Trabzonspor, Türkiye Kupası A Grubu maçında Alanyaspor'u konuk etti ve sahadan 3-0 galip ayrıldı.
Son düdüğün ardından iki takım futbolcuları arasında kısa süreli arbede yaşandı.
Alanyasporlu 2 futbolcu Banza'ya doğru yürüdü ve gerginlik yaşandı. Olayları yatıştırmak isteyen Hüseyin Çimşir bir anda yerde kaldı.
Çimşir kısa süre sonra ayağa kalkarken, araya girilmesi sonrası olaylar yatıştı ve taraflar soyunma odasına girdi.
Tüm Yorumlar (6)
Trabzonsporlu_61
1 yıl önceBeceriksiz hakem Alanya'nın tüm tahriklerine ve şiddetine göz yumdu. Chama maç boyunca vurdular, hakem bir türlü göremedi. Zorlarına gitti yenilmek....
Bayro
1 yıl önceBunlar trabzonda bu hareketleri yapma cesaretini nerden buluyor. Kendileri yenerken iyi biz yenince pislik et 3 gol hepinize hediye olsun alanya
TS
1 yıl önceTS , yenile yenile böyle asansör takımlar havaya girip akyazıda artislik yapıyor kadroda bakaseatas egemen aykut gibi profiller şart
TRABZON61
1 yıl önceBunlar hep İHO nun talimatları.. HAKEM nasıl sarı kartları cömertçe çıkartıyor.. rakibe ise kırmızı yı vermemek için mücadele etti... maç sonrası olay çıkarıp masa başında hükmen galip gelmeyi hedeflemişler... ALİ KOÇ un EMİR ERİ İHO TFF den gitmedikçe bu sene biz bu manzaraları daha çok yaşarız...
farozzz
1 yıl önceKudurun,3 tane yediniz,bi kez daha geleceksiniz bu sene..bekliyoruz
VATANDAŞ
1 yıl önceOZAN TUFAN ve CİHAN ÇANAK sizi kutluyorum tebrik ediyorum