| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mayıs 2025 21:24 Güncellenme tarihi: 18 Mayıs 2025 21:29

Salih Malkoçoğlu bu sözlerle açıkladı! "Uzun yıllar hizmet etmek istiyorum"

Bodrum FK ile 1-1 berabere kalan Trabzonspor'da, Salih Malkoçoğlu açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Süper Lig'in 36. haftasında deplasmanda karşılaştığı Bodrum FK ile 1-1 berabere kaldı. 

Bordo-mavililerin golünü 76. dakikada Muhammed Cham, Bodrum FK'nin golünü Taylan Antalyalı kaydetti.

Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Salih Malkoçoğlu, "Bodrumspor için önemli bir maçtı. Zor bir maç oldu zaten. Kötü bir sezon geçirdik bunun için üzgünüz. İlk defa ilk 11'de başladım. Bu takıma uzun yıllar hizmet etmek istiyorum." dedi.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
ozgur ata
1 yıl önce

aferin aslanim, bunun gibi bir kac topcuyu daha u19'dan oynatalim son iki macta.

A
alix1461
1 yıl önce

Delikanlı yolun açık olsun da maalesef fatih hocadan da Avcı performansı bekler oldum.gelecek maç ya kaledesin ya da yedek.Fatih hoca,büyük golcüydün,şu sikanı kendinden daha iyi golcü yapta büyük hoca ol.

T
TS 61
1 yıl önce

AFERİN TS GELECEGİ BUNLAR. TS DA HİÇ FAYDASI OLMAYANI ÇAM OZAN LUNS DAN 10 KAT DAHA YETENEKLİ FAYDALI OYUNCU. BU MAÇTA ARDA BORAN YİGİT OYNASAYDI BODRUMU RAHAT YENERDİ TS FATİH DE NERDE O DÜŞÜNCE DRAGUS OZAN CHAM LUNS GİBİ SON DERECE VASAT OYUNCULARDAN BEKLİYOR SKAN OYUNU TS A ÇEVİRDİ

T
Temel küçükkaya
1 yıl önce

Ey millet Salihler çok gelmiyor altyapıdan. Lütfen gençlerimize sabredelim, hata yaptıklarında homurdanarak protesto etmeyelim. Olur be koçum, daha iyisini yapabilirsin diyip motive edelim. Hata yapmayan insan tecrübe kazanamaz. Hata yapabileceklerini kabul ederek değerlendirelim. Salihede diğer arkadaşlarınada Trabzonsporda uzun yıllar başarıyla hizmet etmeyi nasip etsin Allah. Bahtları açık olsun.

Z
Zalli
1 yıl önce

Bende önümüzde ki yıl için gidecekleri görmek istemezdim ama 5. Oluruz hayaliyle yine ozan lunstrama katlanacaksın belli

Tüm Yorumlar (11)

O
ozgur ata
1 yıl önce

aferin aslanim, bunun gibi bir kac topcuyu daha u19'dan oynatalim son iki macta.

A
alix1461
1 yıl önce

Delikanlı yolun açık olsun da maalesef fatih hocadan da Avcı performansı bekler oldum.gelecek maç ya kaledesin ya da yedek.Fatih hoca,büyük golcüydün,şu sikanı kendinden daha iyi golcü yapta büyük hoca ol.

T
TS 61
1 yıl önce

AFERİN TS GELECEGİ BUNLAR. TS DA HİÇ FAYDASI OLMAYANI ÇAM OZAN LUNS DAN 10 KAT DAHA YETENEKLİ FAYDALI OYUNCU. BU MAÇTA ARDA BORAN YİGİT OYNASAYDI BODRUMU RAHAT YENERDİ TS FATİH DE NERDE O DÜŞÜNCE DRAGUS OZAN CHAM LUNS GİBİ SON DERECE VASAT OYUNCULARDAN BEKLİYOR SKAN OYUNU TS A ÇEVİRDİ

T
Temel küçükkaya
1 yıl önce

Ey millet Salihler çok gelmiyor altyapıdan. Lütfen gençlerimize sabredelim, hata yaptıklarında homurdanarak protesto etmeyelim. Olur be koçum, daha iyisini yapabilirsin diyip motive edelim. Hata yapmayan insan tecrübe kazanamaz. Hata yapabileceklerini kabul ederek değerlendirelim. Salihede diğer arkadaşlarınada Trabzonsporda uzun yıllar başarıyla hizmet etmeyi nasip etsin Allah. Bahtları açık olsun.

Z
Zalli
1 yıl önce

Bende önümüzde ki yıl için gidecekleri görmek istemezdim ama 5. Oluruz hayaliyle yine ozan lunstrama katlanacaksın belli

Z
Zalli
1 yıl önce

Gençlere şans verin 5.lik gelmeyecek kimse inanmıyor bencede. Birisi yorum yaptı çok haklı sadece fatih hoca inanıyor. Oda inanmak değil varsayım 3 mac kazairsaymis. Gençleri oynat hoca bosver ozanı dragusu adam bizde tutmadı.

T
Tepenin rüzgarı
1 yıl önce

Bu Trabzon insanının bazı kesimleri gençleri daha pişmeden yok etmek istiyor. Şimdide Arif e kafayı takmışlar yok efendim buda kimmiş, Trabzonspor oyuncusu değilmiş vs vs. Lakin en komiğide Sikan la Arifi kıyaslamak olmuş. Gülermisin ağlarmısın.

H
Hasan
1 yıl önce

Draguş, Ozan bu takımda yedek bile olmaz. Salih hazır oynasın artık yedek olmasın. Avrupa takımları bu yaşlarda sürekli oynuyor. Boran Başkan da A takıma çıkıp oynasın.

S
samet61
1 yıl önce

toplama çıkartması olan bi kişi matematiksel olarak 5. olamayacağımızı bilir. kulüpte bunu hesaplayacak bir insan vardır umarım :D

M
Mehmet gayret
1 yıl önce

Koççum benim haydi aslanlarım benim ardık bu Geminin mürettebat ları bukün sonra sizlersiniz Ya Allah Bismillah trabzon şehrine ve trabzon spora hoş geldiniz Allah utandırmasın inşallah güzel başkanım ve fatih tekke hocam aa da inaniyorum ki size çok şans verecek dir çok teşekkür ederiz saykılar

M
Mehmet
1 yıl önce

Kimse ekrem terziden bahsetmiyor acaba neden