Trabzonspor teknik direktörü Şenol Güneş açıklamalarda bulundu. Sakat oyuncular hakkında bilgilendirme yapan Güneş, Pedro malheiro hakkında moralleri bozan bilgi verdi.
Güneş "Nwakaeme biraz uzun sürecek gibi.. Gitti zaten... İzin verdim biraz dinlensin diye. 3-4 hafta olabilir. Bazı oyuncular milli maç sonrasına gelebilir. Pedro çok uzun sürmez, bu hafta olmayabilir. Onda yorgunluk var." ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (9)
vatandaş
1 yıl önceseneye güzel kadro kurulmalı ve genç oyuncular getirilmeli.
Yalnız TS
1 yıl önceTakımın haline bak . İşte kalite gs, fb oyuncu ve bizdeki antrenmwndaki sakatlıklar. Trabzonda yolunda giden hicbirsey yok
Türker
1 yıl önceOzan a yer açıldı yine 11 de.Babası(Şenol) sevinmiştir hemen.
Hayri
1 yıl önceZaten güzel haber bekleyen yoktu,adamın duruşu bile kara haber olur,düş yakamızdan bu taraftar çarşının evladını istemiyor..
Özgür ata
1 yıl önceValla hepiniz nefret ettirdiniz. Olsanız da olur olmasanız da. Futbol bir din değildir, bir eğlencedir. Taraftarına eziyet verici futbol izlettiren futbolcuların saçmalıkları da ancak bir yere kadar izlenir.
İSAK
1 yıl önceBu takımda bu kadar sakatlık nedeni nedir. Sakatlanan futbolcu aylarca sahaya dönemiyor. Artı oynadıkları maçlarda da ortaya bir mücadele korsun anlarım sahada da yürüyerek oynayan bir takımda bu kadar sakatlık acaba neden.
Oflu
1 yıl önceVay vay vay, Malheiro beyefendi yorulmuş muş. İngiltere'de oynasa maça çıkamayacak demek ki.
Salih
1 yıl önceLig bitti sen izinden bahsediyorsun .Sözleşmesini de fesih edin öyle gitsin.
Krm kurt
1 yıl önceBiz her hafta oynayruk dusuyruk kalkiyruk kosuyruk oynayruk ustune birde para veriyruk bunlar elbebek gulbebek uzerinede para aliylar neo yorulduk neyse mubarek gun kufur etmeyruk ????????