| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 03 Mayıs 2025 17:05 Güncellenme tarihi: 03 Mayıs 2025 17:05

Trabzonspor'da 5 oyuncuya talip var! Resmen açıklandı

Trabzonspor'da 5 oyuncu için ciddi teklifler olduğu Başkan Ertuğrul Doğan tarafından açıklandı.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, bordo-mavili kulübün Mayıs ayı olağan Divan Genel Kurulu Toplantısı’nda önemli açıklamalarda bulundu. Konuşmasında kulübün mali yapısı, projeleri ve geleceğe dair planlarını detaylandıran Doğan, camianın kenetlenmesi gerektiğine vurgu yaptı.

2021-2022 sezonunda şampiyonluğa ulaşan kadrolarının yaklaşık 35 milyon avro seviyesinde olduğunu hatırlatan Doğan, "O dönemde Fenerbahçe'nin kadro maliyeti 40 milyon avro civarındaydı. Aramızda devasa farklar yoktu. Ancak bugün rakiplerimiz bütçelerini 4-5 katına çıkardı. Biz hâlâ 35 milyon avroyu ödemekte zorlanıyoruz. Gelirlerimiz sınırlı. Bu dengeyi kurmak zorundayız” ifadelerini kullandı.

Hayata geçirmeyi planladıkları projelerin yaklaşık 3 yıllık bir süreci kapsadığını belirten Başkan Doğan, camiaya da çağrıda bulundu:
“Bu süreçte kenetlenmemiz şart. Yönetim olarak elimizden geleni yapıyoruz ama sorunlar tek başına çözülemez. Gelir-gider dengesinin sağlanması şart. Elimizde 5 oyuncuya ciddi teklifler var. Umarım satışlardan önemli gelirler elde ederiz. Aynı zamanda yeni sponsorluk görüşmelerimiz de sürüyor. Burada ne biliyorsam samimiyetle anlattım. Evet, bazı konuları çözdük ancak sorunlar bitmedi. Bu yük sadece bizim değil, tüm Trabzon’un yükü. Trabzonlu iş insanlarının, siyasilerin desteği şart. Eğer bu dayanışma sağlanırsa Trabzonspor, borçlarından arınmış ve rakipleriyle rekabet edebilir bir yapıya kavuşur. Aksi halde, taşıma suyla değirmeni döndürmeye çalışırız.”

Transfer sürecinde zaman zaman hatalar yapıldığını kabul eden Doğan, sözlerini şu çarpıcı ifadelerle tamamladı:
“Transferde yanlışlar oldu, bunu inkâr etmiyorum. Ama biz şunu da yapabilirdik: Bankalar Birliği borcunu ödemeyip, gidip Osimhen’e ‘Galatasaray’a 15’e gittin, biz 20 verelim, bize gel’ diyebilirdik. Fakat bu çözüm değil. Böyle hamleler yapılabilir, evet, ama sonuç alınamaz.”

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
1 yıl önce

Başkan Bey…Sözleriniz asla inandırıcı değil.Transferde zaman zaman hatalarınız olmadı.Çoğunlukla hep hatalarınız oldu.Döneminizde yapılan Transferlerin 9/10 u yanlış.Alırken para ver al.Gönderirken para ver gönder.50 Transferden doğru olan 5 Transfer sayabilirmisiniz ? Sn Başkan gönderdiğiniz Teknik adamı kurtarıcı diye geri getirdiniz.Yahu iyiyse neden gönderdiniz.Yok eğer kötüyse neden aldınız.Siz gelirken bu klübün borcu ne kadar dı..Şimdi ne kadar ? BU SORULARA DÜRÜSTÇE CEVAP VERİRMİSİNİZ ?

T
Tolga
1 yıl önce

Bunlar Uğurcan, Malherbe, batagov, mendy,ve enestir

O
Oktay
1 yıl önce

Sponsor gelirlerini artırmak istiyorsak, saha içinde en azından zirve yarışının içinde olan bir Takım kurmak gerekli. Yoksa orta sıralarda, hatta küme düşme otasına giren bir Takıma neden Sponsor olsunlar?

A
Alp
1 yıl önce

Onachuyu ve Hamsik gibi bir futbolcu alabilseydiniz suan çok farklı bir tablo çok farklı şeyler konuşuyorduk.Bu taraftar Sizlerden 10 kalitesiz transfer yerine 3 üst düzey futbolcu alıp başarı bekliyor Sezon açılışından önce transferler mutlaka bitirilmelidir şampiyonluk istiyorsak!!!!

M
Murat Baş
1 yıl önce

Bedelli yaparsin her sene rahat ol başkan nasıl olsa hesap soran yok

Tüm Yorumlar (8)

V
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
1 yıl önce

Başkan Bey…Sözleriniz asla inandırıcı değil.Transferde zaman zaman hatalarınız olmadı.Çoğunlukla hep hatalarınız oldu.Döneminizde yapılan Transferlerin 9/10 u yanlış.Alırken para ver al.Gönderirken para ver gönder.50 Transferden doğru olan 5 Transfer sayabilirmisiniz ? Sn Başkan gönderdiğiniz Teknik adamı kurtarıcı diye geri getirdiniz.Yahu iyiyse neden gönderdiniz.Yok eğer kötüyse neden aldınız.Siz gelirken bu klübün borcu ne kadar dı..Şimdi ne kadar ? BU SORULARA DÜRÜSTÇE CEVAP VERİRMİSİNİZ ?

T
Tolga
1 yıl önce

Bunlar Uğurcan, Malherbe, batagov, mendy,ve enestir

O
Oktay
1 yıl önce

Sponsor gelirlerini artırmak istiyorsak, saha içinde en azından zirve yarışının içinde olan bir Takım kurmak gerekli. Yoksa orta sıralarda, hatta küme düşme otasına giren bir Takıma neden Sponsor olsunlar?

A
Alp
1 yıl önce

Onachuyu ve Hamsik gibi bir futbolcu alabilseydiniz suan çok farklı bir tablo çok farklı şeyler konuşuyorduk.Bu taraftar Sizlerden 10 kalitesiz transfer yerine 3 üst düzey futbolcu alıp başarı bekliyor Sezon açılışından önce transferler mutlaka bitirilmelidir şampiyonluk istiyorsak!!!!

M
Murat Baş
1 yıl önce

Bedelli yaparsin her sene rahat ol başkan nasıl olsa hesap soran yok

X
X
1 yıl önce

Alırken yüksek fiyata satılırken dip fiyata satılan futbolcu sayısı fazla acaba fiyatına alınmıyor mu bunu çözmek gerekir yada biz ticaret yapmasını bilmiyoruz aynı kişilerin kendi şirkerleri neden zarara uğramıyor bununda gözden geçirmeleri gerekir

S
Sertaç
1 yıl önce

Klübü tüm tesisleriyle birlikte İstanbula taşıyın yeterli. Trabzonspor, Trabzon'a fazla geliyor. Önceki yıllarda küme düşme seviyelerine gelen Galatasaray taraftarı her maçta stadı doldururken bizim Trabzon taraftarı yeni aşıklar gibi takıma trip atıyor. Elalem, memleketi olmamasına rağmen İstanbulun 3 büyüklerine canı gönülden bağlıyken bizim taraftar ha bire takımı yalnızlığa terk ediyor. Eğer takım İstanbula taşınırsa o zaman Trabzonsporun kıymetini anlar bizim insanımız.

S
Savaş çelik
1 yıl önce

İki golcü istiyoruz hocam sorlot ve Taşlıça alın sampiyon olalim