Trendyol Süper Lig ekiplerinden Sivasspor, son günlerde Trabzonspor ile transfer dedikodularının odağında olan golcüsü Rey Manaj’ın sözleşmesini 1.5 yıl daha uzattığını duyurdu.
Bu gelişme, Manaj’ı devre arasında kadrosuna katmayı hedefleyen Trabzonspor için kötü bir haber oldu. İşte detaylar…
SİVASSPOR'DAN REY MANAJ AÇIKLAMASI
Sivasspor, sezon başında transfer ettiği ve kısa sürede takımın önemli isimlerinden biri haline gelen Rey Manaj ile sözleşme yenilediğini açıkladı.
Kulübün resmi duyurusunda, Manaj’ın mevcut sözleşmesindeki "20 maç" maddesinin kaldırıldığı ve 1.5 yıllık yeni bir anlaşma yapıldığı ifade edildi.
BAŞKAN BAHATTİN EKEN’DEN AÇIKLAMALAR
Sivasspor Başkanı Bahattin Eken, yeni sözleşme süreciyle ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Rey Manaj, yalnızca attığı gollerle değil, sahada gösterdiği mücadeleci ruhuyla da Sivasspor camiasının sevgisini kazanmış bir isim. Onunla birlikte takımımızın daha büyük başarılara ulaşacağına inanıyorum. Taraftarımızın desteğiyle Manaj’ın, formamızı daha büyük zaferlere taşıyacağına eminim."
Tüm Yorumlar (6)
Bayro
1 yıl önceFormalarının ne başarısı var acaba daha büyüğüne taşıyacak.
halim
1 yıl öncebos verin . kim alirsa alsin . bize lazim degil . bu dayatma idi . bu federasyon baskaninin ve yardimcisinin bize kazigi olacakti .
adnan
1 yıl öncezaten olacagi buydu bol keseden palavra at dur sonuc yok 35.senedir ay ni hikaye kim gelse desdeksiz salliyor sonuc yine ise yaramaz topcular kadroya aliniyor
Haydar Öztürk
1 yıl önceGünün en güzel haberi seviyesi Sivas orda kalsın ama bizim akıllılar gidip 5 verip alırlar şimdi
Hasan
1 yıl önceGelse faydalı olurdu ama bu Sivasspor un yönetim becerisidir. Bizde bu durumda Selçuk genç yaşta bedava kaçtı, Sosa, Novak, Marko Aurello sayısız oyuncu bedava kaçtı.
Oflu
1 yıl önceNiye Trabzonspor'a transfer şoku olsun. Sanki bizim takım o kadar kalitesiz bir takım mı ki? Fakat haklısınız, bizim takım Süper ligin en kalitesiz futbolcularından oluşan, Süper ligin en kalitesiz takımı.