| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Mayıs 2025 17:06 Güncellenme tarihi: 10 Mayıs 2025 18:50

Fatih Tekke "oyuncularımdan beklentim" diyerek açıkladı! "Trabzonspor'da her futbolcu..."

Trabzonspor'da Teknik Direktör Fatih Tekke Galatasaray maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 35. hafta mücadelesinde Papara Park'ta Galatasaray'ı ağırlıyor.

Bordo mavili takımda Teknik Direktör Fatih Tekke müsabaka öncesi değerlendirmelerde bulundu.

Tekke'nin açıklamaları şu şekilde:

"Öncelikle Anneler Günü kutlu olsun."

"Bizim her maçımız zor geçiyor. Kupa finali öncesindeki bu zorlu maçta, teknik olarak yapmam gereken şey, beklenen 11’i sahaya çıkarma olasılığını artırmaktı. Rotasyon yaptık ama bu maça iyi hazırlandık. Türkiye ligi seviyesinin üzerinde bir kadroya karşı oynayacağız. Biz ise geldiğimiz noktada zaman zaman iyi oyunlar sergiledik.

Top rakipteyken de iyi oynayabilecek bir 11 ile sahadayız. Maç 60. dakikaya kadar istediğimiz gibi giderse, kulübedeki oyunculara da süre vermek istiyorum. Bu sezonun bizim için en değerli maçı Türkiye Kupası finali. Normalleşmeyi sağladık; eğer finali kazanırsak, büyük bir iş başarmış olacağız. Bu başarı transfer sürecinde de etkili olacak. Bu maçta rotasyon yaptık ama sahadaki oyuncular da bizim takımımızın bir parçası. Her maç, her oyuncu için bir fırsattır. Umarım moral kazanacağımız bir maç olur."

"Bu maç ile Çarşamba günkü maç bambaşka olacaktır. Galatasaray bugün tam takım sahada. Ekstra söylemem gereken şey, birebirleri iyi oynamamız lazım. Ayrıca geçiş oyunlarında dikkat etmek gerek. Trabzonspor forması giyen her futbolcu cesur olmalı. Oyuncularımdan da beklentim bu."

 

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
TS
1 yıl önce

Fatih, bu kadro inşAllah msçı kazanır rezil kepaze etmez TS formasını.

T
TS 61
1 yıl önce

Madem böyle kadro çıkaracaksın oynat Arda kemal boran Salihi Bican oynat diyelim bravo fatih.

U
Uzaktaki TS'li
1 yıl önce

60. Dk 5 -0 olur kenardan messiyi Ronaldo'yu sürsen beyhude. Çile bülbülüm çile

M
Mimera
1 yıl önce

Hezimetin mazereti hazır!

I
Iaz
1 yıl önce

Ulan nasil kadro seni zaten ligdede kupadada ezecek adam gibi kadro cikar rezil edeceksin bizi

Tüm Yorumlar (16)

T
TS
1 yıl önce

Fatih, bu kadro inşAllah msçı kazanır rezil kepaze etmez TS formasını.

T
TS 61
1 yıl önce

Madem böyle kadro çıkaracaksın oynat Arda kemal boran Salihi Bican oynat diyelim bravo fatih.

U
Uzaktaki TS'li
1 yıl önce

60. Dk 5 -0 olur kenardan messiyi Ronaldo'yu sürsen beyhude. Çile bülbülüm çile

M
Mimera
1 yıl önce

Hezimetin mazereti hazır!

I
Iaz
1 yıl önce

Ulan nasil kadro seni zaten ligdede kupadada ezecek adam gibi kadro cikar rezil edeceksin bizi

D
Dursun
1 yıl önce

Sana güvenip maça gelenlere yaptığın saygısızlık oldu olacak u 19 la çıksaydın…

6
61ts
1 yıl önce

Yaptığın kadroyla ne kadar tecrübesiz olduğun kanıtı sende çok sürmez Fatih hoca

N
NDedi
1 yıl önce

galatasaray tam kadro maça çıkıyor fatih tekke efendi daha önce çalıştırdığın gereksiz takımlarla trabzonsporu karıştırıyorsun herhalde trabzonspor 4 büyüklerin en büyüğüdür…biz sahaya yenmek için çıkarız aklını başına al. Karıştırma

A
Ali Altun
1 yıl önce

Fatih hoca kadroda aslar yok. Kupayı düşünüyorsan hata yapiyorsun

V
Vatandaş
1 yıl önce

Arkadaşlar takımın kahir ekseriyyeti kalitesiz, hemde laçka, gevşek futbolcular. Bu durumda bizim için kayıp sezonun en büyük fırsatı kupa finali . Dolayısıyla akıl ve mantık gereği kaliteli futbolcuları kupa finaline saklamak, mevcut şartlarda en iyisi ve akıllıca olanı.

O
Oflu
1 yıl önce

Hocam, bu kalitesiz oyunculardan hiç bir beklentin olamaz.

T
TS international
1 yıl önce

Bu ne bicim teknik direktör. Adam daha mac baslamadan yenilgiyi kabul etmis, yedek kadro ile cikiyor. Sen bu kafayla kupayi hayalinde görursun!

D
Dadaş fırtına
1 yıl önce

Fatih Tekke eğer sen Trabzonsporu gerçekten seviyorsan bir an önce bırak takımı daha fazla perişan etme. Bu iş senin işin değil

N
NDedi
1 yıl önce

trabzonsporun maçlarını bize izlememeyi nasıl başardınız?? fatih tekke zannediyor ki gs kupaya fazla asılmaz şuraya yazıyorum eğer seni darmadağın yapmazsa ben futbolu bilmiyorum.Trabzonsporu sıradan bir takım hüviyetine soktunuz.sen adam olsan onurun gururun olsaydı adam gibi kadroyla taraftarın önünde maça çıkardın.iki süslü kelimeyle adamlık olmuyor trabzonsporluların onurlarıyla oynayanlar trabzonspor üzerinden ellerini çeksinler.

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Aldınmı boyunun ölcüsünü Tekke. Seni nasıl seyircinin gazını almak için getirdiler buraya. Çok istedi birtakım taraftar seni buraya. Eee alabildinmi seyircinin gazını bari

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Tamam da hoca gs aynı kadroyla kupaya çıkacak.Neyi saklıyorsun kupaya