| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Haziran 2025 15:37

Trabzonspor'da Mendy'in menajerinden kafa karıştıran paylaşım! Kum saati gündem oldu

Trabzonspor'un yıldız ismi Mendy'in menajerinden Fransa'da kafaları karıştıran paylaşım geldi.

Trabzonspor'da ayrılık sinyalleri veren Batista Mendy'nin menajeri Kevin Benhaim'in yaptığı gizemli paylaşım kafaları karıştırdı. Fransız kulüplerinin radarına giren oyuncu için transfer süreci hız kazanıyor.

Trabzonspor'da transfer dönemi oldukça hareketli geçiyor. Bir yandan takıma takviyeler yapılırken, diğer yandan bazı oyuncularla yollar ayrılmaya hazırlanıyor. Bu ayrılıklar arasında öne çıkan isimlerden biri ise Batista Mendy. Fransız orta saha oyuncusunun adı son günlerde sık sık Fransa Ligue 1 ekipleriyle anılıyor.

Trabzonspor formasıyla geçtiğimiz sezon sergilediği performansla dikkat çeken Mendy’nin, yaz transfer döneminde takımdan ayrılmak istediği uzun süredir konuşuluyordu. 25 yaşındaki futbolcu için Lens, Rennes ve Nantes gibi kulüpler devrede.

MENAJERİNDEN OLAY YARATAN PAYLAŞIM

Mendy'nin menajeri Kevin Benhaim, sosyal medya hesabından yaptığı dikkat çekici paylaşımla gündeme oturdu. Benhaim, Nantes kulübünün kapısında çekilmiş bir fotoğrafı, kum saati emojisiyle birlikte yayınladı. Bu paylaşım, kısa sürede Trabzonspor camiasında büyük yankı uyandırdı.

Taraftarlar, bu paylaşımı "Mendy Nantes'a gidiyor" şeklinde yorumladı. Her ne kadar henüz resmi bir açıklama yapılmasa da, bu hareket transfer sürecinin son aşamaya geldiğine işaret ediyor olabilir.

mendy.webp

 

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Tepenin rüzgarı
1 yıl önce

Valla gitmesi Trabzonspor için bir yarardır. Bu güne kadar oynadığı maçlarda vasatı tutturamamış bir top tepicidir. Ne hücuma dönük nede defansa dönük bir fayda göremedim. Sakatlanmamak için riske girmemiş, temaslı futboldan uzak durmuştur. Yolu açık olsun.

L
lavezzi
1 yıl önce

mendy zaten nantes altyapısında çıkan bir oyuncu. transfer olması şaşırtmaz.

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Aldığımız paradan fazlasına gitsin

E
Erdem
1 yıl önce

Trabzonsporu zaten Başkan dışında kim yönetiyorsa. Menajer kafasına ne esiyorsa onu yapar, menajer ya kimseye sormaz futbolcuyu alır satar, Enisin anası twit atar, bu arada ne oldu karıya oğlundan haberi var mı acaba ?? Bizim başkanın arkasında kim varsa Başakşehiri satamadılar gözleri bizim tesislerde bı de Trabzonsporu katara satma derdindeler. Trabzon da bu vaad edilmiş topraklarda mı yer alıyor ne bu Trabzon Araplara satış merakı ?

M
Manual
1 yıl önce

Bos eleman. Bi Mbia, Bi Egemen Korkmaz bulacaksin olay bitecek zaten de takimda gozlemci yokki

Tüm Yorumlar (12)

T
Tepenin rüzgarı
1 yıl önce

Valla gitmesi Trabzonspor için bir yarardır. Bu güne kadar oynadığı maçlarda vasatı tutturamamış bir top tepicidir. Ne hücuma dönük nede defansa dönük bir fayda göremedim. Sakatlanmamak için riske girmemiş, temaslı futboldan uzak durmuştur. Yolu açık olsun.

L
lavezzi
1 yıl önce

mendy zaten nantes altyapısında çıkan bir oyuncu. transfer olması şaşırtmaz.

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Aldığımız paradan fazlasına gitsin

E
Erdem
1 yıl önce

Trabzonsporu zaten Başkan dışında kim yönetiyorsa. Menajer kafasına ne esiyorsa onu yapar, menajer ya kimseye sormaz futbolcuyu alır satar, Enisin anası twit atar, bu arada ne oldu karıya oğlundan haberi var mı acaba ?? Bizim başkanın arkasında kim varsa Başakşehiri satamadılar gözleri bizim tesislerde bı de Trabzonsporu katara satma derdindeler. Trabzon da bu vaad edilmiş topraklarda mı yer alıyor ne bu Trabzon Araplara satış merakı ?

M
Manual
1 yıl önce

Bos eleman. Bi Mbia, Bi Egemen Korkmaz bulacaksin olay bitecek zaten de takimda gozlemci yokki

H
Hasan
1 yıl önce

Saviç, Lustram, Barisiç, Wakeme bunlar sözleşmelerindeki paraları ister gitmezler. Satılacak oyuncuların reklemı olması için bir kaç maç üst üste almaları gerekirdi. Bodrum ve Kasımpaşa maçlarını izleyenler Uğurcan hariç hiçbirine para vermez. Fatih Tekke de bu durumu düşünmeliydi. Ozan yerine diğer oyunculara şans vermeliydi ki satılabilsin.. Trabzonspor bu enkazı bir yılda kaldıramaz. Bir yıl daha sabıra gerek var.. Saviçin 6 milyon, Lustram dört milyon on milyon fesih bedeli. Barsiç var.

H
Hasan
1 yıl önce

Kadro boş olsa transfer daha kolay olur. Bunlarla olmaz. . Bir yıl daha sabır şart ama bu sefer genç aç oyuncular ve U 19 ile devam edilmeli. Santrafor ve 8 alınabilir. Sağ sol kenar olur. Bazı gençler kiralanabilir kulübede oyuncu yetişmez. Onuchu'dan vaz geçilmeli.

S
Sayup
1 yıl önce

Gönderin gitsin. Adamin top teknigi zayif ve cok yavas. Trabzona o mevkiye süpürücü lazim ayni Siyopis gibi.

A
antikus
1 yıl önce

tatmin edecek bir fiyat veren varsa 1 dakka bile beklenmesin satilsin. akli baska yerde olanin faydasi olmaz. gitmeyi isteyenler yönetim olsa belirledigin transfer ücreti ve iyi bir anlasma ile hapsini satardim, görünen oki bu yönetimin gelecek sezon icin bir hedefi yok adam gibi trafnsfer yapilmayacak, o zaman ben olsam u 19 takimini alir 3-4 teknik kapasiteli takviye ile takimi genclestirirdim zaten seneye bir hedef yok en azindan takimi genclerden kuralim

U
Uğur t
1 yıl önce

Bunu pazarlıyor kimse Trabzon hariç buna beş kuruş ödemez bedelsiz bile almazlar çünkü kalitesiz futbolcu

ÖZŞİMŞİR
1 yıl önce

MENDY İYİ BİR OYUNCU,ANCAK TS Yİ KAFASINDA BİTİRMİŞ, ZARAR ETMEDEN SATILABİLİRSE BAŞARI OLUR,AVRUPADAN GELENLER BU ORTAMA UYUM SAĞLAMIYOR,BU HUSUSA DİKKAT ETMEK LAZIM,

T
Tolga
1 yıl önce

Defansa Nelson,on numaraya Albert gronbek,sekiz numara mamadu Sangare, sol açığa serginio, kaleye doğan Alemdar veya berke ve artık santrafora onauchu alın artık. Bu oyuncular çok kaliteli onauchu dışında hepsi genç ve yetenekli bu yıl olmasa seneye artı takvıye ile Avrupa'da bıle iş yaparız yüksek fiyata dahi rahatlıkla sarabılırız lütfennn