Trabzonspor, Türkiye Kupası A Grubu mücadelesinde Alanyaspor'u konuk ediyor.
Bordo mavili takımda Teknik Direktör Şenol Güneş, Alanyaspor maçı öncesi değerlendirmelerde bulundu.
Güneş'in açıklamaları şu şekilde:
Ligde bulunduğumuz yerden rahatsızız. Oyun olarak gelişim göstersek de yeterli puanları alamadık. Kritik maçlarda dış sahada kayıplar oldu.
Bugün kupaya başlıyoruz. Geldiğimden beri söylüyorum. Oyunu geliştirirken kazanmak için oynayacağız. Ligde Alanya'ya kaybetmiştik. Bizim için sürpriz olmuştu. İlk yarıda iyi, ikinci yarıda kötü oynamıştık. Bugün iyi oyunla kazanmak istiyoruz.
Okay ve Dragus yok. Savic bugün geldi ama sahada olmayacak. Okay ve Savic antrenmanlara başlar. Eren'in de hafif adale gerginliği vardı.
Enis olsa onla başlayabilirdik. Banza oynuyor, alternatif olarak Poyraz var. Tony'i gidişata göre kullanacağız. Eldeki en iyi 11 ile sahaya çıkıyoruz.
Tüm Yorumlar (12)
Hasan Talha
1 yıl önceSattık demiyor
Mustafa
1 yıl önceMilletlen dalga Geçiyorlar. Satıtig demiyorlar.
Türk
1 yıl önceHâlâ boş konuşuyorsun Şenol Güneş.Erende ne var? Yaa bırak bu işleri.
Erol
1 yıl öncePoyraz gosun.......
Oflu
1 yıl önceErmeni 7 milyon Euradan daha az fiyata satan Trabzonspor'a ihanet etmiş demektir.
Kuzey
1 yıl önceBulunduğunuz yerden rahatsızsınız çünkü orayı bile hakedecek bir oyun oynamıyorsunuz.
Oflu
1 yıl önceEren'i 7 milyon Eurodan daha az fiyata satan Trabzonspor'a ihanet etmiş demektir.
Remzi
1 yıl önceHocam bizde ne sağbek var nede solbek hele ortasaha tam bir mehter takımı yürüyerek oynamaya çalışıyorlar…
61 TS
1 yıl önceHOCA, KUSURA BAKMA FUTBOLDAN SOGUTTUN SAMSUNU ALANYA YI GÖZTEPE YENEMEYEN YENMEK İÇİN TAKTİK YOK YAW SANKİ BUNDESLİGA SERİ A DA OYNUYOR, GÖNDER ŞU OZANI YETER
CAPT,M,D,
1 yıl önceBİR OYUNCU BAŞARILDIR DEĞİLDİR HERKESİN YORUMU FARKLI OLABİLİR,VE HER GÖRÜŞEDE SAYGI DUYULMALIDIR,BİR OYUNCU MİLLİ TAKIM OYUNCUSU İSE VE MALUM İSTANBUL TAKIMINA SATILIYORSA ARTIK TS TARAFTARI OLMANIN MANTIĞI YOK DEMEKTİR, SATILDIĞINI ÖĞRENDİĞİM AN TS TARAFTARLIĞIMI NOKTALAYACAĞIM,,
HAHAHA
1 yıl önceŞenol, Ereni kadro dışı bırakacaktı ama yönetim izin vermedi ve sonuç olarak Eren satıldı. Erenin satılmasına sevindim, bize fayda sağlamayan kime giderse gitsin umursamam. Çünkü futbol aynı zamanda ticarettir, işi biten gönderilir. Bu takımdan ilk gitmesi gereken kişi Şenol'dur. Ardından E. Doğan ve ekibi gitmelidir. Ts, tarihinde hiç bu kadar aciz ve ezik olmamıştır. Maalesef Ts sahipsiz bırakılmıştır. Yazık!
bursa61
1 yıl önceErenın takıma hıc bır katkısı olmadıgı gıbı takım onun yuzunden sureklı elfrenı cekık hareket edıyor. ınsallah ondan kurtuluruz.bır de orta sahada kullnılmaya calısılan Umut gunes denılen zatın futbolla ılgısı yok. onun da uzaklastırılması lazım.