Trabzonspor, Süper Lig’in 20. Haftasında deplasmanda Antalyaspor ile karşılaştı.
Son dakikaya kadar 1-1 beraberlikle devam eden karşılaşmada Teknik direktör Abdullah Avcı, oyuncu değişiklikleri yaptı.
Trabzonspor altyapısından yetişen Poyraz Efe Yıldırım ilk kez A takım forması giydi.
Poyraz Efe’yi Abdullah Avcı 90+7’de oyuna dahil etti.
Tüm Yorumlar (9)
61
2 yıl önceTopa dokuna bilmismi bari 90+7 nedir ya
Eren katip
2 yıl önceBu takımda forma giyemesen zaten seni gülerler maalesef takım falan değil tam bir fiyasko yazık onca harcanan paralara böyle kötü ve rezil oyun oynayan başka bir topluluk bu ligde yok
TRABZON61
2 yıl önceTakım farklı önde olsa sokmaz... olası yenilgiye kılıf aramak için son dakikalarda gençleri koyuyor... AVCI yı artık biliyoruz... Şimdi ortalıkta gençlere şans veriyorum diye konuşmaya başlar...
Ts061
2 yıl önceDaha erken oyuna girmeliydi neden 93 dakika enişte destanla devam edildi
TS 61
2 yıl önceAVCI , GOL ATTI TS SONRA ANT.DİREKTEN DÖNEN ŞUTLAR HUCUM USTUNE HUCUM YEDİ BÖYLE FUTBOL OLMAZ, TS UN OYUN ŞABLONU YOK HOCA KAFA YORMUYOR VER İLERDE VİSCA YA VS FORVETE ATSIN , YAW BU KADAR BASKI YERMİ TAKIM BÖYLE FUTBOL OLMAZ ZATEN YOK YAW TS ANT. KÖTÜ MÜ KADROSU , ZATEN NE ZAMAN TS GOL YER ONU BEKLİYORDUK GOL YEDİ YAW HİÇ Mİ BİR TAKIMIN HUCUM ŞABLONU OLMAZ, YAW LAF ETTİKLERİ ÜNAL ŞENOLA BAKSINLAR NASIL BASKILI HUCUM ÇEŞİTLİ FUTBOL OYNATIYORDU BÜYÜK TAKIM FUTBOLU AMA AVCI NE YAPMAYA ÇALIŞIYOR???
anti Avcılar sıktınız artık
2 yıl önceSon 10 maçta fb 23, gs 23, ts 21, Antalya 19 puan toplamıştı. Bu kadar eksikle bir zamanlar 7, 6, 5 yediğimiz deplasmanda 1 puan almak iyidir.
Ahmet Güneş
2 yıl önceBu futbolla,bu oyun anlayışı ile hiçbir genç oyuncu gelişmez..Dikine giden bir Allahın kulu yok,bir tane ters top atan yok,hoca hiçbir futbolcunun en ufak bir risk almasına izin vermiyor,hep yan pas geriye pas Kaleciye pas, normal şartlarda bir takımın en çok pas yapan yeri ortasahadır Bizde ise Benkoviç, Baniya, Uğurcan bizim futbol bu...
Lütfü
2 yıl önceBu topcunun başka fotosu yok mh
Mustafa KARAKUZU
2 yıl önceÇok erken almış oyuna biraz geç alsa iyi olurdu çocuk çok yorulmuştur hocada çok acımasız yazık inşallah bir daha olmaz