| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 08 Ocak 2025 17:39 Güncellenme tarihi: 08 Ocak 2025 17:44

Samir Uğurlu maç öncesi konuştu: "İyi gitmeyen bir Trabzonspor var"

Trabzonspor'un rakibi Kasımpaşa'da Sami Uğurlu maç öncesi açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Türkiye Kupası A Grubu mücadelesinde Alanyaspor'u konuk ediyor.

Bordo mavili takımın rakibi Kasımpaşa'da Teknik Direktör Sami Uğurlu müsabaka öncesi açıklamalarda bulundu.

Sami Uğurlu'nun açıklamaları şu şekilde:

"Kupa maçları her zaman farklı ve zor geçiyor. Sürprizlerin çıktığı sonuçlar yaşadık. Kupada da hedeflerimiz var ama ligi de düşünmek zorundayız. D

aha az süre alan oynamayan oyuncularımızı kadroya almaya çalışıyoruz. Her maçı kazanmak için sahaya çıkıyoruz. İyi bir başlangıç yaparak galibiyetle ayrılırsak bizim için iyi olacak.

Trabzonspor'un tam kadro çıkıp kupa hedefi olduğunu biliyorduk. Ligde iyi gitmeyen bir Trabzonspor var. Burada bir hedef belirleyeceklerini biliyorduk. Onlar içinde bizim içinde zor bir maç olacak."

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
1 yıl önce

Buda sana iyi bir ders olmuştur 3 az oldu sana maç sonu yaptığınız nedir. Ayıp ayıp utanın

F
farozzz
1 yıl önce

İyi gitmeyen Trabzonspor 3 tane attı,hoca burası inönü stadı değil,anladın sen..