Onuachu için temaslarının sürdüğünü aktaran Gökmen Şahin, bordo mavililerin taksitli bir ödeme planı sunduğunu, Southampton'un ise parayı peşin istediğini, iki kulüp arasındaki pazarlıkların devam ettiğini belirtti.

Programda açıklamalarda bulunan Şahin, "Ben Onuachu transferinin bittiğini düşünüyordum. Öyle de bilgiler geliyordu. Sanıyorum bu transfer bitecek fakat ödeme takvimi ile ilgili bazı görüşmeler var" ifadelerini kullandı.

Şahin, Trabzonspor’un oyuncuyu taksitli ödeme planı ile kadrosuna katmak istediğini, ancak İngiliz kulübünün peşin ödeme talebinde ısrarcı olduğunu belirtti. Bu nedenle sürecin uzadığını vurgulayan Şahin, yaşanan belirsizliğin hem kulübün gündemini hem de enerjisini olumsuz etkilediğini söyledi.

haber61-canli-yayin.jpg

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Çınar
1 yıl önce

Uzatmayın neyin taksidi ? Alın gelin artık yılan hikayesine döndü. Elalem bak neler indiriyor ? Almayacaksanız oldu o kadar bekleyin 1 ocak 2026 da sözleşmesi bitiyor bonservissiz alırsınız.

T
Taraftar61
1 yıl önce

Artık şaka bi yana bu yönetim Ertuğrul doğan ile Trabzonspor uçuruma götürüyor bu işin tadı kaçtı koskoca Trabzonspor ne hale geldi ben böyle zarar veren bi yönetim görmedim herkes istifaya davet etmeli

T
Ts61
1 yıl önce

Yönetim istifa

Y
Yönetim istifa
1 yıl önce

Anlaşılan bu yönetimlen trabzonsporu çok kötü günler bekliyor

Z
ZORLU
1 yıl önce

KEM, KÜM.. ALLEM KULLEM... Derken bir de bakmışız transfer dönemi sona ermiş... Onachu gelmemiş. 8 ve 10 numara alınmamış

Tüm Yorumlar (17)

Çınar
1 yıl önce

Uzatmayın neyin taksidi ? Alın gelin artık yılan hikayesine döndü. Elalem bak neler indiriyor ? Almayacaksanız oldu o kadar bekleyin 1 ocak 2026 da sözleşmesi bitiyor bonservissiz alırsınız.

T
Taraftar61
1 yıl önce

Artık şaka bi yana bu yönetim Ertuğrul doğan ile Trabzonspor uçuruma götürüyor bu işin tadı kaçtı koskoca Trabzonspor ne hale geldi ben böyle zarar veren bi yönetim görmedim herkes istifaya davet etmeli

T
Ts61
1 yıl önce

Yönetim istifa

Y
Yönetim istifa
1 yıl önce

Anlaşılan bu yönetimlen trabzonsporu çok kötü günler bekliyor

Z
ZORLU
1 yıl önce

KEM, KÜM.. ALLEM KULLEM... Derken bir de bakmışız transfer dönemi sona ermiş... Onachu gelmemiş. 8 ve 10 numara alınmamış

M
Murat Altuntaş
1 yıl önce

Bıktirdınız vallaha başka golcü mü yok adamlar romelu memoli biryerden buluyor her anadolu takiminda yirtici golcü var biz hala Onuachi , ilk geldiğinde alinsaydi tamam adam gitti bir sene yedek şimdi yine Onuachi Nawakeme işine döndü 1 Million fazla vermedin 3 sene gecti ölmüş adami geri aldiniz . Sizi anlamak mümkün değil

A
Abc123
1 yıl önce

Ne Onuachusu arkadaş adam gelmiş kaç yaşına koşamıyor o fiziği peşine çekemiyor artık. Kafayı mı yediniz bu paralar buna verilir mi? Ben artık farklı düşünüyorum bu transferleri yapanlar hakkında göz göre göre bu şekilde transfer olmaz

V
Vtnds
1 yıl önce

Doğru

A
Alıntı
1 yıl önce

Alın bunu alın alın

S
sıradan vatandaş
1 yıl önce

Trabzonspora tekrar alınan eski futbolculardan hangisi iyi sonuç verdi.Paraya yazık almayın kardeşim menejerleri zengin etmeyin şampiyonluk hayal ise harcamayın paranızı kalsın cebinizde

T
TS 61
1 yıl önce

ARTIK ONACHU 10 8 NUMARA TRANSFER EDİLDİ DİYE HABERLER GELSİN BU SESSİZLİK SEZON BAŞINI YİNE BULURSA KOMPLE HOCA YÖNETİM GİDER EGER SAVİC DRAGUS LUN ÇAM OZAN VB KALIRSA VAHHH TS UMUN HALİNE BIKTIKK YETERR

O
Osman61
1 yıl önce

Tama arkadaş acunun ekmegini verdik faydasinida gördük fakat bu saaten sonra almayin onacuyu adam aynen wakayeme gibi olacak koşamiyor son kez sölüyorum almayin almayin

T
TRABZON61
1 yıl önce

Kabak tadı vermeye başladı artık...

E
Ercan
1 yıl önce

Çöp toplamaya devam genclesemiyoruz neden çünkü ezik olmalıyız geçen sene hangi maçı rahat izledik bu kafa bizi 2 lige hizla ilerletiyor

H
halkıniçinden
1 yıl önce

ne onuachu su, bu kadar para bu adama verilmez, gidin yetenekli genç sayılabilecek bir alternatif bulun, her zaman daha iyisi vardır. Artık kronik isimlerden uzak durun, duygusal değil profesyonel olun.

S
Son söz
1 yıl önce

Trabzonspor yönetimi son 3 sezonda transferde yaptığı yanlışları yapmaktan vazgeçmiyor.

A
aaaaa
1 yıl önce

3 senedir düşüremediniz gitti 1 lige