| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 14 Ocak 2024 14:22 Güncellenme tarihi: 14 Ocak 2024 15:32

Trabzonspor teknik direktörü Abdullah Avcı konuştu "Takım için bir fırsat"

Trabzonspor Teknik direktörü abdullah Avcı, Antalyaspor maçı öncesinde açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Süper 20. haftasında deplasmanda Antalyaspor ile karşılaşıyor.

Antalya'da oynanacak karşılaşma saat 16:00'da başlayacak.

Karşılaşma öncesinde Trabzonspor teknik direktörü Abdullah Avcı açıklamalarda bulundu.

Avcı şu ifadeleri kullandı:

"Yine şehitlerimiz var. Ülkemize, yakınlarına başsağlığı diliyorum.

Futbol, iyileştirme gücü var. Bunun için insanları bir nebze mutlu edebilmek için çalışıyoruz. Biz futbol içindekiler de üslubumuzu doğru kullanırsak kalbimizi de değiştirmiş oluruz.

Bazen kriz dönemleri, sakatlıklar, hastalıklar olabiliyor. Biz buradan daha iyisini nasıl yapabiliriz bunlara bakacağız.

Rotasyon yapamıyorum. En son Larsen, Denswil, Ömür, Bozok, dün akşam da Bakasetas’ın dizi kötü ağrıyordu, geceyi de kötü geçirdi. İnsanların kafasında bir şey aramasınlar. 3 ay sonra uzatsa da uzatmasa da her şeyini vererek oynayan bir oyuncu. İnsanlar olmayan bir şey üzerinden yorumlamasınlar.

Gerçekler var. Savunma yapmayacağız. O yok bu yok demeyeceğiz. Takım için bir fırsat bu. Yeni oyuncular için bir fırsat, oynamayanlar için bir fırsat. Trabzonspor geldiğimiz günden itibaren ligin lider takımıdır. İyi bir takıma karşı oynayacağız. Bu ne bir başlangıç, ne bir son.

Ligimizin şampiyonluk yaşamış bir teknik direktörü Sergen hocayla birlikteler. 72 saati doldurmadık ve maça geliyoruz. En iyisini yapmaya çalışacağız. Umarım herkesin keyif aldığı, karşılığını aldığımız bir karşılaşma olur."

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Ers61
2 yıl önce

Erdoğan gibi konuşuyor bizim hoca.

B
Bayro
2 yıl önce

İlk yarı yüzde 68 e 32 bitti hafta boyunca nasil kötü oynanır onumu çalışıyorsunuz. Abdullah hoca bu takim futbol oynamıyor bakalim ne zaman anlayacaksın sırf puan ortalaman için takimi rezil ediyorsun.

O
Oflu
2 yıl önce

Yazıklar olsun. 82. ligde bile bu kadar kötü oynayan bir takım yok.

H
Hüseyin Akyüz, almanya
2 yıl önce

İlk 70 dk ,tam bir fırsat değil,tam bir fiyasko,bu ne yahu,70 dk iki pozisyon, b...... Futbol !!!!

H
Hüseyin Akyüz, almanya
2 yıl önce

Reeeezzaaaaleeeet !!!