| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ocak 2025 19:57 Güncellenme tarihi: 08 Ocak 2025 20:09

Trabzonspor Alanyaspor'u 3-0 ile geçti

Trabzonspor, Türkiye Kupası'nda Alanyaspor'u 3-0 mağlup etti.

Trabzonspor, Türkiye Kupası A Grubu maçında Alanyaspor'u konuk etti ve sahadan 3-0 galip ayrıldı.

Bordo maviler mücadeleye Uğurcan Çakır, Pedro Malheiro, Lundstram, Batagov, Arif Boşluk, Mendy, Ozan Tufan, Umut Güneş, Edin Visca, Muhammed Cham, Simon Banza 11'i ile başladı.

İlk yarıda gol sesi çıkmayan müsabakada taraflar soyunma odasına 0-0 ile girdi.

Trabzonspor 51. dakikada Visca ile 1-0 öne geçti. 58'de sahneye geçen Banza skoru 2-0 yaptı. 69. dakikada Nwakaeme attığı golle maçın sonucunun tayin etti ve Trabzonspor sahadan 3-0 galip ayrıldı.

Trabzonspor bu sonuçla Türkiye Kupası'nda grup aşamasına 3 puanla başlamış oldu.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Özgür Ustaoglu
1 yıl önce

Önce taraftar sonra antrenör bakalım bi sonra kim dayak yiycek o sahanın ortasında hakem alanyali topçulardan resmen korktu iki kırmızı kartı vermedi maç bitincede saldırdi ben söyliyim bi sonrası o sahada başka bişe olur herkes akıllı olsun

K
Kemal
1 yıl önce

İşte takım işte taraftar