| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 21 Aralık 2024 18:56

Trabzonspor resmen duyurdu! O oyuncu ile yollar ayrıldı

Trabzonspor, Mislav Orsic ile olan sözleşmesinin karşılıklı olarak feshedildiğini duyurdu.

Trabzonspor, resmi hesabından yaptığı açıklama ile Hırvat futbolcu Mislav Orsic ile olan sözleşmesinin karşılıklı olarak feshedildiğini duyurdu.

1 Temmuz 2023 tarihinde başlayan ve 30 Haziran 2025’e kadar devam etmesi planlanan profesyonel futbol sözleşmesi, tarafların uzlaşmasıyla sona erdi.

Kulüp tarafından yapılan açıklamada, fesih sürecinde Orsic'e herhangi bir fesih tazminatı ödenmeyeceği belirtildi.

Trabzonspor, tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verdi;

"Kulübümüz ile profesyonel futbolcumuz Mislav Orsic arasındaki 01.07.2023 başlangıç ve 30.06.2025 bitiş tarihli profesyonel futbolcu sözleşmesi karşılıklı olarak feshedilmiştir. Yapılan anlaşmaya göre oyuncuya herhangi bir fesih tazminatı ödenmeyecektir."

Yorumlar (5)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hasan
1 yıl önce

Darısı Saviçe

T
Trabzon
1 yıl önce

sezon başı orsic diye bağıran taraftarlar nerede. Sizin yüzünüzden bu adam uğruna trezege yi harcamak zorunda kaldı yönetim. Şimdi konuşun futbol ulemaları...

T
Trabzonsporlu
1 yıl önce

Trezege'yi gönderen cahil insanlar nerede şimdi?

S
surmena
1 yıl önce

Trezegeyi göndermek doğru karardı bence. Çok iyi niyetli biri ama topla arası iyi değil çok heyecan yapıp pozisyonları heba ediyor. Nwakaeme'nin ölüsü yeter, sol tarafta yürüyerek gezse de olur Orsic ve Trezegeden çok daha iyidir.

6
61 TS
1 yıl önce

Trezg ts oyuncusu degil dogru karardı.