| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Ocak 2025 22:02 Güncellenme tarihi: 04 Ocak 2025 22:42

Samsun'da Thomas Reis maç sonu konuştu: "Ne yazık ki..."

Trabzonspor'un rakibi Samsunspor'da Thomas Reis maç sonu açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 18. hafta mücadelesinde Samsunspor'a konuk oldu ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavili takımın rakibi Samsunspor'da Teknik Direktör Thomas Reis maç sonu değerlendirmelerde bulundu.

Reis'in açıklamaları şu şekilde:

"Takımla gurur duyuyorum. Maç öncesi bir soru sormuştunuz. Takım buna çok güzel cevap verdi. İnanılmaz performans gösterdiler. Zor bir maç oldu ama galip ayrıldığımız için mutluyuz.

Daha fazla taktik çalışması yapmıştık. Rakibimiz çok iyi baskı kurduk. İstediğimiz sonucu nasıl alacağımızı biliyorduk. Daha fazla topa sahip olmadıydık ama olmadı.

Ne yazık ki pasif bir performans gösterdik. Rakibimiz daha fazla topla oynamış olabilir ama maçın sonucunda kazanan taraf biz olduk."

Yorumlar (28)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
farozzz
1 yıl önce

Bizden sonuç alamayan yok bu sene,kendine yontma..

O
Oflu
1 yıl önce

Adam teknik direktör, cahil değil.

A
acı gerçekler
1 yıl önce

şenol güneş geçmiştede deplasmanlarda en iyi takımla çok rezil mağlubietler almıştı..o yıllarda birde kötü kaleci olurdu..şimdi içerde idare eden dışarda korkan her maç gol yien petronoviçi aratmayan kalecimizde var..Ts bu hoca ve kaleci ile artık sittin sene şamp. olamaz...hodri meydan...

P
Paydos
1 yıl önce

Eeee arkadaşlar topa sahip oynamıyoruz..Şampiyon olsak ne yazar..Avcı kovalım tamam şimdi topa sahipsiniz..Sevinin bayram edin.. Kadro dışı olanlar bunlardan iyiydi..Bardi varken Muhammet Çam nerede oynar acaba..Takıma mücadele gücü yükle temaslı oyunda ayakta kalsınlar yeter.. Hiçbiri yok.. Hocam nasıl yapılır bilmem ama sizin göreviniz..Topçular kötü derken bunların çoğu milli topçular...

M
Mehmet
1 yıl önce

Allah kahretsin bu kara gunlerden ne zaman kurtylacagiz.

Tüm Yorumlar (28)

F
farozzz
1 yıl önce

Bizden sonuç alamayan yok bu sene,kendine yontma..

O
Oflu
1 yıl önce

Adam teknik direktör, cahil değil.

A
acı gerçekler
1 yıl önce

şenol güneş geçmiştede deplasmanlarda en iyi takımla çok rezil mağlubietler almıştı..o yıllarda birde kötü kaleci olurdu..şimdi içerde idare eden dışarda korkan her maç gol yien petronoviçi aratmayan kalecimizde var..Ts bu hoca ve kaleci ile artık sittin sene şamp. olamaz...hodri meydan...

P
Paydos
1 yıl önce

Eeee arkadaşlar topa sahip oynamıyoruz..Şampiyon olsak ne yazar..Avcı kovalım tamam şimdi topa sahipsiniz..Sevinin bayram edin.. Kadro dışı olanlar bunlardan iyiydi..Bardi varken Muhammet Çam nerede oynar acaba..Takıma mücadele gücü yükle temaslı oyunda ayakta kalsınlar yeter.. Hiçbiri yok.. Hocam nasıl yapılır bilmem ama sizin göreviniz..Topçular kötü derken bunların çoğu milli topçular...

M
Mehmet
1 yıl önce

Allah kahretsin bu kara gunlerden ne zaman kurtylacagiz.

F
Fatih
1 yıl önce

Ya Reis misin nesin, çok büyük taktisyenmiş gibi boş konuşma. 45-75 arası top oynamadınız, bizim akılsız topçumuzun bedavadan verdiği korner atışından rastgeldi gol attınız. Kısacası 45-75 arası bizim kabiliyetsiz beceriksizler 2.golü atabilse dağılacaktınız. Dediğim gibi bu kabiliyetsiz beceriksiz adamlar sana altın tepside maç verdi. Kendi başarın gibi övünmen saçma. Ama ligi Samsundan üstte bitireceğimize eminim.

S
ST pauli
1 yıl önce

Kötü. Yönetimden hiç bahseden yok

S
serkan
1 yıl önce

Hakemle aldığınız maçı ovuneceginize adam gibi herşeyi anlatsana ama işinize gelmez samsun yendiğini sanıyor ama yanılıyor hakemle yürü ya kulum olunmaz oynadıkları futbolu gördük şimdi çıktı ahkam kesiyo teknik patron bırak Allah aşkına çocuk mu kandiriyon sen....yönetimin yapacağı tek şey kaldı maçlara çıkmamak sonucu ne olursa olsun çok çoğu ligden dusurecekler dusursunler en azından birilerinin Çebi daha fazla dolmaz ..#adalet

F
Fadıl Keskin
1 yıl önce

Samsunspor'un 4 oyuncusu kadroda yoktu. Tatilden geç döndükleri için bu maçta oynatmadılar. 1 oyuncusu da kart cezalısıydı. Sonuç olarak 2-1 biten karşılaşma da, Samsunspor tam kadro sahada olsaydı 5-1 falan biterdi. Sağlam takım.

H
Hakan
1 yıl önce

Sen kimi kaleci diye izliyorsun. Şaka mı yapıtın. Fenerliler bile Uğurcan büyük kaleci diyor. Adama tek kelime söylemeye hakkınız yok

Ömer Ekşi
1 yıl önce

Yönetim saçma sapan bir şekilde kadro dışı bıraktı futbolcuları ne gerek vardı. Defans da denswelden daha iyi topçu mu var hayir yok. Orta saha dan bardi den iyisi mi var Hayir yok. Ozan ya ALLAH aşkına gs maçı dışında top mu oynadı. Maçta 2. Golden önce topa vuruşu kornere atışı bu takımı nasıl sabote ettiğinin göstergesidir. Forvetin yok umut u kadro dışı bırakıyorsun. Poyraz i son iki dk oynatiyorsun. Biz bu gençleri nasıl kazanacağız nasıl takıma monte edeceğiz. Kadro disilar çok saçma oldu.

S
Sinan Akdağ
1 yıl önce

2 sezondur transfer yasağı olan adamlar, birde 4 önemli oyuncuları kadro dışı bırakıyorlar üstelik defanslarımın bel kemiği de cezalı olduğu içi yok, kalkmış o oynamış bu oynamış eleştirisi yapılıyor. Buradaki sonucun ve durumun tek sorumlusu Şenol hoca.

V
Vatandaş
1 yıl önce

Trabzonspor bitmiş kardeşim bundan sonra kümede kalmaya çalışın, bu gidişle de zor.

T
Tacettin baş
1 yıl önce

Büyük Trabzonspor camiaslnl bu duruma düşürmeye kimsenin hakkı yok bir an önce ellerini taklmln üstünden çeksinler gölge etmesin ler Trabzon futbol şehri geçmişteki hataları yapmazsak elbirliği ile camia tekrar eski başarılı günlere el birliğiyle kavuşur

M
Mustafa
1 yıl önce

Bol yorum yapmayın be hangi maçı hakemle almış samsun bi bitmediniz gitti be bukadar çirkef olmayın tebrik edin oturun aşağı

İbrahim
1 yıl önce

Samsun spor iyi top oynuyor 5 hafta sonra puan sıramasında 2.olur

S
Serkan keskin
1 yıl önce

Reisi ters köşe yaptı senol hocaya ve takıma ilk defa topu rakip takıma bırakıp kontra atak oynadılar önceden hücumda ve orta sahada pres yapan takım orta sağ ve defansta pres yaptı

O
Okur
1 yıl önce

Macin hakki beraberlikti. Abartilacak durum yok.Duran toptan bir gol attiniz.

S
Selcuk
1 yıl önce

Sallama acı gerçek senin gerçeğı görememen

D
Doğrusu
1 yıl önce

Verilmeyen penaltıyı kimse konuşmuyor

H
Hasan polat
1 yıl önce

Geçmiş yillar unutulmaz berabere kalsak ligde kalıyorduk son dk gol atıp alt lige düştük keser döner sap döner misali

O
Oğuzhan Öztürk
1 yıl önce

Çirkeflik samsunun işi bir bitmedi 50 yıllık küme füşme kini, TS nin şampiyon olma hazımsızlığı.

Şehri Samsunlu
1 yıl önce

Hazmedemiyor sunuz Samsunspor yendi bunu kabul edin ne penaltısı takım zor kalır bu ligde hepsi bitse de gitsek havasında

5
55 Samsun
1 yıl önce

Adamlar ilk onbirdeki 5 oyuncusunu kadroya isteyerek almadı gene de sizi Celil, Yunus Emre, Soner Gönüllerle yendi sen ne boş konuşuyorsun. Ntcham, Taşıt, Dimata, Laura, Drongelen olsa maç 5 olurdu zaten

E
Ersin
1 yıl önce

Dün akşam samsun çok şanslı idi şenol hoca ise akıl tutulması yaşadı eren elMalı, ozan tufan,,lustram gibi kazma topçuları sahaya sürdü ptt 1lig takımı samsuna pozisyon vermeden iki gol yedi

Z
Zaza61
1 yıl önce

samsun ÖYLE KENDİ EVİNİZDE KÜFÜRLER ALAYCI HARETLER ELBET TRABZONUN ELİNE DÜŞERSİNİZ DAHA BU LİGİN DEVAMI VAR, ASANSÖR GİBİ İNİP ÇIKMAYA DEVAM EDECEKSİNİZ, İNŞALLAH ŞÖYLE SON MAÇINIZ BİZİMLE OLURDA KENDİ ELİMİZLE KÜMEYE YOLLARIZ SİZİ AMA MERAK ETMEYİN O GÜNDE GELİR SİZ EĞLENCEYİ O ZAMAN GÖRÜN.

M
Mustafa Erbay
1 yıl önce

Kimimiz hakemlerden dertli,kimimiz takım performanslarından derken bir türlü ortayı bulamıyoruz.Şimdilik bu ligde ilk yarı iki takım beklenenin üzerine çıktı.Samsun ve Göztepe.Bakalım ikinci yarı nasıl gidecekler.İyi ve geniş kadrosu olan devam eder.

Çelik Kaptan
1 yıl önce

Samsun / Trabzon iki Karadeniz ekibi ve iki kardeş güzide takımdır. Bu maçta Samsunspor şanslıydı. Trabzon'daki maçıda Trabzonspor kazanır. Ortamı germeye gerek yoktur. Karadeniz ekipleri birlik olmalıdır.