Trendyol Süper Lig Şamil Ekinci Sezonu’nun 36. haftasında deplasmanda Sipay Bodrum FK ile karşılaşacak olan Trabzonspor hazırlıklarına başladı.
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde Teknik Direktör Fatih Tekke yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda, Ziraat Türkiye Kupası Finali’nde forma giyen oyuncular rejenerasyon çalışması yaptı. Diğer futbolcular ise dinamik ısınma bölümünün ardından dar alanda oyun ve sonuçlandırma çalışmalarıyla antrenmanı tamamladı.
Bordo-mavili ekip, Sipay Bodrum FK karşılaşmasının hazırlıklarını yarın saat 15.00’te yapacağı antrenmanla sürdürecek.
Tüm Yorumlar (18)
Genco61
1 yıl önceU 19 u çıkarın maça, hepiniz rezilsiniz...
asım öztürk
1 yıl önceböyük hocamız sayesinde ezer geçeriz.rötasyon Fatih
farozzz
1 yıl önceİlaç oluruz bodrum a da,net..tarihin en ezik futbolunu oynadık gs ye karşı,tarih bunu da yazacak..emeği geçen kim varsa hepsininin..
TS 61
1 yıl önceAGAOGLU TEKRAR GÖREVE GELMELİ KARAMANLA ŞAMPİYON TS UN TEMELİNİ ATTILAR , PARA VS ÖNEMLİ DOGAN DESTEK ATMIŞ VS DE VİZYON ÖN GÖRÜ FUTBOLCU VE FUTBOLDAN ANLAYAN BAŞKAN YÖNETİM OLMALI AGAOGLUDA VAR BUNLAR , KISITLI BÜTÇEDE OLSA AGAOGLU BONSERVİSİ OLMAYAN MİKEL VB GİBİ DÜNYA YILDIZI OYUNCULAR BULUP TRANSFER EDER AGAOGLU GÖREVE.
Oflu
1 yıl önceAy ay ay bizim kalitesiz takım hazırlıklara başlamış, birde sonuçlandırma antrenmanı yapmış. Sonuclandırmayı bu güne kadar öğrenememişler çok yazık.Güçlü Bodrumspor'dan 4 golden az gol yedikleri her sonuç çok büyük başarı sayılır bizim kalitesiz takım için.
ÖZŞİMŞİR
1 yıl önceGELECEK SEZON KADRODA DÜŞÜNÜLMEYEN OYUNCULARLA VEDALAŞILMALI, BÜTÜN YÖNETİCİLERE SAYGIM VAR UĞRAŞ VERİYORLAR AMA BAŞARILI DEĞİLLER, EN KISA ZAMANDA SEÇİMLİ GENELKURUL YAPILIP BU YÖNETİMLEDE VEDALAŞILMALI, TS BELKİDE TARİHİNİN EN EZİK SEZONLARINI BU YÖNETİMLE YAŞADI,AMA ARTIK BU EZİKLİK MASADA DA SAHADADA BİTMELİ,,,
İbo can
1 yıl önceSamsunspor maçında stada kimse gitmeyecek gibi !!!
Akçaabat
1 yıl önceSahada rezillikler sergilemek için mi çalışıyorsunuz? Küme düşen 18. sıradaki Hatayspor'a 5 puan kaybeden bu rezil takımın lig sıralamasındaki yeri 18. lik olmalıydı Hatayspor'a yazık, adamlar küme düştü, kendilerinden daha kalitesiz ve kötü bir takım kümede kalıyor.
61 TS
1 yıl önceFATİH , BU MAÇDA U19 DAN EN AZ 5 OYUNCU OYNATMAZSA VE YİNE CHAM OZAN LUN DRAGUS BANZA VB 11 DE OLURSA REZİL KEPAZE EDERLER BUNLAR TS OYUNCUSU DEGİL
lazon
1 yıl öncebakacam, mendy ve ozan oynuyorsa izlemem.
isimsiz
1 yıl öncebodrumun puana ihtiyacı var. bu amaçsız takımın bir ulaşması gereken hedefi yok. puanı versinler de bodrumun işine yarasın bari. puan çöpe girmesin
murat
1 yıl öncegeleçek sezon düşünülmeyen fatih tekke güle güle şimdiden
Erto istifa
1 yıl önceYönetimi istifa icin imzilar toplamaliyiz kongre olsun diye renktaslar haydiyin sunlari gönderelim artik biz böyle taraftar deyldik büyük Trabzonspor taraftarina kimse üzemez
Ali Baskan
1 yıl önceUtanmazlar, 58 yıllık efsane rezil oldu sizinle
ozgur ata
1 yıl öncegitmesinler tabi, boykot etsinler. Illa da gidecem diyenler olursa macin basindan sonuna dek yonetim ve hocayi istifaya davet etsinler
don bas
1 yıl öncehic bosa hazilanmasinlar nasil olsa hep ayni oyun,temposu, ikili mücadelesi olmayan yürüyerek futbol oynamiya calisan bir topluluk.
bayburtlu
1 yıl önceAllah, Allah bi hazırlıkları da varmıymış. Hiç hazırlık yapmalarına gerek yok. Çünkü biz sahada hiç bir şey görmüyoruz. Sayelerinde futboldan soğuduk.
Ayhan
1 yıl önceFatih tekke Trabzonspor hocası olduğu sürece hiç bir maca gitmem nokta...