| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Aralık 2024 19:51

Ola Brynhildsen'den flaş açıklama! "Evet, Trabzonspor'un..."

Trabzonspor'un gündeminde yer alan Ola Brynhildsen açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor'un Norveçli yıldız Ola Brynhildsen'i transfer gündemine aldığına dair iddialar gündeme gelmişti.

Bordo-mavililerin ilgisi olduğunu doğrulayan Brynhildsen, kararını sezon sonu vereceğini açıkladı.

25 yaşındaki forvet konuya ilişkin yaptığı açıklamada, "Başka bir takımda forma giymeye hazırım. Ama geleceğimle ilgili her şeyi kulübümle konuşuyorum. Evet, Trabzonspor'un benimle ilgilendiği iddiaları doğru.

Daha önce Trabzonspor'un bana bir ilgisi vardı ve bundan dolayı da çok mutluyum. Ancak sezon bitene kadar bu konuda karar vermeyeceğim. Ama Trabzonspor gibi büyük bir takımda forma giymekten de mutluluk duyarım

"Kişisel olarak iyi bir dönem geçirdim burada, iyi bir performans sergiledim ama burada en önemli olan şey takım. Burada kendimi iyi hissettim ve yeniden kanıtlama şansı yakaladım. Süper Lig'de oynayacak kadar iyi olduğumu söyleyebilirim" ifadelerine yer verdi.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Metin61
1 yıl önce

İsmini duyan oldu mu aranızda?

E
Erdem
1 yıl önce

Evet kağıt üzerinde bahsettiğimiz transferler bunlar. Tabi kendi takımında tahminimce 250-400bin€ ya oynayan bu eleman bizden gidip de Arap ligi gibi 2m€ maaş istemez herhalde. Bu arkadaşa maaş olarak yıllık 500bin€ dan fazla vermeyiz değil mi ? Bu arada kağıt üzerinde iyi derken biz taraftarız gidip canlı izleyip raporu biz veremeyiz. Scout ekibi izleyip puanlamasını doğru düzgün yapmalı.

H
Hugo
1 yıl önce

vigtor hugo,cornelius neden satıldı hala aklım almıyor

Ömerr
1 yıl önce

Bizim taraftarı memnun enmek imkânsız, ismini duymadıysan bizi hacemat ettiği maçları izlemeni öneririm..

E
Ergün ÖZŞAHİN
1 yıl önce

Çok iyi oyuncu bu nedenle bizimkiler almaz!

Tüm Yorumlar (6)

M
Metin61
1 yıl önce

İsmini duyan oldu mu aranızda?

E
Erdem
1 yıl önce

Evet kağıt üzerinde bahsettiğimiz transferler bunlar. Tabi kendi takımında tahminimce 250-400bin€ ya oynayan bu eleman bizden gidip de Arap ligi gibi 2m€ maaş istemez herhalde. Bu arkadaşa maaş olarak yıllık 500bin€ dan fazla vermeyiz değil mi ? Bu arada kağıt üzerinde iyi derken biz taraftarız gidip canlı izleyip raporu biz veremeyiz. Scout ekibi izleyip puanlamasını doğru düzgün yapmalı.

H
Hugo
1 yıl önce

vigtor hugo,cornelius neden satıldı hala aklım almıyor

Ömerr
1 yıl önce

Bizim taraftarı memnun enmek imkânsız, ismini duymadıysan bizi hacemat ettiği maçları izlemeni öneririm..

E
Ergün ÖZŞAHİN
1 yıl önce

Çok iyi oyuncu bu nedenle bizimkiler almaz!

T
Trabzonlu
1 yıl önce

Böyle yetenekli genc futbolcuları bulub almak daha doğru.yaşlı futbolcular görüyoruz iki mac oynuyor on mac yatıyorlar.Savice 3.5 milyon euro verdiler seneliğini.hic bir verimde alamadık.