Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 17. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Bodrum FK'yı konuk etti ve 1-0 galip sahadan ayrıldı.
Bordo mavililerde Teknik Direktör Şenol Güneş müsabaka sonrası yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı:
"Her maç kendi içinde değerlendirmeli. İstanbul'daki maçın oyun yapısı farklıydı, bugünkü farklı. Hücum anlayışımız iyi ama pas isabeti ve hızımız düşük. Fazla pozisyon bulmakta zorluk çektik. Çıkarken de basit kayıplarla rakibe şans verdik.
Rakip o kadar pozisyon bulamazdı. Hücumda yakaladığımız pozisyonlar var ama onları artırmamız gerekiyor. Arkaya sızmayı bir tane Cihanla yaptık. Daha fazla yapabilirdik. Rakip sahada oynamak yetmiyor. Rakibin zaaflarını kullanacak beceriler yapamadık.
İkinci yarıda da sabırlı oynamak durumdaydık. Oyunların kazanma isteği sonuna kadar devam etti. Hatalarımız oluyor ama bugün kazanmış olmak önemliydi. Oyun üstünlüğü var ama pozisyon üstünlüğü daha fazla olabilirdi.
Rakibe az pozisyon vermeliydik. Bunlar eksiklerimiz. Gol yemeden maçı bitirdik. Enteresandır... Başka gollerde atabilirdik. Bu zor dönemde... Oyuncuların üstünde bir yük var. Baskıyı hissediyorlar. Hiç yapmayacakları pas hatası olabiliyor. Bu maçın kazanılması artı bir değer. Tekrardan çıkış yapmak için önemli bir başlangıç olduğunu düşünüyorum.
Ali Şahin genç bir futbolcu. Pozisyon bilgisi bakımından sıkıntısı var. Kaybettiği top olsun, İstanbul'daki maç olsun... Zaman zaman iyi işler yapıyor ama üst düzey oynadığınız zaman topu çok iyi kullanıp, pozisyon olmanız lazım. Orta sahayı bozmamak için Ali ile başladık. Sarı kart gördü. Bazen kontrolsüz girebiliyor. zaten ilk faulde kartı görüyoruz.
O kadar zaman geçti, kimseye gösterilmedi. Mendy'e kart gösterip, onu cezalı duruma düşürdü. Sanki haberli geldi. Federasyonla ilgili daha konuşmayacağız. Her konuşmada oyuncu kaybediyoruz."
Tüm Yorumlar (13)
Doğru
1 yıl önceDefol git hangi maç varlık gösterdin oyun planın bile yok hep laf
TS
1 yıl önceTFF MHK , PEDRONUN FÜZESİNİ İPTAŞ EDEMEDİĞİ İÇİN VAR CISI VS MORALLERİ BOZULMUŞTUR
Erzoo
1 yıl önceŞenol, senden bize yar olmaz, bu maçta da Allah bize yardım etti.
Oflu
1 yıl önceBunlar Trabzon düşmanı ve bunun böyle olmadığını bu dünyadaki hiç kimse beni inandıramaz.
niketre
1 yıl önceali şahinde ne buldunuz da trabzonsporda oynuyon.3. lig topçusu....az daha maçı gene veriyordu....
TS 61
1 yıl önceŞenol hoca,adamlara el uzatılır selam verilir.
Ali Altun
1 yıl önceKüme düşme maçında rakibimizi yendiğimiz için seviniyoruz. Şampiyonluk ve Avrupa'da başarı için çıktığımız bu yolda. Düştüğümüz duruma bakın . Yönetimi tebrik ediyorum.
Yılmaz
1 yıl önceO, federasyon değil, fenerasyon oldu artık.
Aydın yaman
1 yıl önceTebrikler ts Uğurcan kardeşimize de Görele kızılay
Yıllar
1 yıl önce4 net pozisyonu var karşı karşıya Bodrum'un.. Dördü de gollük..atamadilar..Hoca senin TS gibi bi derdin yok..olduğu kadar olmadığı kader
Hasan
1 yıl önce40 bin kişinin önünde hakem yine çok çok taraflıydı. Rakip maçı yavaşlatırken problem yok ama ilk fırsatta Mendy'yi sarı katla cezalandırdı haftaya yok. Ali Şahini ilk pozisyonda sarı ile cezalandırdı. Banzaya yapılan diz penaltıydı vermedi. Trabzonspor ile derdiniz ne. TFF başkanı İHO, MHK yı istifa ettiremiyorsan sen istifa et. Adam gibi fit
Fatih Türkgenç
1 yıl önceMendy okartı sonuna kadar hak etti Beyinsiz herif.haftaya en önemli maçlardan birini oynayacaz me mendy yok. Gelde patlama
Ahmet bey
1 yıl önceSayın güneş volkan olayında hiç konuşmasaydın daa iyi olurdu.