Fenerbahçe, Trabzonspor'un Galatasaray'a 4-3 mağlup olduğu mücadele sonrası açıklama yayımladı.
Sarı-lacivertli kulüp, Galatasaray'ın 'ayrıcalık' talep ettiğini vurguladı.
Fenerbahçe'den yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
2024-25 SEZONU MANŞETİ: “TFF İLE DÜŞMANIZ (?!)”
16. Hafta Galatasaray-Trabzonspor Maç Özeti:
-Faul Uydurulmasa: 2. golün yok!
-88. dakikada aleyine penaltı çalacak cesaret yok!
-Ofsayt yok sayılmasa 4. golün yok!
-Üç (3) sarı kartın verilmemiş!
-Bir (1) kırmızı kartın verilmemiş!
-Adaletsizlikten şikayet (!) edip çığırtkanlık yapan riyakar yöneticin var!
-Yabancı hakem sorusuna cevabın yok!
Türk spor tarihinin en büyük yalanı;
“Dursun Özbek: Benim kavgam, Türk futboluna herkes için adaleti getirmek içindir.” sözüyle
Adalet talebiniz yok, ayrıcalık talebiniz var!
Tüm Yorumlar (14)
Korkut KAYA
1 yıl önceTrabzonsporluyum diyorumki Eyyamcı fenerbahçe
Borabay
1 yıl önceGS, yerel seçimde Akp ye verdiği desteğin nimetlerini topluyor… bu işin taşerönüde İHO..
Can
1 yıl önceBu kan kaybı nereye kadar gidecek bilinmez lakin birileri buna dur demeli. Birileri diyorum çünkü yönetimin bunu yapabilecek gücü ve yeteneği yok. Maç sonu yaptığı zehir zemberek açıklamaların çok daha azını yapan önceki yönetimlerin söylemleri sonrası hakemler düdük asar, federasyonun bacakları titrerdi. Görünen o ki Trabzonspor Başkanının söylemlerinin Türk futbol kamuoyunda bir karşılığı yok en büyük tehlike bu.
TS 61
1 yıl önceDOGRU TS EN ÇOK gs MAÇLARINDA DOGRANDI ARTIK TAHAMMĞL SEVİYESİ DOLDU YETER, TS KOLAY ŞEKİLDE HAKKI YENİYOR.
Hasan
1 yıl önceAslında aslanda, kanaryada vahşi hayvandır. Vahşi hayvandan dost olmaz. Birbirinizden farkınız yok.
TRABZON61
1 yıl önceAl birini vur ötekine fakat FB nin açıklamasını bizim kulübün yapması gerekmez mi ... Her hafta doğranıyoruz... her hafta bu şekilde açıklama olmalı... Taraftar olarak neden sadece biz dertleniyoruz... Kulüp de bu yükü üzerine almalı...
Ali can
1 yıl önceŞikebahçenin konuşmaya hakkı yok.
Okan kurt
1 yıl önceBugünleride gördük. Fenerbahçe hakkımızı savunuyor.
serkan
1 yıl öncekendi çıkarını savunuyor desek daha doğru olur
Turan
1 yıl önceYıllardır ben ğörüyorum fener gs den iyidi
Yalnız TS
1 yıl önceTrabzon için gs daha tehlikeli ve sinsidir fb ye göre. Bizim fener düşmanlığımizi hem körüklüyor hem de bundan çıkar sağlıyor. Bizim futbolcuları ayartip şampiyon olan bu gs . Hatırlayan bilir 2005 te fenerle şampiyonluk yarışında bizi kendi sahamızda yenip geriye düşüren yine gs. Sinsi bir gs . Kazandıkları halde hep ağlıyorlar. Ayrıcalık bekliyolar
Ahmet ERTAN
1 yıl önceBakıyorum da bizimkiler dün bizi doğrayan şikesaraya değil de yine şikebahçeye sallıyor. Tıpkı Samsunspor taraftarının her maç sonu bize salladığı gibi. Her ikisi de aynı ama bana göre şikesaray daha sinsi.
Serkan
1 yıl önceSen yazıyı okumadın galiba Fenerbahçe galatasaraya yazıyor Trabzonspor la alakası yokkk
Serdar Şişman
1 yıl önceTespitlerin hepsi doğru