Trabzonspor'da iki oyuncu kadro dışı bırakıldı.
Ayrıca iki futbolcu hakkında disiplin yönetmeliğine göre inceleme başlatıldığı belirtildi.
Trabzonspor’dan yapılan açıklamada şu ifadeleri kullanıldı:
Yönetim Kurulumuz; profesyonel futbolcularımız Abdülkadir Ömür ve Umut Bozok’un bundan sonraki süreçte A takımdan ayrı olarak idman yapmaları yönünde karar almıştır.
Ayrıca iki oyuncuyla ilgili kulübümüzün disiplin yönetmeliği kapsamında inceleme başlatılmıştır.
Tüm Yorumlar (44)
Ahmet Can
2 yıl önceÖmür sonuna kadar haklı onun bu hale gelmesinde en büyük suç tepkilere ve sakat olmasına rağmen onu sürekli oynatan Avcı ve yine takımda bir sürü ruhsuz top oynayan varken. Ömüre küfreden taraftardır
çaykarali
2 yıl önceTrabzonun cocuuu ABDÜŞ... Ne oldu sana acaba...
Sercan Bulut
2 yıl önceÖmür haketmedi bunları.
yakup cici
2 yıl öncecok sukur
Türk
2 yıl önceŞimdi bu Abdulkadir Trabzonlu hemi? Buna sahiplik edenler de Trabzon'a ihanet eder.Verin gitsin futbol hayatı bitsin.
Sahin K
2 yıl önceBal yapmayan ari. Kac sene patlamasini bekliyoruz? Hala bir cacik olmuyor
yasar
2 yıl önceher ikisi de hak ettiler bu durumu, ömür yıllardır 1 gram geliştirmedi kendisini, umut kötü transfer oldu.
Artvin li
2 yıl önceGeç kalınmış bir karar
Zeki
2 yıl önceHalı sahada 20 dk koşamayanlar abdüşü protesto edip bir öz evladı daha yolladılar yazık
Ranza Necmi
2 yıl önceAhanda Ranza! Umut, umutsuz vakaydi anladik! Abdus zavallisi careyi cemaatlerde aradi.yani nasil hayiflaniyorum anlatamam. Tanri herseyi Insana vermiyor.Yetenegini kullanamayan Abdus. Hayirli Cumalarin olsun.
Bayro
2 yıl önceVerin 1461 Trabzona oynasin, adam koca trabzonsporu takmıyor acaba bu futbolla hangi ülkede hangi takımda oynayacak kendini bir gram geliştirme rolantide bir futbol oyna ondan sonra bana tepki var. O tepkileri dikkate alsaydın ki yapman gereken buydu kendini geliştirirdin hem sen hem Trabzonspor kazanırdı.
Muhammed
2 yıl önceBu çocuğu ve Yusufu ayartan Burak Yılmazdir . Burak yılmazı severim ama bu çocuklar onun gibi ist hayatı yaşamak istediler . Kafaları topa vereceğine aleme karı kıza uydular .
Muhammed
2 yıl önceHatta mümkünse istdan yolu geçen, alemi filan seven topçuyu Trabzona sokmucan. İstedi kadar ii olsunlar ama olan bizim uşaklara oluyor. O adam aleminide yapıyor topunuda oynuyor .bizimkiler kafa hep alemde
Kürtünlü
2 yıl önceÇok yanlış bir karar. Bırakın gitsinler oynatmadığınız veya çok hakaret yiyen bir insan niye dursun
SELİM
2 yıl önceCin olmadan adam çarpmaya çalışmamalıdır.
salih
2 yıl önceHer ikiside bedava gitmek istiyor. Sürünsünler.
Cevdet aksoy
2 yıl önceDefolsunkar. Nankörler
Enginhan_61
2 yıl önceUmut gibi adama iki mil Euro veren veyahut verdiren zihniyet nolcak ya?Ömür’e gelince insan kendini bir gram mı geliştirmez kardeşim!Her sene daha da geri gidiyor…elin yabancıları canını dişine takarken adamın dünya yansa umrunda değil…keza bir de Hüseyin denen bir felaket var..hala bu kulüpte olması futbol adına utanç verici bir durum…
Kürşad
2 yıl önceÖnemli bir durum değil büyütmeyelim zaten yoktular oynadıkların dada bir katkıları olmadı sadece aldıkları beleş para yanlarına kaldı.
BURAK
2 yıl önceO kadar kötü transfer, o kadar kötü oynayan yabancı o kadar boşa harcanmış paralar varken bunları görmezden gelip, her fırsatta Abdülkadir'i yuhalarsan o da bitirir kafasında Trabzonspor'u. Sonuna kadar haklı ve destekliyorum. Yusuf Yazıcı'da bu yüzden taraftara sus işareti yaptı golden sonra. Beş para etmez yabancıları baş tacı edip kendi evladını ilk fırsatta yuhalarsan o da bu kadar aidiyet hisseder. SEN GİT BAŞKA TAKIMA ABDÜŞ VE TOPUNU OYNA. BİZİM TARAFTAR HAK ETMEYENLERİ ALKIŞLAMAKLA MEŞGUL
Bir TS Lu taraftar.
2 yıl önceÖmü’e ceza verecek yönetimi düşünüyorum. TS’un bütün maçlarını izlerim. Ömür kadar maçlarda her şeyini veren bir oyuncu görmedim. Burada en büyük yanlışı yapan onu sakat sakat oynamak zorunda bırakanlardan. Diğer suçlu ise onu pek çok maçta protesto yapan TS Lu olmamış Belkide birilerinin tezgahıyla TS’a son darbeyi vurmakla görevlenmiş kişilerdir. Esas üzücü tarafı bunlara rağmen Ömür elinden geleni yapmaya çalışıyor. Ama sanıyorum ki Ömür artık bu takımda ne kadar ücret verseler de oynamaz.
Metin
2 yıl önceBu abdulkadiri çoktan kadro dışı değil uzaya yollamaları lazımdı fadime abla gibi futbolcu hiçbir artışını görmüyorum yetersiz ve vasat torpille ancak bu kadar oluyor sıra kalecide
Laf iste
2 yıl önceNe kadar gereksiz ve boş bir yorum. Trabzon'da herkes futbolu anlıyor ya da anladigina inanmış gerçek o sanıyor.
Vanlı
2 yıl önceEn doğru kararı vermişler. Süründürsünler. Futbol hayatları bitsin.
Necati Kazaz
2 yıl önceAbdülkadir gibi bir çocuğu nasıl yönetemeyizin tablosu.Ertuğrul Doğan şampiyonluk ertesi sene kurulan kadroda hocayla nasıl bir kafadaydınız da bu enkazı oluşturdunuz.Ahmet Ağaoğlu çizgisiyle 2018 de başlayan bu yükseliş ve Trabzonspor'un yönetim şekli son yönetimle beraber kaybolmuştur.Şampiyon olan kadronun genetiği,mimarisini darma duman ettiniz.
mustafa üstübi
2 yıl önceeç kalımış doğru karar abdul kadir e hiç yakışmadı o bu kulübün sayesinde adam oldu idmanlara çıkmıyorum da nedemek yönrtimden teknik heyetten özür dile hemen çık gs maçında oyna kendini af ettir kim se tırabzon sıpordan üstün değil bunu bil
Murat tasa
2 yıl önceOmur getirecegini getirdi zamaninda. 24m teklifi reddettik. Takimi sampiyon da yapti. Napsaydi? Avcinin kabix futboluna sabir mi etseydi? Futbolcular avcidan rahatsiz. Gelen oyuncu geri gidiyor. Gelisebilen yok. Avci kümeye
Yomralı Hacıhamzaoğlu
2 yıl önceKendim ettim kendim buldum, şarkısının ömür bulmuş hali.Nokta
EK
2 yıl önceBizi istemeyeni biz de istemeyiz. Gidene kal, gelene dur demeyiz. Umarım ve dilerim ki gelenler iyilerden olsunlar..
Recep Bakırtş
2 yıl önceA.Ömür ve Umut Bozok iyi futbolcular.. Kötü olan ve gitmesi gerekenler; hoca ve yönetimdir..2 yılda 100 transfer olur mu!? Çoğu sıradan futbolcular! Kulübün borcu 5 milyar olmuş!
Oğuzhan
2 yıl önceAbdulkadir'i bir daha Ts forması altında izlemek istemiyorum. Her dönem benzer problemleri yaşıyor ve yaşatıyor. Bir de bu futbolcu için eski milli takım hocasını eleştirmiştik. Demek ki; bu adam her yerde sorunlu. Ayrıca, Abdulkadir yetenekli olmasına rağmen; altyapıdan çıkan birçok futbolcu gibi futbol aklı zayıf ve mental sorunları olan bir futbolcu.
mahmuTS
2 yıl öncenazli çocuk ömür.taraftar kendisini ıslıkliyor diye heralde gitmek istiyor çok isabetli karar.bizde kendisinden kurtulmuş oluruz.bari bundan para kazanalim.gidenler hep bedavaya gidiyor.yonetim bu konuda zayif kaliyor
KEMAL
2 yıl önceBU FORMAYI GİYEN KİMSEYE STADTA PROTESTO YAPMAM LAKİN ÖMÜR GİTMEYİ HAKETTİ. İSTEYEN OLURSA TABİ..ONUN GİTMESİ BELKİ GERİDEKİ GENÇLERE YARAR DA BİR İKİ TANESİ ADAM OLUR.
hakan ergül
2 yıl öncegs ın yaptığı standart işler.her maç öncesi rakibinin en önemli futbolcularını baştan çıkarıp rakibini karıştırmada üstüne yok
Uğur t
2 yıl önceBunun günahı Ağaoğlu nundur 27 milyon sterlini alıp bu ucubeyi satsa idi hem para kazanır bende bu futbolcu müsfettesinden kurtulur dük şimdi avucunuzu yalarsınız
TRABZON61
2 yıl önceUMUT BOZOK zaten sezon başından beri kadronun dışında değil miydi... Şimdi KADRONUN DIŞININ DIŞINA mı itildi... Yönetim sanki kendini ispatlamak için, laf olsun diye uygulamalar yapıyor...
TRABZON61
2 yıl önceAHMET AĞAOĞLU başkan, Ömür ün önünde eğilip ayakkabı bağcığını bağlayarak TRABZONSPOR un değerine değer kattı... Şimdiki başkan ve hocası Ömür ü ayak ucuyla iterek TRABZONSPOR un değerini hiç ediyor... ARADAKİ FARK BU... Tribünlerin boşluğu da herşeyi anlatıyor...
Taraftar
2 yıl önceBizim taraftara ne futbolcu ne teknik direktör nede başkan beğendirebirsin onun için her gelen kaçarak gidiyor
Hk61
2 yıl önceAvcı ve yönetime bu konuda tam destek. Haydeeee.
Ali Ekici
2 yıl önceYazıklar olsun. Kendi evladına sahip çıkamayan yönetime taraftar inanırmı. Tribünlere bak anlarsın bomboş.Birseyi yok etmek çok kolaydır,önemli olan yaşatmayı becerebilmektir.
Mehmet sarp
2 yıl önceBu zor dönemde disiplinsiz hareket edenler cezasını çekmeli isterse Ronaldo olsun baş cezayı transfer ücretinden kes sat gitsin
Avci istifa
2 yıl önceAvci kadrodisi kalabiliyor mu?
TRABZON61
2 yıl önceÖmür ü o rakamlara çıkartan AĞAOĞLU dur.. yani sevabı ona... GÜNAH ı DOĞAN a yazar... Bunu o kafanıza sokun...
Ramazan
2 yıl önceGS maçı için kadro dışı haftaya oynarlar merak etmeyin.yaşasın şike..