| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Haziran 2025 11:04 Güncellenme tarihi: 16 Haziran 2025 11:16

Trabzonspor'a Gronbaek transferinde kötü haber!

Trabzonspor'a, Albert Gronbaek transferi için olumsuz yanıt geldi.

Trabzonspor'da yeni sezon için transfer mesaisi sürüyor.

Bordo mavili takım, Rennes forması giyen Danimarkalı 10 numara Albert Gronbaek için temaslara başlamıştı. 

Trabzonspor'un önerdiği bonservis bedelinin yetersiz bulunduğu ifade edilirken, fiyat artırılması yönünde talepte bulunulduğu kaydedildi.

Yaşanan gelişmeler sonrası Trabzonspor'un, Albert Gronbaek için yeni bir teklif yapıp yapmayacağı ise merak konusu.

Albert Gronbaek, geçtiğimiz sezon Fransa Lig 1'de 16 maçta 2 gol ve 1 asistlik performans göstermişti.

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Korfezli
1 yıl önce

Trabzonspor yönetiminin en büyük hatası,sucuz alayım diye transfer edeceği futbolcular için değerinin çok altında fiyat önermesi, cazibe oluşmaması ve karşı tarafın bu durumda bir şekilde rencide edici olması..

K
kutup yıldızı
1 yıl önce

Bunların kimseyi alacağı yok para edecekleri satacak onunla gidecek çöplerin parasını verecekler seneye en dipte şampiyonluk beklerler

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz takıma niye gelsinler.

T
Ts612828
1 yıl önce

3 günde bir transfer haberlerine bakıyorum. En ufacık bir gelişme yok. Bunların adam gibi transfer yapacağıda yok. Yeni bir çile sezonuna hazır olun Trabzonspor taraftarı.

E
Erdem
1 yıl önce

Transferden medet ummak, transfer transfer, başarı kurallar ve kurallara riayet etmekle gelir. Mesela ülkemizde çok güzel kurallar var ama kimse uymaz ki. Ağaoğlu geldi kendinden önceki yönetimi sıvadı rezil etti, sonra tavan maaş belirledi,, 1.5m€. Sonra ucuz ve kaliteli futbolcular geldi. Alt yapıdan yararlandı. Şimdi Erto hangisini uyguluyor. Öyle zaman geldi Ağaoğlu kendi kurallarını terk etti, hersey bitti. İsterseniz Messiyi alın maaşını veremeyeceğiniz için 3. lig topçusu ondan iyi oynar.

Tüm Yorumlar (9)

K
Korfezli
1 yıl önce

Trabzonspor yönetiminin en büyük hatası,sucuz alayım diye transfer edeceği futbolcular için değerinin çok altında fiyat önermesi, cazibe oluşmaması ve karşı tarafın bu durumda bir şekilde rencide edici olması..

K
kutup yıldızı
1 yıl önce

Bunların kimseyi alacağı yok para edecekleri satacak onunla gidecek çöplerin parasını verecekler seneye en dipte şampiyonluk beklerler

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz takıma niye gelsinler.

T
Ts612828
1 yıl önce

3 günde bir transfer haberlerine bakıyorum. En ufacık bir gelişme yok. Bunların adam gibi transfer yapacağıda yok. Yeni bir çile sezonuna hazır olun Trabzonspor taraftarı.

E
Erdem
1 yıl önce

Transferden medet ummak, transfer transfer, başarı kurallar ve kurallara riayet etmekle gelir. Mesela ülkemizde çok güzel kurallar var ama kimse uymaz ki. Ağaoğlu geldi kendinden önceki yönetimi sıvadı rezil etti, sonra tavan maaş belirledi,, 1.5m€. Sonra ucuz ve kaliteli futbolcular geldi. Alt yapıdan yararlandı. Şimdi Erto hangisini uyguluyor. Öyle zaman geldi Ağaoğlu kendi kurallarını terk etti, hersey bitti. İsterseniz Messiyi alın maaşını veremeyeceğiniz için 3. lig topçusu ondan iyi oynar.

ÖĞRENCİ
1 yıl önce

Bu saate kadar bir icraatları olmadığına göre kimse bunlardan iyi sonuç beklemesin. Herkes gene dalgalı bir sezona hazır olsun. Uğurcan gibi bir kurtarıcısı da yoksa sonumuz belli olmaz.

E
emekli
1 yıl önce

Transfer yine geçen yıl gibi hayal kırıklığı olacakmış gibi bir his var içimde.Biz ancak köşede bucakta kalmışları alırız.Seneye yine elden çıkarmaya bakarız.Her yıl bu şekilde devam eder durur.Bu işler zengin işi oldu artık.

V
Vatandaş
1 yıl önce

zaten kimse inanmadı 1 hafta oyaladınız sonra tüh ya olmadı puhahhaa

T
TS-international
1 yıl önce

Bir cok isim söyleniyor, ama gereceklesen hic bir transfer yok, olamazda. Taraftarin agzini sulandirip göz boyayorlar. Sonunda gidip birkac yasli baska takimlarda yer bulamayan oyunculari en iyisi diyerek yutturacaklar. Bosuna hayal kurmayiniz. Takim icin harcanacak tutar ile ancak poan siralamasinda ortalarda bir yer buluruz.