| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ocak 2025 17:41 Güncellenme tarihi: 08 Ocak 2025 17:53

Trabzonspor'da Güneş açıkladı! Eren Elmalı neden kadroda yok?

Trabzonspor'da Şenol Güneş, Alanyaspor maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Türkiye Kupası A Grubu mücadelesinde Alanyaspor'u konuk ediyor.

Bordo mavili takımda Teknik Direktör Şenol Güneş, Alanyaspor maçı öncesi değerlendirmelerde bulundu.

Güneş'in açıklamaları şu şekilde:

Ligde bulunduğumuz yerden rahatsızız. Oyun olarak gelişim göstersek de yeterli puanları alamadık. Kritik maçlarda dış sahada kayıplar oldu.

Bugün kupaya başlıyoruz. Geldiğimden beri söylüyorum. Oyunu geliştirirken kazanmak için oynayacağız. Ligde Alanya'ya kaybetmiştik. Bizim için sürpriz olmuştu. İlk yarıda iyi, ikinci yarıda kötü oynamıştık. Bugün iyi oyunla kazanmak istiyoruz.

Okay ve Dragus yok. Savic bugün geldi ama sahada olmayacak. Okay ve Savic antrenmanlara başlar. Eren'in de hafif adale gerginliği vardı.

Enis olsa onla başlayabilirdik. Banza oynuyor, alternatif olarak Poyraz var. Tony'i gidişata göre kullanacağız. Eldeki en iyi 11 ile sahaya çıkıyoruz.

 

 

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hasan Talha
1 yıl önce

Sattık demiyor

M
Mustafa
1 yıl önce

Milletlen dalga Geçiyorlar. Satıtig demiyorlar.

T
Türk
1 yıl önce

Hâlâ boş konuşuyorsun Şenol Güneş.Erende ne var? Yaa bırak bu işleri.

E
Erol
1 yıl önce

Poyraz gosun.......

O
Oflu
1 yıl önce

Ermeni 7 milyon Euradan daha az fiyata satan Trabzonspor'a ihanet etmiş demektir.

Tüm Yorumlar (12)

H
Hasan Talha
1 yıl önce

Sattık demiyor

M
Mustafa
1 yıl önce

Milletlen dalga Geçiyorlar. Satıtig demiyorlar.

T
Türk
1 yıl önce

Hâlâ boş konuşuyorsun Şenol Güneş.Erende ne var? Yaa bırak bu işleri.

E
Erol
1 yıl önce

Poyraz gosun.......

O
Oflu
1 yıl önce

Ermeni 7 milyon Euradan daha az fiyata satan Trabzonspor'a ihanet etmiş demektir.

K
Kuzey
1 yıl önce

Bulunduğunuz yerden rahatsızsınız çünkü orayı bile hakedecek bir oyun oynamıyorsunuz.

O
Oflu
1 yıl önce

Eren'i 7 milyon Eurodan daha az fiyata satan Trabzonspor'a ihanet etmiş demektir.

R
Remzi
1 yıl önce

Hocam bizde ne sağbek var nede solbek hele ortasaha tam bir mehter takımı yürüyerek oynamaya çalışıyorlar…

6
61 TS
1 yıl önce

HOCA, KUSURA BAKMA FUTBOLDAN SOGUTTUN SAMSUNU ALANYA YI GÖZTEPE YENEMEYEN YENMEK İÇİN TAKTİK YOK YAW SANKİ BUNDESLİGA SERİ A DA OYNUYOR, GÖNDER ŞU OZANI YETER

C
CAPT,M,D,
1 yıl önce

BİR OYUNCU BAŞARILDIR DEĞİLDİR HERKESİN YORUMU FARKLI OLABİLİR,VE HER GÖRÜŞEDE SAYGI DUYULMALIDIR,BİR OYUNCU MİLLİ TAKIM OYUNCUSU İSE VE MALUM İSTANBUL TAKIMINA SATILIYORSA ARTIK TS TARAFTARI OLMANIN MANTIĞI YOK DEMEKTİR, SATILDIĞINI ÖĞRENDİĞİM AN TS TARAFTARLIĞIMI NOKTALAYACAĞIM,,

H
HAHAHA
1 yıl önce

Şenol, Ereni kadro dışı bırakacaktı ama yönetim izin vermedi ve sonuç olarak Eren satıldı. Erenin satılmasına sevindim, bize fayda sağlamayan kime giderse gitsin umursamam. Çünkü futbol aynı zamanda ticarettir, işi biten gönderilir. Bu takımdan ilk gitmesi gereken kişi Şenol'dur. Ardından E. Doğan ve ekibi gitmelidir. Ts, tarihinde hiç bu kadar aciz ve ezik olmamıştır. Maalesef Ts sahipsiz bırakılmıştır. Yazık!

B
bursa61
1 yıl önce

Erenın takıma hıc bır katkısı olmadıgı gıbı takım onun yuzunden sureklı elfrenı cekık hareket edıyor. ınsallah ondan kurtuluruz.bır de orta sahada kullnılmaya calısılan Umut gunes denılen zatın futbolla ılgısı yok. onun da uzaklastırılması lazım.