| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Aralık 2024 23:20 Güncellenme tarihi: 16 Aralık 2024 23:42

Trabzonspor'da Banza'dan Galatasaray'ın penaltısı için flaş sözler! "Düşünülmesi gerek"

Trabzonspor'da Banza, Galatasaray mağlubiyeti sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 16. hafta mücadelesinde deplasmanda Galatasaray'a konuk oldu ve sahadan 4-3'lük mağlubiyetle ayrıldı.

Trabzonspor'da Banza müsabaka sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Banza'nın açıklamaları şu şekilde:

Kazanmak için fırsatlarımız oldu. Kazanabileceğimiz durumları oluşturduk ama kazanamadık.

Galatasaray'ın 2. golü, penaltı. Faul yok, dolayısıyla penaltı yok. Bunun üzerine düşünülmesi gerek.

Kaybettiğimiz için üzgümüz ama asla pes etmeyeceğiz.

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Ertuğrul Doğan, Şenol Güneş ve teknik ekibi maç sonu gelmeyin istifa edin oralarda kalın taksitle ben otel paranızı veririm, istifa...

B
Bayro
1 yıl önce

Ya defolun gidin be pes etmeyecekmis defolun gidin.

O
Oflu
1 yıl önce

Banza çok haklı, bizim kalitesiz takım için müthiş bir sonuç. 5 golden az gol yedik. Seneye 1 ligde şampiyonluğa oynarız artık.

G
Genco61
1 yıl önce

Hacıosmanoğlu geldikten sonra hızla kümeye doğru gidiyoruz, çok manidar...

E
Erkan
1 yıl önce

Trabzonspor ligden çekecek herif gibi birine ihtıyacımız var bu satılıklar başka türlü düzelmez çünkü şike hakemlerle yapılıyor göz önünde verilen uyduruk penaltıya bakın