Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 15. hafta mücadelesinde Kasımpaşa ile karşılaştı ve 2-2 berabere kaldı.
Bordo mavili takımda Nwakaeme mücadele sonrası değerlendirmelerde bulundu.
Nwakaeme'nin açıklamaları şu şekilde:
"İkinci yarı daha iyiydik. Artık bizim de saklayamayacağımız bir gerçek var. Sıkıntılı bir dönemden geçiyoruz. Bizim adımıza problemli bir durumdan geçiyoruz.
Böyle ortamlarda bazen istediklerini yapamazsınız ve çabalarınız boşa gider. Bugün de öyle oldu. İkinci yarı iyi oyun çıkardık ama maalesef 1 puan aldık.
Derbiye çok vakit var. Kimlerin oynayacağına hocamız karar verecek.
Bir sözüm de başkanımıza. Başkanımıza teşekkür etmek istiyorum. Her zaman yanımızda olan birisi. Neyi değiştirebiliriz, ne eksiğiniz var diye sürekli yanımızda oluyorlar.
Onun da istediği ve hak ettiği 3 puanı alamadık. Bize gösterdiği değerin ve yardımın karşılığını verebilmek adına çalışmaya devam edeceğiz."
Tüm Yorumlar (6)
Oflu
1 yıl önceGalatasaray'dan en az 5 yiyince kendinize geliriz.
ozgur ata
1 yıl önceciddi ciddi geride kalan fiksturumuze ve küme düşme potasındaki rakiplerimize baktım. Durum çok vahim, bu takimin puan alabileceği mac kalmış mi diye. Yav lütfen istifa edin, bu takim küme dusuyor arkadaslar. Evinde bile mac kazanamayan bir takim deplasmanda GS, samsun gibi takımlardan mi puan alacak? Açın bakin fikstürü, küme düşmeye aday bir takimiz artık. Rakiplerimiz kayseri, antep, hatay, alanya vs hepsi bizden ya puan almis ya da bizi yenmis.
Alp
1 yıl önceYönetim istifa etmelidir.3. Sınıf futbolcularla bu iş yürümüyor.Takımın başında kimse olmasa takım daha iyi oynat.
Serdar Şişman
1 yıl önceTrabzon küme düşmez
Mustafa Bahadır
1 yıl önceGalatasaray bizi yenebilir ama beş tane atamaz o maçların havası başka olur sürpriz yaparsak da kimse şaşırmasın.
hakan
1 yıl öncetabi başkanın çok iyi. 15-20 milyon yuro transfere harcayıp kümeye oynayan takım yarattı. Üzerine de ara dönemde bi 10 harcar özetle 8. lik için 25-30 milyon harcayan adam olarak tarihe geçer. Vasıfsız, basiretsiz yönetim takımı batırdı