Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 30. hafta mücadelesinde Fenerbahçe'ye konuk oluyor.
Bordo mavili takımın Ülker Stadı'nda Fenerbahçe ile kozlarını paylaşacağı müsabaka 19.00'da başlayacak.
Trabzonspor'da Teknik Direktör Fatih Tekke müsabaka öncesi değerlendirmelerde bulundu. Tekke'nin açıklamaları şu şekilde:
Zor bir maç oynadık. Üç maçımız da zorlu geçti. Kupada yorulduk. Sakat ve cezalı oyuncular vardı. Tony iyileşti, bu güzel. Savic oynamak istedi; hazır olmamasına rağmen bunu arzuladı.
Top bizdeyken doğru işler yapmaya çalışıyoruz. Takım savunmasında problemler var. Çalışmaya ve tekrara ihtiyaç duyuyoruz.
Hangi koşullar olursa olsun, iki büyük camia karşı karşıya geliyor ve bu her zaman zor olur. Normalleşmemiz lazım. Puan ve puanlar için çok mücadele etmemiz gerekiyor. Kupa hayalimiz var; burada da kazanmak için oynayacağız.
"Antrenmanda iyi oynarsanız, maçta da iyi oynarsınız" prensibini benimsiyorum. Oyuncularım iyi çalışıyor. Bugün biraz daha dinamik ve baskı yapacak, hızlı oyuncuları tercih ettik. İsimden bağımsız olarak herkes maça hazır. Umarım hak eden kazanır.
Fenerbahçe, son 15 maçta oynamadığı 4'lü formasyonla sahaya çıkıyor. Buna da çalıştık ama açıkçası beklemiyorduk. Evet, taktikler ve oyuncuların performansı önemli. Fakat taraftarın görmek istediği öncelikle inat. Forma için mücadele eden bir takım görmek istiyorlar. Oyuncuların genel hatlarıyla pozitif olduğunu söyleyebilirim.
Tüm Yorumlar (18)
Yalnız TS
1 yıl önceMalesef bu maçtan umudum yok
TS 61
1 yıl önceGELECEK ŞUANDAKİİ MEVCUT STOPER O.SAHA SANTROFOR LA YENİ SEZONA BAŞLANMAZ HAZIRLIK DÖNEMİNDE YENİ SEZONDA 2 STOPER 2 O.SAHA 1 SANTROFOR NET SOL VE SAG AÇIK TRANSFERLERİN OLMALI HEDEFLER BÜYÜK AMA SKAN DRAGUS LINS MENDY OZAN SERDAR BATAGOV VB OLMAZ DAHA İYİLERİ ŞART ŞİMDİDEN BULINMALI ÖRNEKLERİ HAMŞİK VİTOR VAKAME(İLK SEZONLARI GİBİ) CORNELİUES SORLOTH VB BULUNMALI ALINMALI
Canca53
1 yıl önceAynen benimde umudum yok inşallah yanilirim ama sende diğer iki hoca gibi konuşmaya başladin fatih unutma ki iki maç üstüste kaybedersen sana olan sevgimizde biter fatih sana güvendik seni istedik ama gidişat seninde gidiçi olduğun yonde futbol oynatiyorsun unutma
Murat
1 yıl önceDragon mah. Maçında bile oynamaz
Oflu
1 yıl önce2. Lig ekibi İskenderunspor'u yenemeyen kalitesiz bir takım Feneri nasıl yensin. 5 yemez sek bizim kalitesiz takım için çok büyük başarı sayılır.
Bayro
1 yıl önceDerhal kovulmalısın seninle trabzonspor eziliyor resmen. Sen hoca degilsin
Sebahattin
1 yıl önceGeçen hafta yazdım. Fatih anca amatörce.. Sıkan ne yaptı bu adama? Anlamıyorum. Fatih, burası ego kasacağın yer değil. Arif ne iş? Bu maça mı sakladın? Okay... Fatih'in kapasitesi bu! Başkan kümeye düşüyoruz. İmdaaat!
Cengiz nas
1 yıl önceHocam sende bu işi yapamadın bence futbolda yok oyunda azda olsa bir şeyler katman Lazımdı 1 .0 dan ilk yarı 4.1 devam eden maç ayıptır günahtır.yine si ir yine hüsran bu ne dır ya ..yabancı hoca şart kaliteli
Keleş Ahmet
1 yıl önceSol ayaklı adamları çıkarıp, kuru yerde sele giden Serdar gibi futbolcu çakmasını sol beke almak hangi teknik direktör vizyonu !!!!
yazık
1 yıl öncehaddini bilmeden haddini bildirdiler. Takım en azından oyun oynuyordu oda kalmadı.
Sebahattin
1 yıl önceFatih, evine! Wakame nasıl oynamaz? Adamı bastonla oynat, yine oynat. Elinde bir adam var, o da yedek.
Ertug
1 yıl önceFatih hocam sen bu takımın hocası olamazsın ,sahaya çıkardığın 11 i çok mu düşündün merak ediyorum.Buyuk takım çalıştırmak büyük hocaların işidir.İnsallah gelecek sene bu takımı sana bırakmazlar
Ahmet NAİR
1 yıl önceŞenol Güneş geldiğinde de söylemiştim, Fatih için TS hocalığı erken. Böyle bir maçta defansın yarısını maçın yarısında değiştiriyorsan doğru kadro ile maça çıkmamışsın demektir. Arif, Fener maçında ilk 11 oynayacak futbolcu mu? Senden de bir şey olmayacağını gördük Fatih. Kupayı al da sezon sonu ayrıl git.
Tekkemekke
1 yıl önceFatih tekke abi iyi bir abimiZsin sen teknik adam olamazsın maçı okuman sıfır, taktik maktik sıfır, böyle bir taktik ilk defa gördüm sanki mahalle maçına çıkıyorsun. 1 sıfırın üzerine yatıyorsun da yemeZ morinyo,... Sen daha çoook ekmek Yemen lazım. Şahsiyetini seviyorum ama parayı sen alıyorsun kusura bakma
Trabzonsporlu
1 yıl önceFatih Hocam, tek kelime ile REZİLSİNİZ.
Ts61
1 yıl önceKendine yazık ettin. Aynaya bakmadan TS'a gelme inadın, olmayan kariyerini bitirdi. İnsan kendi çapını, kapasitesini, yeteneğini bilir ve boyunu aşan işlere talip olmaz. Olursan böyle altında kalırsın işte. TS'u 1.lige düşüren teknik direktör olarak tarihe geçersin. Şenol Güneş geleceği gördüğü için problem çıkarmadan sessiz sedasız ayrıldı. Sen işin sonunu hesap etmeden, tecrübesizlik ve kişisel ego nedeniyle, balıklama daldın. Oynattığın futbol, aldığın sonuçlar ortada...
Yalcinx5
1 yıl önceSenden hoca filan olmaz bu tarihi not edin bu takimi kume dusurur fatih tekke
Akcaabatli
1 yıl önceA.avci S.günes F tekke Görler sagirlar birbirini agirlar E.dogan pis kokuyorsun Istifa istifa istifa istifa istifa