| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ocak 2025 13:48 Güncellenme tarihi: 07 Kasım 2025 11:06

Trabzonspor’un Alanyaspor maçı forması belli oldu

Ziraat Türkiye Kupası A Grubu’nda sahasında Alanyaspor’u konuk edecek Trabzonspor’un mücadelede giyeceği forma açıklandı.

Ziraat Türkiye Kupası A Grubu ilk maçında Alanyaspor'u konuk edecek Trabzonspor'un maçta giyeceği forma belli oldu.

Bordo-Mavililer tarafından yapılan açıklamada, "Corendon Alanyaspor karşısında sahaya ‘Bordo Formamız’ ile çıkacağız." ifadeleri kullandı.

Saat 18.00'de Papara Park'ta oynanacak olan mücadeleyi hakem Atilla Karaoğlan yönetecek. Karaoğlan'ın yardımcılıklarını Furkan Ürün ve Suat Güz yapacak. Dördüncü hakem ise Mustafa Kürşad Filiz olacak.

Müsabaka A Spor ekranlarından canlı olarak yayınlanacak.

forma.jpg

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Muhammed
1 yıl önce

Yönetim gözü seveyim al şu onuachuyu. Bu adamın gelmesi bile takımdaki olu toprağını alır. Bi hava katar . Tribün tekrar dolar . Macera arama .saçma sapan adamlar alma .yazık günah.

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz oyuncular hangi formayı giyerse giysinler, güçlü Alanyaspor'dan 3 golden az yediklerinde çok büyük başarı sayılır.

Y
Yasar Dursun
1 yıl önce

Trabzonspor taraftarlarını çok eleştiriyorum. Kendi oyuncularına karşı çok sertler. Gerçekten yetenekli oyuncularla sözleşme imzalayabilmek ve onları elimizde tutabilmek için normal bir futbol kulübünden daha fazlası olmamız gerektiğini anlamış görünmüyorlar. Her Trabzonspor başkanının ve yönetim kurulunun her gün mücadele etmek zorunda olduğu sorunları çok yüzeysel bir şekilde değerlendiriyorlar. Ancak tüm eleştirel TS taraftarlarına bir noktada katılıyorum: Ozan Tufan TS için bir oyuncu değil.

Y
Yasar Dursun
1 yıl önce

Ozan Tufan'ın transferinden kim sorumluysa son derece yüksek bir risk aldı ve tamamen kaybetti! Fener'deki, GS'deki ve son birkaç maçtaki performanslarını karşılaştırdıktan sonra, bu adam derhal uzaklaştırılmalı! Nasıl oluyor da Denswill ve Bardhi uzaklaştırılırken Ozan Tufan uzaklaştırılmıyor? Ozan Tufan görevden alınması gereken ilk oyuncu ve bunun sorumlusu kimse o da görevden alınmalı!

İbo can
1 yıl önce

Sakın gol yemeyin ! artık yenin ! (Trabzonspor) luyuz

Tüm Yorumlar (7)

M
Muhammed
1 yıl önce

Yönetim gözü seveyim al şu onuachuyu. Bu adamın gelmesi bile takımdaki olu toprağını alır. Bi hava katar . Tribün tekrar dolar . Macera arama .saçma sapan adamlar alma .yazık günah.

O
Oflu
1 yıl önce

Bizim kalitesiz oyuncular hangi formayı giyerse giysinler, güçlü Alanyaspor'dan 3 golden az yediklerinde çok büyük başarı sayılır.

Y
Yasar Dursun
1 yıl önce

Trabzonspor taraftarlarını çok eleştiriyorum. Kendi oyuncularına karşı çok sertler. Gerçekten yetenekli oyuncularla sözleşme imzalayabilmek ve onları elimizde tutabilmek için normal bir futbol kulübünden daha fazlası olmamız gerektiğini anlamış görünmüyorlar. Her Trabzonspor başkanının ve yönetim kurulunun her gün mücadele etmek zorunda olduğu sorunları çok yüzeysel bir şekilde değerlendiriyorlar. Ancak tüm eleştirel TS taraftarlarına bir noktada katılıyorum: Ozan Tufan TS için bir oyuncu değil.

Y
Yasar Dursun
1 yıl önce

Ozan Tufan'ın transferinden kim sorumluysa son derece yüksek bir risk aldı ve tamamen kaybetti! Fener'deki, GS'deki ve son birkaç maçtaki performanslarını karşılaştırdıktan sonra, bu adam derhal uzaklaştırılmalı! Nasıl oluyor da Denswill ve Bardhi uzaklaştırılırken Ozan Tufan uzaklaştırılmıyor? Ozan Tufan görevden alınması gereken ilk oyuncu ve bunun sorumlusu kimse o da görevden alınmalı!

İbo can
1 yıl önce

Sakın gol yemeyin ! artık yenin ! (Trabzonspor) luyuz

M
Muzaffer yıldırım
1 yıl önce

Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

K
Kemal kurt
1 yıl önce

Her zaman diyorum Ozan niye alındı bakın Trabzon taraftarı olmak başka birşeydir mesajla ben trabzonludeğilim ama Trabzon da yaşıyorum ve Trabzon sporluyum artık toparlanma sırası haydi bu bir başlangıç olsun bizimdeyüzümüz gülsün ben takıma güveniyorum en büyük Trabzon başka büyük yok ve olamaz haydiiiiiiiiiiii