| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ocak 2025 19:59 Güncellenme tarihi: 08 Ocak 2025 20:56

Trabzon'da maç sonu saha karıştı!

Trabzonspor - Alanyaspor maçı sonrası gerginlik yaşandı.

Trabzonspor, Türkiye Kupası A Grubu maçında Alanyaspor'u konuk etti ve sahadan 3-0 galip ayrıldı.

Son düdüğün ardından iki takım futbolcuları arasında kısa süreli arbede yaşandı.

Alanyasporlu 2 futbolcu Banza'ya doğru yürüdü ve gerginlik yaşandı. Olayları yatıştırmak isteyen Hüseyin Çimşir bir anda yerde kaldı.

Çimşir kısa süre sonra ayağa kalkarken, araya girilmesi sonrası olaylar yatıştı ve taraflar soyunma odasına girdi.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Beceriksiz hakem Alanya'nın tüm tahriklerine ve şiddetine göz yumdu. Chama maç boyunca vurdular, hakem bir türlü göremedi. Zorlarına gitti yenilmek....

B
Bayro
1 yıl önce

Bunlar trabzonda bu hareketleri yapma cesaretini nerden buluyor. Kendileri yenerken iyi biz yenince pislik et 3 gol hepinize hediye olsun alanya

T
TS
1 yıl önce

TS , yenile yenile böyle asansör takımlar havaya girip akyazıda artislik yapıyor kadroda bakaseatas egemen aykut gibi profiller şart

T
TRABZON61
1 yıl önce

Bunlar hep İHO nun talimatları.. HAKEM nasıl sarı kartları cömertçe çıkartıyor.. rakibe ise kırmızı yı vermemek için mücadele etti... maç sonrası olay çıkarıp masa başında hükmen galip gelmeyi hedeflemişler... ALİ KOÇ un EMİR ERİ İHO TFF den gitmedikçe bu sene biz bu manzaraları daha çok yaşarız...

F
farozzz
1 yıl önce

Kudurun,3 tane yediniz,bi kez daha geleceksiniz bu sene..bekliyoruz

Tüm Yorumlar (6)

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Beceriksiz hakem Alanya'nın tüm tahriklerine ve şiddetine göz yumdu. Chama maç boyunca vurdular, hakem bir türlü göremedi. Zorlarına gitti yenilmek....

B
Bayro
1 yıl önce

Bunlar trabzonda bu hareketleri yapma cesaretini nerden buluyor. Kendileri yenerken iyi biz yenince pislik et 3 gol hepinize hediye olsun alanya

T
TS
1 yıl önce

TS , yenile yenile böyle asansör takımlar havaya girip akyazıda artislik yapıyor kadroda bakaseatas egemen aykut gibi profiller şart

T
TRABZON61
1 yıl önce

Bunlar hep İHO nun talimatları.. HAKEM nasıl sarı kartları cömertçe çıkartıyor.. rakibe ise kırmızı yı vermemek için mücadele etti... maç sonrası olay çıkarıp masa başında hükmen galip gelmeyi hedeflemişler... ALİ KOÇ un EMİR ERİ İHO TFF den gitmedikçe bu sene biz bu manzaraları daha çok yaşarız...

F
farozzz
1 yıl önce

Kudurun,3 tane yediniz,bi kez daha geleceksiniz bu sene..bekliyoruz

V
VATANDAŞ
1 yıl önce

OZAN TUFAN ve CİHAN ÇANAK sizi kutluyorum tebrik ediyorum