| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Ocak 2024 11:06 Güncellenme tarihi: 19 Ocak 2024 11:51

Trabzonspor’da Abdulkadir Ömür ve Umut Bozok kadro dışı bırakıldı

Trabzonspor’da bugün flaş bir gelişme yaşandı.

Trabzonspor'da iki oyuncu kadro dışı bırakıldı.

Ayrıca iki futbolcu hakkında disiplin yönetmeliğine göre inceleme başlatıldığı belirtildi.

Trabzonspor’dan yapılan açıklamada şu ifadeleri kullanıldı:

Yönetim Kurulumuz; profesyonel futbolcularımız Abdülkadir Ömür ve Umut Bozok’un bundan sonraki süreçte A takımdan ayrı olarak idman yapmaları yönünde karar almıştır.

Ayrıca iki oyuncuyla ilgili kulübümüzün disiplin yönetmeliği kapsamında inceleme başlatılmıştır.

Yorumlar (44)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet Can
2 yıl önce

Ömür sonuna kadar haklı onun bu hale gelmesinde en büyük suç tepkilere ve sakat olmasına rağmen onu sürekli oynatan Avcı ve yine takımda bir sürü ruhsuz top oynayan varken. Ömüre küfreden taraftardır

çaykarali
2 yıl önce

Trabzonun cocuuu ABDÜŞ... Ne oldu sana acaba...

S
Sercan Bulut
2 yıl önce

Ömür haketmedi bunları.

Y
yakup cici
2 yıl önce

cok sukur

T
Türk
2 yıl önce

Şimdi bu Abdulkadir Trabzonlu hemi? Buna sahiplik edenler de Trabzon'a ihanet eder.Verin gitsin futbol hayatı bitsin.

Tüm Yorumlar (44)

A
Ahmet Can
2 yıl önce

Ömür sonuna kadar haklı onun bu hale gelmesinde en büyük suç tepkilere ve sakat olmasına rağmen onu sürekli oynatan Avcı ve yine takımda bir sürü ruhsuz top oynayan varken. Ömüre küfreden taraftardır

çaykarali
2 yıl önce

Trabzonun cocuuu ABDÜŞ... Ne oldu sana acaba...

S
Sercan Bulut
2 yıl önce

Ömür haketmedi bunları.

Y
yakup cici
2 yıl önce

cok sukur

T
Türk
2 yıl önce

Şimdi bu Abdulkadir Trabzonlu hemi? Buna sahiplik edenler de Trabzon'a ihanet eder.Verin gitsin futbol hayatı bitsin.

S
Sahin K
2 yıl önce

Bal yapmayan ari. Kac sene patlamasini bekliyoruz? Hala bir cacik olmuyor

Y
yasar
2 yıl önce

her ikisi de hak ettiler bu durumu, ömür yıllardır 1 gram geliştirmedi kendisini, umut kötü transfer oldu.

A
Artvin li
2 yıl önce

Geç kalınmış bir karar

Z
Zeki
2 yıl önce

Halı sahada 20 dk koşamayanlar abdüşü protesto edip bir öz evladı daha yolladılar yazık

R
Ranza Necmi
2 yıl önce

Ahanda Ranza! Umut, umutsuz vakaydi anladik! Abdus zavallisi careyi cemaatlerde aradi.yani nasil hayiflaniyorum anlatamam. Tanri herseyi Insana vermiyor.Yetenegini kullanamayan Abdus. Hayirli Cumalarin olsun.

B
Bayro
2 yıl önce

Verin 1461 Trabzona oynasin, adam koca trabzonsporu takmıyor acaba bu futbolla hangi ülkede hangi takımda oynayacak kendini bir gram geliştirme rolantide bir futbol oyna ondan sonra bana tepki var. O tepkileri dikkate alsaydın ki yapman gereken buydu kendini geliştirirdin hem sen hem Trabzonspor kazanırdı.

M
Muhammed
2 yıl önce

Bu çocuğu ve Yusufu ayartan Burak Yılmazdir . Burak yılmazı severim ama bu çocuklar onun gibi ist hayatı yaşamak istediler . Kafaları topa vereceğine aleme karı kıza uydular .

M
Muhammed
2 yıl önce

Hatta mümkünse istdan yolu geçen, alemi filan seven topçuyu Trabzona sokmucan. İstedi kadar ii olsunlar ama olan bizim uşaklara oluyor. O adam aleminide yapıyor topunuda oynuyor .bizimkiler kafa hep alemde

K
Kürtünlü
2 yıl önce

Çok yanlış bir karar. Bırakın gitsinler oynatmadığınız veya çok hakaret yiyen bir insan niye dursun

S
SELİM
2 yıl önce

Cin olmadan adam çarpmaya çalışmamalıdır.

S
salih
2 yıl önce

Her ikiside bedava gitmek istiyor. Sürünsünler.

C
Cevdet aksoy
2 yıl önce

Defolsunkar. Nankörler

E
Enginhan_61
2 yıl önce

Umut gibi adama iki mil Euro veren veyahut verdiren zihniyet nolcak ya?Ömür’e gelince insan kendini bir gram mı geliştirmez kardeşim!Her sene daha da geri gidiyor…elin yabancıları canını dişine takarken adamın dünya yansa umrunda değil…keza bir de Hüseyin denen bir felaket var..hala bu kulüpte olması futbol adına utanç verici bir durum…

K
Kürşad
2 yıl önce

Önemli bir durum değil büyütmeyelim zaten yoktular oynadıkların dada bir katkıları olmadı sadece aldıkları beleş para yanlarına kaldı.

B
BURAK
2 yıl önce

O kadar kötü transfer, o kadar kötü oynayan yabancı o kadar boşa harcanmış paralar varken bunları görmezden gelip, her fırsatta Abdülkadir'i yuhalarsan o da bitirir kafasında Trabzonspor'u. Sonuna kadar haklı ve destekliyorum. Yusuf Yazıcı'da bu yüzden taraftara sus işareti yaptı golden sonra. Beş para etmez yabancıları baş tacı edip kendi evladını ilk fırsatta yuhalarsan o da bu kadar aidiyet hisseder. SEN GİT BAŞKA TAKIMA ABDÜŞ VE TOPUNU OYNA. BİZİM TARAFTAR HAK ETMEYENLERİ ALKIŞLAMAKLA MEŞGUL

B
Bir TS Lu taraftar.
2 yıl önce

Ömü’e ceza verecek yönetimi düşünüyorum. TS’un bütün maçlarını izlerim. Ömür kadar maçlarda her şeyini veren bir oyuncu görmedim. Burada en büyük yanlışı yapan onu sakat sakat oynamak zorunda bırakanlardan. Diğer suçlu ise onu pek çok maçta protesto yapan TS Lu olmamış Belkide birilerinin tezgahıyla TS’a son darbeyi vurmakla görevlenmiş kişilerdir. Esas üzücü tarafı bunlara rağmen Ömür elinden geleni yapmaya çalışıyor. Ama sanıyorum ki Ömür artık bu takımda ne kadar ücret verseler de oynamaz.

M
Metin
2 yıl önce

Bu abdulkadiri çoktan kadro dışı değil uzaya yollamaları lazımdı fadime abla gibi futbolcu hiçbir artışını görmüyorum yetersiz ve vasat torpille ancak bu kadar oluyor sıra kalecide

L
Laf iste
2 yıl önce

Ne kadar gereksiz ve boş bir yorum. Trabzon'da herkes futbolu anlıyor ya da anladigina inanmış gerçek o sanıyor.

V
Vanlı
2 yıl önce

En doğru kararı vermişler. Süründürsünler. Futbol hayatları bitsin.

N
Necati Kazaz
2 yıl önce

Abdülkadir gibi bir çocuğu nasıl yönetemeyizin tablosu.Ertuğrul Doğan şampiyonluk ertesi sene kurulan kadroda hocayla nasıl bir kafadaydınız da bu enkazı oluşturdunuz.Ahmet Ağaoğlu çizgisiyle 2018 de başlayan bu yükseliş ve Trabzonspor'un yönetim şekli son yönetimle beraber kaybolmuştur.Şampiyon olan kadronun genetiği,mimarisini darma duman ettiniz.

M
mustafa üstübi
2 yıl önce

eç kalımış doğru karar abdul kadir e hiç yakışmadı o bu kulübün sayesinde adam oldu idmanlara çıkmıyorum da nedemek yönrtimden teknik heyetten özür dile hemen çık gs maçında oyna kendini af ettir kim se tırabzon sıpordan üstün değil bunu bil

M
Murat tasa
2 yıl önce

Omur getirecegini getirdi zamaninda. 24m teklifi reddettik. Takimi sampiyon da yapti. Napsaydi? Avcinin kabix futboluna sabir mi etseydi? Futbolcular avcidan rahatsiz. Gelen oyuncu geri gidiyor. Gelisebilen yok. Avci kümeye

Y
Yomralı Hacıhamzaoğlu
2 yıl önce

Kendim ettim kendim buldum, şarkısının ömür bulmuş hali.Nokta

E
EK
2 yıl önce

Bizi istemeyeni biz de istemeyiz. Gidene kal, gelene dur demeyiz. Umarım ve dilerim ki gelenler iyilerden olsunlar..

R
Recep Bakırtş
2 yıl önce

A.Ömür ve Umut Bozok iyi futbolcular.. Kötü olan ve gitmesi gerekenler; hoca ve yönetimdir..2 yılda 100 transfer olur mu!? Çoğu sıradan futbolcular! Kulübün borcu 5 milyar olmuş!

O
Oğuzhan
2 yıl önce

Abdulkadir'i bir daha Ts forması altında izlemek istemiyorum. Her dönem benzer problemleri yaşıyor ve yaşatıyor. Bir de bu futbolcu için eski milli takım hocasını eleştirmiştik. Demek ki; bu adam her yerde sorunlu. Ayrıca, Abdulkadir yetenekli olmasına rağmen; altyapıdan çıkan birçok futbolcu gibi futbol aklı zayıf ve mental sorunları olan bir futbolcu.

M
mahmuTS
2 yıl önce

nazli çocuk ömür.taraftar kendisini ıslıkliyor diye heralde gitmek istiyor çok isabetli karar.bizde kendisinden kurtulmuş oluruz.bari bundan para kazanalim.gidenler hep bedavaya gidiyor.yonetim bu konuda zayif kaliyor

K
KEMAL
2 yıl önce

BU FORMAYI GİYEN KİMSEYE STADTA PROTESTO YAPMAM LAKİN ÖMÜR GİTMEYİ HAKETTİ. İSTEYEN OLURSA TABİ..ONUN GİTMESİ BELKİ GERİDEKİ GENÇLERE YARAR DA BİR İKİ TANESİ ADAM OLUR.

H
hakan ergül
2 yıl önce

gs ın yaptığı standart işler.her maç öncesi rakibinin en önemli futbolcularını baştan çıkarıp rakibini karıştırmada üstüne yok

U
Uğur t
2 yıl önce

Bunun günahı Ağaoğlu nundur 27 milyon sterlini alıp bu ucubeyi satsa idi hem para kazanır bende bu futbolcu müsfettesinden kurtulur dük şimdi avucunuzu yalarsınız

T
TRABZON61
2 yıl önce

UMUT BOZOK zaten sezon başından beri kadronun dışında değil miydi... Şimdi KADRONUN DIŞININ DIŞINA mı itildi... Yönetim sanki kendini ispatlamak için, laf olsun diye uygulamalar yapıyor...

T
TRABZON61
2 yıl önce

AHMET AĞAOĞLU başkan, Ömür ün önünde eğilip ayakkabı bağcığını bağlayarak TRABZONSPOR un değerine değer kattı... Şimdiki başkan ve hocası Ömür ü ayak ucuyla iterek TRABZONSPOR un değerini hiç ediyor... ARADAKİ FARK BU... Tribünlerin boşluğu da herşeyi anlatıyor...

T
Taraftar
2 yıl önce

Bizim taraftara ne futbolcu ne teknik direktör nede başkan beğendirebirsin onun için her gelen kaçarak gidiyor

H
Hk61
2 yıl önce

Avcı ve yönetime bu konuda tam destek. Haydeeee.

A
Ali Ekici
2 yıl önce

Yazıklar olsun. Kendi evladına sahip çıkamayan yönetime taraftar inanırmı. Tribünlere bak anlarsın bomboş.Birseyi yok etmek çok kolaydır,önemli olan yaşatmayı becerebilmektir.

M
Mehmet sarp
2 yıl önce

Bu zor dönemde disiplinsiz hareket edenler cezasını çekmeli isterse Ronaldo olsun baş cezayı transfer ücretinden kes sat gitsin

A
Avci istifa
2 yıl önce

Avci kadrodisi kalabiliyor mu?

T
TRABZON61
2 yıl önce

Ömür ü o rakamlara çıkartan AĞAOĞLU dur.. yani sevabı ona... GÜNAH ı DOĞAN a yazar... Bunu o kafanıza sokun...

R
Ramazan
2 yıl önce

GS maçı için kadro dışı haftaya oynarlar merak etmeyin.yaşasın şike..